Triggercam

Moderator: Global Moderator

Post Reply
sako 30-06
Hero Member
Hero Member

Triggercam

Post by sako 30-06 »

Ek oorweeg om n Triggercam te koop, maar ek sien daar is deesdae n paar manne wat hulle sin verkoop.
Die vraag is dus, is dit die moeite werd of nie?

Hoof doel van cam sal wees om seker te maak na die skoot gevat is, mis of raak en indien wel raak waar het die koeel getref.
Wil ook my 13 jarige dogter leer om deur te volg met die skoot en nie die sneller te pluk nie.

Gee asseblief raad.
Geno
Administrator
Administrator

Re: Triggercam

Post by Geno »

Dis verseker die moeite werd!
Dis presies hoekom ek myne gebruik en meeste kliente wat by my koop hulle sn gebruik. Almal is tevrede daarmee. Maar jy moet hom gereeld gebruik om die geld te regverdig.
Goed, beter, 6millimeter!
Gian_dP
Hero Member
Hero Member

Post by Gian_dP »

sako 30-06 wrote:Ek oorweeg om n Triggercam te koop, maar ek sien daar is deesdae n paar manne wat hulle sin verkoop.

Hoof doel van cam sal wees om seker te maak na die skoot gevat is, mis of raak en indien wel raak waar het die koeel getref.
Wil ook my 13 jarige dogter leer om deur te volg met die skoot en nie die sneller te pluk nie.

Gee asseblief raad.
Ek gebruik myne baie. Skiet meeste kompetisies met hom op. Baie waardevol om na die tyd te kyk wat ek alles aangevang het.
Jag ook soveel as wat ek kan met hom op, lekker memories en na die tyd analiseer. In die begin het ek paar flops gemaak met kamera wat nie aan was of opgeneem het nie, raak darem beter soos die tyd aangaan.

Gebruik dit ook baie met kinders om te oefen by die huis. Ek kan kyk wat hulle deur teleskoop sien en hoe stil hulle is bv van skietstokke af.

100% die geld werd.

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Howa .300 WM
Musgrave .308
sako 30-06
Hero Member
Hero Member

Post by sako 30-06 »

Geno wrote: Thu Oct 27, 2022 3:54 pm Dis verseker die moeite werd!
Dis presies hoekom ek myne gebruik en meeste kliente wat by my koop hulle sn gebruik. Almal is tevrede daarmee. Maar jy moet hom gereeld gebruik om die geld te regverdig.
Ek kan die cam seker op n windbuks en .22 ook gebruik? Wil nou begin om my seuntjie te leer, maar kyk die man loer net so vir die blikkie dan trek hy die sneller. Ek sien jou seuntjie skiet al soos n yster so jy moet maar tips gee ;D
Ek kan myself seker bietjie bederf vir my verjaarsdag so stuur asb vir my die prys.
sako 30-06
Hero Member
Hero Member

Post by sako 30-06 »

Gian_dP wrote: Thu Oct 27, 2022 5:52 pm
sako 30-06 wrote:Ek oorweeg om n Triggercam te koop, maar ek sien daar is deesdae n paar manne wat hulle sin verkoop.

Gee asseblief raad.
Ek gebruik myne baie. Skiet meeste kompetisies met hom op. Baie waardevol om na die tyd te kyk wat ek alles aangevang het.
Jag ook soveel as wat ek kan met hom op, lekker memories en na die tyd analiseer. In die begin het ek paar flops gemaak met kamera wat nie aan was of opgeneem het nie, raak darem beter soos die tyd aangaan.

Gebruik dit ook baie met kinders om te oefen by die huis. Ek kan kyk wat hulle deur teleskoop sien en hoe stil hulle is bv van skietstokke af.

100% die geld werd.

Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Baie dankie Gian, jy en Eugene het my oortuig.

Wou al lankal een koop. Nadat my dogtertjie n rooibok mis geskiet het twee weke terug, het ek dit weer begin oorweeg.
Ek was oortuig die skoot was mis maar het tog die aand wakker gele en gewonder, sy was natuurlik oortuig dat dit nie mis was nie.
Ons het die hele middag spandeer om seker te maak daar was geen bloed of tekens van n raakskoot nie, kon baie tyd gespaar het as dit op kamera was.
Geno
Administrator
Administrator

Post by Geno »

sako 30-06 wrote: Fri Oct 28, 2022 8:48 am

Ek kan die cam seker op n windbuks en .22 ook gebruik? Wil nou begin om my seuntjie te leer, maar kyk die man loer net so vir die blikkie dan trek hy die sneller. Ek sien jou seuntjie skiet al soos n yster so jy moet maar tips gee ;D
Ek kan myself seker bietjie bederf vir my verjaarsdag so stuur asb vir my die prys.

Ja verseker! Ek sit hom op die .204 as my laaitie skiet en ook op my .22 vir ons NRL22 kompetisies
Goed, beter, 6millimeter!
Post Reply

Return to “Equipment reviews/Toerusting oorsig”