Naand manne
Het iemand ondervinding met die effek van cerakoting op die toleransies van so aksie?
Is daar ander alternatiewe coatings wat meer prakties is?
Ek wil myne laat doen maar nie noodwendig enige iets meganies beinvloed nie.
Ek waardeer
Dankie
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
Defiance aksie cerakote
- Haasvel
- Sr. Member

Defiance aksie cerakote
Last edited by Haasvel on Tue Sep 08, 2020 8:24 pm, edited 2 times in total.
- Ralph Badenhorst
- Hero Member

Re: Defiance aksie cerakote
Is jou aksie swart melonite /nitride finish?
Of is hy silver?
Of is hy silver?
- Haasvel
- Sr. Member

Hi Ralph
Hy is silver SS.
Ek weet die ouens sê ou lol nie met die slot self nie. Veral met die tight aksies en as hy nie uit die boks gemelonite is nie
Wat is jou gevoel?
Hy is silver SS.
Ek weet die ouens sê ou lol nie met die slot self nie. Veral met die tight aksies en as hy nie uit die boks gemelonite is nie
Wat is jou gevoel?
- Ralph Badenhorst
- Hero Member

Ek moet se persoonlik hou ek nie daarvan om Cerakote op die bolt body gedeelte te sit nie. Die cerkote werk maar af en daardie stof vind altyd n pad na die sneller toe. Ek spuit gewoonlik slegs die handle en die aksie se buite oppervlakte . maar ek plak die raceways toe.
Ek het dit wel al gedoen op silver aksies en daar was nie probleme met slot/aksie pas nie. Ek dink ook defiance se toleransies is ook meer vrygewig omdat meeste van hulle aksie maar vir "tactical" roere gebruik word.
Dink BAT en Fatbolt aksies is n ander storie en sal moontlik in probleme ervaar met cerakote
Die melonite /nitride aksie vat nie cerakote so mooi nie , dit chip af want die nitride finish is ongelooflik hard en cerkote bak nie lekker aan dit nie.
Ek het dit wel al gedoen op silver aksies en daar was nie probleme met slot/aksie pas nie. Ek dink ook defiance se toleransies is ook meer vrygewig omdat meeste van hulle aksie maar vir "tactical" roere gebruik word.
Dink BAT en Fatbolt aksies is n ander storie en sal moontlik in probleme ervaar met cerakote
Die melonite /nitride aksie vat nie cerakote so mooi nie , dit chip af want die nitride finish is ongelooflik hard en cerkote bak nie lekker aan dit nie.
- Haasvel
- Sr. Member

Ek ook nie, het net oplossing gesoek om die blink bietjie te breuk. Beadblasting is seker opsie
Ek is nie van plan om aan die race ways te raak nie.
Dankie vir jou raad Ralph, waardeer
Ek is nie van plan om aan die race ways te raak nie.
Dankie vir jou raad Ralph, waardeer