Bulle rugby
- Chevvy SS
- Hero Member

Bulle rugby
Die Lions speel teen die Bulle.
Halftyd is die score 49-0 vir die Lions. Kwagga Smit het al die drieë gedruk. Die res van die Lions besluit om te gaan braai en Kwagga moet maar alleen verder speel.
Na die game kom Kwagga by die res. Hulle vra wat was die score. Kwagga se 96-3 vir die Lions. Die hele span is die kwaad en vra hoe die duiwel kry die Bulle 3 punte.
Kwagga se dis toe hy n Geel kaart gekry het.
Halftyd is die score 49-0 vir die Lions. Kwagga Smit het al die drieë gedruk. Die res van die Lions besluit om te gaan braai en Kwagga moet maar alleen verder speel.
Na die game kom Kwagga by die res. Hulle vra wat was die score. Kwagga se 96-3 vir die Lions. Die hele span is die kwaad en vra hoe die duiwel kry die Bulle 3 punte.
Kwagga se dis toe hy n Geel kaart gekry het.
Last edited by Chevvy SS on Fri May 12, 2017 12:18 pm, edited 1 time in total.
-
Jakman
- Jr. Member

Re: Bulle rugby
Hunting is not a matter of life or death... Its much more important than that.
.243 Musgrave 6.5 Creedmoor .22 Sako
.243 Musgrave 6.5 Creedmoor .22 Sako
- Ashley
- Hero Member

Ek wil nie doem profeseer nie, maar dit kan wel die jaar gebeur met die Bokke vs All Blacks...
Groete
Howa 30-06
Musgrave 7x57
Mossberg 12br
CZ 9mmP
Howa 30-06
Musgrave 7x57
Mossberg 12br
CZ 9mmP
- LoveHenties
- Sr. Member

Sien hulle het Straus gedrop vir Saterdag se game.
BRNO ZKK-600 .30-06
Sako Vixen .222
CBC .410 Pompie
CBC 12Br Pomp
Sako Vixen .222
CBC .410 Pompie
CBC 12Br Pomp
-
FCLoretz
- Hero Member

Chevvy die draad se opskrif by homself is 'n grap, jy het net nodig gehad om 'n smiley by te sit.
Frederick
I have come to realize that you can only reason with reasonable people, from there on out you need to use a language that, unfortunately, is beneath what we today consider to be civilized.
- Fanta300
- Hero Member

LoveHenties wrote:Sien hulle het Straus gedrop vir Saterdag se game.
Glo beseer
Lynx 300WM, Musgrave .308 Plank , BSA .303, Stevens .22, Howa .308, Musgrave .308, S&W.38 Sp, Beretta .22 Pistool, Shadow12Br Semi., BRNO 375 H&H. CZ 75 Compact, BRNO (Mod 2) .22, BRNO ZKK 270Win, CZ 243W.
- Pvdw
- Hero Member

Chevvy jou opskrif is verkeerd. Bulle rugby sê jy. Dit wat die bulle nou speel is nie rugby nie!!! Dis eerder 'n sirkus. Dit is maar swaar hier in die noorde maar nou ja, selfs in tye soos die sal ek by my span staan

-
Hansieslim
- Hero Member

Pvdw...
Dis maar moeilik om aan te hou ondersteun jong. Ek kan die lokale gespot hanteer,. Kyk...as bulondersteuners mekaar al begin spot dan moet jy weet ons is down in die dumps. Dis net op daai Weskustrippie in Desember wat ek liefs nie my bloubuluitrusting openlik dra nie. Maar soos n ou Oom al gesê het..as die geel speek onder is, dan het die wiel weer gedraai. NM moet net asb nie veel self die wa en span osse lei nie....
Dis maar moeilik om aan te hou ondersteun jong. Ek kan die lokale gespot hanteer,. Kyk...as bulondersteuners mekaar al begin spot dan moet jy weet ons is down in die dumps. Dis net op daai Weskustrippie in Desember wat ek liefs nie my bloubuluitrusting openlik dra nie. Maar soos n ou Oom al gesê het..as die geel speek onder is, dan het die wiel weer gedraai. NM moet net asb nie veel self die wa en span osse lei nie....
CZ550 6.5x55, Howa .204, Howa 6.5CMx2, Sabatti 6XC, Mauser .22LR
- Geno
- Administrator

Leeu ondersteuner stap by 'n kroeg in met sy klein Jack Russel onder die arm.
"Kan ek en my hondjie die Leeus vs Bulls game hier kyk"? :vra hy.
Die Barman sê:"Eintlik word diere nie hier toegelaat nie maar as jy en die hond julle gedra kan julle kyk. Ek soek geen klagtes nie".
Binne die eerste minuut teken die Leeus die eerste punte aan met 'n strafskop. Die hondjie spring los en begin die oulikste toertjies doen.
Die barman is baie beindruk en sê: "die hond is so oulik, wat doen hy as die Bulle 'n drie druk?".
Die Leeu ondersteuner antwoord:" ek weet nie, ek het hom nou eers 5 jaar.
"Kan ek en my hondjie die Leeus vs Bulls game hier kyk"? :vra hy.
Die Barman sê:"Eintlik word diere nie hier toegelaat nie maar as jy en die hond julle gedra kan julle kyk. Ek soek geen klagtes nie".
Binne die eerste minuut teken die Leeus die eerste punte aan met 'n strafskop. Die hondjie spring los en begin die oulikste toertjies doen.
Die barman is baie beindruk en sê: "die hond is so oulik, wat doen hy as die Bulle 'n drie druk?".
Die Leeu ondersteuner antwoord:" ek weet nie, ek het hom nou eers 5 jaar.
Goed, beter, 6millimeter!
- FHM
- Hero Member

Ek het self gelag vir die puntige twee grappe!
Wag julle bksims - die wiel draai......tik-tok-tik-tok
Wag julle bksims - die wiel draai......tik-tok-tik-tok
Francois
.22 Rem mod 597
6.5 Cr WBY VMC
.45 Beretta PX4 Storm SD
.22 Rem mod 597
6.5 Cr WBY VMC
.45 Beretta PX4 Storm SD
- joe rocket
- Hero Member

Wanneer gaan hy draai?
GROETE
-
Hansieslim
- Hero Member

Nie hierdie jaar nie. Beslis nie.
Wat vir my die beste is, is dat Loftus nou nog meer blouer is as voorheen.....Daai leë blou stoele
Wat vir my die beste is, is dat Loftus nou nog meer blouer is as voorheen.....Daai leë blou stoele
CZ550 6.5x55, Howa .204, Howa 6.5CMx2, Sabatti 6XC, Mauser .22LR
- cobus s
- Full Member

Ai daardie hondjie is vanoggend baie moeg

-
Diesel Dog
- Hero Member

https://youtu.be/N7-gSY8v_IYcobus s wrote:Ai daardie hondjie is vanoggend baie moeg![]()
![]()