Loting: Ondersteun Plaaslike Talent #KryMaxInDieVSA Prys ter waarde van R60,000!

Jarcal het hier 'n platform geskep vir sy lede om kompetisies te adverteer vir Skole en Organisasies waarby die lede direk betrokke is soos bv. "raffles" met die volgende kriteria.
Die Lid moet meer as 25 "posts" geplaas het.
Hierdie is slegs 'n platform en die lid wat dit plaas is verantwoordelik vir sy plasing en Jaracal sal geensins betrokke raak by enige geskille nie.
Telefoon nommer, e-pos adres en fisiese adres van instansie moet gelys word

Moderator: Global Moderator

Post Reply
Klopper
Full Member
Full Member

Loting: Ondersteun Plaaslike Talent #KryMaxInDieVSA Prys ter waarde van R60,000!

Post by Klopper »

POST NAMENS VRIEND

Hallo vriende. Ek skiet Kleiduif as 'n sport en het die jaar uiteindelik my groot doel bereik en vir die Springbok span gekwalifiseer om in die VSA einde September te gaan skiet. Dit is my groot droom om te gaan en Suid-Afrika te verteenwoordig. Ongelukkig kry ons geen finansiele ondersteuning van SASCOC nie.

Ek is nie hier om bakhand te staan nie. Dus het ek 'n groot jag pakket bymekaar gesit wat meer as R60 000 werd is. Looitjies is slegs R100, so koop asb looitjies en deel dit met al jou vriende.

Al die inligting en meer kan jy op die webblad kry:

https://southern-ground-solutions.myshopify.com/

Vir enige navra, kontak my gerus.

#KryMaxInDieVSA

Vir navra Kontak Max op 0725039516
Post Reply

Return to “Kompetisies Skole en Instansies/Competitions Schools and Organisations”