In die mark vir 5.5 PCP. Raad asb

Anything shooting with compressed air goes here/ Alle windbuks stories hier......

Moderator: Global Moderator

Post Reply
Ratel
Hero Member
Hero Member

In die mark vir 5.5 PCP. Raad asb

Post by Ratel »

Ek het reeds 'n Hatsan AT 44 in 4.5 mm waarmee ek heel tevrede is. Het die geweer onlangs by Xtreme Airguns by Jaco hulle laat diens en is ook heel tevrede met hulle diens. Die Mynahs vlieg draaie om my huis.
Ek is nou in die mark vir 'n 5.5 mm PCP. Ek wil nie mal gaan met die prys nie maar kyk na iets in die prys klas van die Artemis M22. Ek kyk ook na die Snowpeak M25 by Xtreme Airguns.
Ek soek bietjie raad asb. Watter gewere in daai prysklas R10 000 sou julle aanbeveel? Ek het gekyk na die 5.5mm Hatsan AT 44 maar die gewig van die geweer sit my af en dan ook lees ek op forums dat die Turke bietjie skimpy was met sommige onderdele en dat die gehalte nie meer na wense is nie.

Enige raad en opinie sal waardeur word. Ek het 'n Model 2 Brno in .22 wat ek goed gebruik op die plaas. Ek help bietjie 'n paar besighede en hotelle met beheer van blou ape en wil nie graag die .22 daar gebruik nie en dink die 4.5mm no1 het bietjie min woema vir 'n blou aap.
Maak 'n verskil
Klein Chris
Hero Member
Hero Member

Re: In die mark vir 5.5 PCP. Raad asb

Post by Klein Chris »

As jy regs skiet bederf jou self met n bullpup. Loer gerus na die P35 of Nova Vista Behemoth
Skiet bly maar lekker
Silwer
Full Member
Full Member

Post by Silwer »

Ek het self 'n artemis m11 in 5.5 en is baie tevrede daarmee. Ek sekondeer klein chris se voorstel van 'n artemis p35. Die bullpup ontwerp is lekker kompak en lig. Die roer het ook 'n regulator in.

Sent from my SM-A325F using Tapatalk

Ratel
Hero Member
Hero Member

Post by Ratel »

Klein Chris wrote: Mon Apr 11, 2022 6:49 pm As jy regs skiet bederf jou self met n bullpup. Loer gerus na die P35 of Nova Vista Behemoth
Ek het nou gaan kyk dankie. Ek hou van die kompaktheid van die bullpup. Ek soek ook na iets wat nog 'n suppressor kan vat. Ek sien op die P35 is dit moontlik.
Maak 'n verskil
LUAN
Hero Member
Hero Member

Post by LUAN »

Daardie M22 kan lekke getune word pel van my sin skiet n moerse hou. Ek self het destyds n P12 bullpup gekoop vir baie goedkoop. Hy is goed gebou met titanium silinder nogal. Lekker size geweer om te hanteer. Ongelukkig enkelskoot. Glo jy sal dan die P35 met magasyn en sidelever geniet. Daar is soveel soorte pcps op die mark. Kyk na Kral ook goed geprys en skiet glad nie sleg. Deesdae kry jy tot 40gr slugs in 5.5mm. Met die regte pcp gaan jy .22lr balistiek behaal of naby kom. So jy sal moet mooi kyk waar jy skiet en wat agter die teiken is.
DWB
Hero Member
Hero Member

Post by DWB »

Hou net jou vinger agter die kroon van die loop....

Of hoe sê ek @Geno :)
Noem my sommer Deon
7x57 - 9.3x62 - 404 Jeff - 450 Rigby
"All men die, but few men ever really live"
Ratel
Hero Member
Hero Member

Post by Ratel »

DWB wrote: Tue Apr 12, 2022 7:04 am Hou net jou vinger agter die kroon van die loop....

Of hoe sê ek @Geno :)
++>: Klink my iewers was 'n klein ongelukkie. Ja nee ek sien daai P35 is lekker kompak. Op hierdie stadium neig ek na die P35 toe.
Maak 'n verskil
Capt. Oblivious
Hero Member
Hero Member
Location: Ek weet nie so mooi van spel nie maar ek kan skiet. Lonehill, Sandton

Post by Capt. Oblivious »

Daai bullpup skiet n kar se spieltjie ok lekker in sy moer
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
Ratel
Hero Member
Hero Member

Post by Ratel »

Capt. Oblivious wrote: Tue Apr 12, 2022 8:13 am Daai bullpup skiet n kar se spieltjie ok lekker in sy moer
++>: Eish en ek wil hom juis uit die kar uit gebruik.
Ek het vanoggend met die plek gepraat waar ek wil koop en hulle reken my 'n P15 is 'n beter koop as die P35 omrede die P35 vir die Britse mark is en die spoed op die wapen nie so goed is as die P15. Ek soek 'n kompakte 5.5 mm met woema maar ook bekostigbaar.

Ek moet se ek is 'n leek as dit by die nuwer PCP gewere kom en sal graag julle opinies wil hoor.
Maak 'n verskil
Silwer
Full Member
Full Member

Post by Silwer »

Ek dink hulle het die kat aan die stert beet. Die p35 is eintlik maar 'n opgegradeerde p15 met 'n tupperware kolf en die slot wat vorentoe, nader aan die sneller geskuif is. Die p15 se slot was agter naby die wangstuk wat maak dat jy die geweer uit die skouer moet sak om oor te haal. Bel vir Ian by SA air rifle, die ouens is baie hulpvaardig en het gewoonlik voorraad. Hulle sal 10 teen 1 die geweer nog vir jou tune en reg opstel ook.

https://saairrifles.co.za/product/snowp ... 92e800.jpg[/IMG]

Capt. Oblivious
Hero Member
Hero Member
Location: Ek weet nie so mooi van spel nie maar ek kan skiet. Lonehill, Sandton

Post by Capt. Oblivious »

Ratel wrote: Tue Apr 12, 2022 8:42 am
Capt. Oblivious wrote: Tue Apr 12, 2022 8:13 am Daai bullpup skiet n kar se spieltjie ok lekker in sy moer
++>: Eish en ek wil hom juis uit die kar uit gebruik.
Ek het vanoggend met die plek gepraat waar ek wil koop en hulle reken my 'n P15 is 'n beter koop as die P35 omrede die P35 vir die Britse mark is en die spoed op die wapen nie so goed is as die P15. Ek soek 'n kompakte 5.5 mm met woema maar ook bekostigbaar.

Ek moet se ek is 'n leek as dit by die nuwer PCP gewere kom en sal graag julle opinies wil hoor.
hahaha jy moet maar net gewoond raak aan hom vir drive bys, hy werk bitter lekker solank jy net die spieltjie en vir Geno mis.
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
Ratel
Hero Member
Hero Member

Post by Ratel »

Silwer wrote: Tue Apr 12, 2022 9:16 am Ek dink hulle het die kat aan die stert beet. Die p35 is eintlik maar 'n opgegradeerde p15 met 'n tupperware kolf en die slot wat vorentoe, nader aan die sneller geskuif is. Die p15 se slot was agter naby die wangstuk wat maak dat jy die geweer uit die skouer moet sak om oor te haal. Bel vir Ian by SA air rifle, die ouens is baie hulpvaardig en het gewoonlik voorraad. Hulle sal 10 teen 1 die geweer nog vir jou tune en reg opstel ook.

Dankie. Ek het ook nogal so gedink want die reviews wat ek gelees het oor die roer is goed. En dit is nogal nie n fly by night winkel wie dit vir my vertel het nie. Ek dink ek sal eerder vir Ian bel.
Maak 'n verskil
Ratel
Hero Member
Hero Member

Post by Ratel »

Silwer wrote: Tue Apr 12, 2022 9:16 am Ek dink hulle het die kat aan die stert beet. Die p35 is eintlik maar 'n opgegradeerde p15 met 'n tupperware kolf en die slot wat vorentoe, nader aan die sneller geskuif is. Die p15 se slot was agter naby die wangstuk wat maak dat jy die geweer uit die skouer moet sak om oor te haal. Bel vir Ian by SA air rifle, die ouens is baie hulpvaardig en het gewoonlik voorraad. Hulle sal 10 teen 1 die geweer nog vir jou tune en reg opstel ook.

Het nou met Kobus gepraat by saairrifles. Hy reken die Reximex Apex is n beter keuse alhoewel nie regulated nie is dit kragtiger. Reviews gaan kyk en dit lyk na n akkurate roer.
Maak 'n verskil
Klein Chris
Hero Member
Hero Member

Post by Klein Chris »

Ratel Wat het jy toe gekry?
Skiet bly maar lekker
Ratel
Hero Member
Hero Member

Post by Ratel »

Klein Chris wrote: Mon Apr 18, 2022 7:26 pm Ratel Wat het jy toe gekry?
Ek het nog nie gekoop nie maar kyk op hierdie stadium na die Apex. Ek doen maar eers my huiswerk want dis baie geld vir n windbuks.
Maak 'n verskil
reggie
Full Member
Full Member

Post by reggie »

Ek het 1 van XtremeAirguns se Blackwidows gekoop die V1.0 jy kan hom upgrade na die V2.0 of 3.0 later. Hulle dies is puik.
BeesBreet
Hero Member
Hero Member

Post by BeesBreet »

My fx Crown mag dalk in die mark kom….

Sent from my iPhone using Tapatalk
Post Reply

Return to “Airguns/Windbukse”