Nuwe Musgrave eienaar.Wil graag meer weet.

Rules regarding the pay later system/Reels van die betaal later sisteem...
Post Reply
andriesrossouw
Newbie
Newbie

Nuwe Musgrave eienaar.Wil graag meer weet.

Post by andriesrossouw »

Ek het vir my n 243 Musgrave met n Weaver X4 K-Series scope gekoop en wil graag meer weet indien moontlik.My opsies was n nuwe 243 of n stukkie geskiedenis en het besluit op iet om vir my seun eendag te los.Ouderdom, tiepe slot ,model wil ek graag weet..Die loop is 25 duim en lyk nog redelik standaard.Help asb.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
andriesrossouw
Newbie
Newbie

Re: Nuwe Musgrave eienaar.Wil graag meer weet.

Post by andriesrossouw »

Jammer vir die swak fotos ,dit is n ou selfoon. :laugh:
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
tripodmvr
Administrator
Administrator

Post by tripodmvr »

Jy sal duideliker fotos moet plaas. Neem ook een van die aksie - dit is wat gewoonlik dit maklik maak om die model te identifiseer.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
OosKaapJagter
Hero Member
Hero Member

Post by OosKaapJagter »

Dit lyk soos die eerste produksiereeks Vrystaat Mk 1.

Dit is nie ek wat 'n kenner is nie. Daar is mooi foto's en 'n beskrywing van die gewere vanaf bladsy 20 tot 24 in die nuwe boek "Firearms developed and manufactured in South Africa 1949 - 2000". Dit is van so ongeveer 1970 af vervaardig. Volgens die boek sal dit waarskynlik die Vrystaat slotaksie wees; Musgrave se weergawe van 'n Mauser 98 aksie.

Nou kan die slim ouens regstellings en aanvullings doen.
andriesrossouw
Newbie
Newbie

Post by andriesrossouw »

Dankie.Gaan def die boek koop.Sal beter fotos opsit as ek hom kry.Ek skat nog so 2 weke.Wat bietjie pla is die 25 duim loop.Alles wat ek lees is 24 en 26 lank en dit lyk nie asof daar gepeuter is nie.
Philip J
Hero Member
Hero Member

Post by Philip J »

Ek kritiseer nie, daarvoor is ek te lief vir my Musgrave, maar jy moet onthou dat Musgrave nog in sy kinderskoene was toe die Vrystaat Modelle die lig gesien het. Die manne het nog eksperimenteer met allerahande kombinasies. Ek sou my nie te veel laat lei deur die loop lengte nie. Dis brosjure het nou wel gesê dis n 610mm loop, maar ek glo daar was langer en korter lope ook gebruik. Dit lyk definitief soos n Vrystaat model met die Rep. van Suid-Afrika op die aksie.
Groetnis
Philip
Philip J
Hero Member
Hero Member

Post by Philip J »

;) NS: soos OosKaap Jagter tereg sê, die boek deur PAAA het n baie mooi afdeling oor Musgrave se gewere en geskiedenis. Dis maar waar my "slimmigheid" ook vandaan kom ;)
Groetnis
Philip
Post Reply

Return to “Rules/Reels”