Spotting scope
-
emdebeer
- Full Member

Spotting scope
Ek is op soek na n spotting scope. Weet iemand dalk van n goeie gebruikte een wat beskikbaar is?
Verder, verkies die meeste ouens die reguit of die "angled" scopes?
Baie dankie
Etienne
Verder, verkies die meeste ouens die reguit of die "angled" scopes?
Baie dankie
Etienne
- JPS
- Hero Member

Re: Spotting scope
Angled is maar wat jy meestal sal sien op die lang baan...
-
emdebeer
- Full Member

Dankie, dit is wat ek gedink het.JPS wrote:Angled is maar wat jy meestal sal sien op die lang baan...
- Riempies (Revo)
- Jr. Member

Jaco Brink het 'n week of twee gelede 'n leupold adverteer. Miskien kan jy by hom uitvind of hy nog beskikbaar is. Persoonlik dink ek dit is 'n goeie koop.
sterkte
sterkte
Only a sinner, saved by Gods grace !!
-
emdebeer
- Full Member

Dankie Riempies, ek het reggekom.Riempies (Revo) wrote:Jaco Brink het 'n week of twee gelede 'n leupold adverteer. Miskien kan jy by hom uitvind of hy nog beskikbaar is. Persoonlik dink ek dit is 'n goeie koop.
sterkte
-
Klopper
- Full Member

Net vir interesantheid, hoekom verkies mense dan die angled bo die straight?
- Badger300
- Newbie

Klopper, this is how I understand it.
When shooting prone, you can setup the angled scope next to you and look through it in between shots with minimal body movement leading to better consistency. With the straight scope this is not as easily possible as the scope needs to be higher so that you can get behind it to look through it.
There are a few other pro's and con's between them.
It is easier to find and track an object with the straight scope, than it is with angled scope.
Looking downhill is easier with the straight scope, while looking uphill or at stars is easier with the angled scope.
Many angled scopes these days are able to be rotated, which makes it quite flexible for different positions.
When shooting prone, you can setup the angled scope next to you and look through it in between shots with minimal body movement leading to better consistency. With the straight scope this is not as easily possible as the scope needs to be higher so that you can get behind it to look through it.
There are a few other pro's and con's between them.
It is easier to find and track an object with the straight scope, than it is with angled scope.
Looking downhill is easier with the straight scope, while looking uphill or at stars is easier with the angled scope.
Many angled scopes these days are able to be rotated, which makes it quite flexible for different positions.
CZ550 300WM | Tikka T3 260Rem
- JPS
- Hero Member

Klopper soos Badger hierbo aanhaal, om te lê en skiet soos ons doen is dit amper onmoontlik om reguit spotting scope te gebruik. Jou hele ligaams posiesie moet basies verander om te kyk deur die reguit een en hy maak jou nek dood. En natuurlik met ronde lyf soos myne is dit nog meer moelik....
- Riempies (Revo)
- Jr. Member

emdebeer wrote:Dankie Riempies, ek het reggekom.Riempies (Revo) wrote:Jaco Brink het 'n week of twee gelede 'n leupold adverteer. Miskien kan jy by hom uitvind of hy nog beskikbaar is. Persoonlik dink ek dit is 'n goeie koop.
sterkte
Ek is bly jy het reggekom.
Enjoy!
Only a sinner, saved by Gods grace !!
-
Klopper
- Full Member

Ek sien, thanks manne!
- Capt. Yoda
- Hero Member

Klopper gebruik net die spotting scope om koelte te soek
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
-
Klopper
- Full Member

Kyk, in daai hitte het ek nie n' saak gehad met iets anders nie!Capt. Oblivious wrote:Klopper gebruik net die spotting scope om koelte te soek