Flyers na loop afgekoel het
-
Fanie Nel
- Hero Member

Flyers na loop afgekoel het
Goeie naand almal
Ek soek so bietjie raad het so klein probleempie. Het die naweek so bietjie geskiet toe sien ek dat elke keer wanneer ek loop laat afkoel het na ek 3 skote gekiet het,is die volgende skoot 'n flyer en nie net bietjie sommer 1 en half duim na twee duim bo die ander twee skote. Wat kan die oorsaak wees
Groete Fanie Nel
Ek soek so bietjie raad het so klein probleempie. Het die naweek so bietjie geskiet toe sien ek dat elke keer wanneer ek loop laat afkoel het na ek 3 skote gekiet het,is die volgende skoot 'n flyer en nie net bietjie sommer 1 en half duim na twee duim bo die ander twee skote. Wat kan die oorsaak wees
Groete Fanie Nel
- Arnold
- Hero Member

Re: Flyers na loop afgekoel het
Dit klink of jou loop iewers aan jou kolf raak? Is dit dalk wel die geval?
- JPS
- Hero Member

Fanie, jou heel eerste skoot, met die koue loop, is hy ook hoog? Of slegs as jy die eerste 3 skoot groepering geskiet het en dan afgekoel het en weer skiet?
JP
JP
-
Fanie Nel
- Hero Member

Arnold die loop raak defenitief nerens aan kolf nie.
JP geweer doen dit met eerste skoot ook
JP geweer doen dit met eerste skoot ook
- JPS
- Hero Member

Fanie,
Ek is dan geneig om met Arnold te stem oor die loop erens raak sodra hy warm raak. Het jy al die kolf afgehaal om te kyk of daar nie erens 'n klein blink plekkie op die kolf is waar die loop druk as hy warm word nie? Rede vir vraag is ek het ook selfde probleem gehad. Nadat ek seker was loop was mooi gefloat. Het later sintetiese kolf opgesit wat toe problEem vir my opgelos het. As jy 100% seker is daar is geen drukplek is nie wag ons maar op die ander kundige manne se voorstelle.
Groete
JP
Ek is dan geneig om met Arnold te stem oor die loop erens raak sodra hy warm raak. Het jy al die kolf afgehaal om te kyk of daar nie erens 'n klein blink plekkie op die kolf is waar die loop druk as hy warm word nie? Rede vir vraag is ek het ook selfde probleem gehad. Nadat ek seker was loop was mooi gefloat. Het later sintetiese kolf opgesit wat toe problEem vir my opgelos het. As jy 100% seker is daar is geen drukplek is nie wag ons maar op die ander kundige manne se voorstelle.
Groete
JP
- James Wilson
- Hero Member

moet met die manne saamstem, jou loop raak iewers. dit is een van die maklikker probleme om reg te stel.
Ek jag miskien te veel, maar dit is nogsteeds nie genoeg nie!
- Francois Marais
- Administrator

Fanie
Kan ook maar net by die ander manne se versie inval......
Reken jou loop raak iewers aan die kolf.
Mooi loop
Francois
Kan ook maar net by die ander manne se versie inval......
Reken jou loop raak iewers aan die kolf.
Mooi loop
Francois
-
Fanie Nel
- Hero Member

Ek redelik seker loop raak nie gerrie coetzee het seker 3 maande terug geweer vir my gepak en loop gefloat, was toe by Clarence vir knaldempper hy het kolf afgehaar gese bedding is reg. Sal weer kyk
- Andy
- Full Member

Fanie,
'n Maklikie toets om te sien of die loop iewers raak is om te skiet en as hy afkoel 'n R10 noot tussen die kolf en die loop deur te trek. Jy sal dadelik voel as die noot begin swaarder terk, dit beaam die moontlikheid dat die twee mekaar raak. Een van my gewere het dit gedoen en het net bietjie skuur werk nodig gehad om dit reg te maak.
Andy
'n Maklikie toets om te sien of die loop iewers raak is om te skiet en as hy afkoel 'n R10 noot tussen die kolf en die loop deur te trek. Jy sal dadelik voel as die noot begin swaarder terk, dit beaam die moontlikheid dat die twee mekaar raak. Een van my gewere het dit gedoen en het net bietjie skuur werk nodig gehad om dit reg te maak.
Andy
"One does not hunt in order to kill. On the contrary, one kills in order to have hunted."
- Arnold
- Hero Member

Ek dink die loop raak nie as hy koud is nie maar wel as hy warm is. Trek daai R10 noot tussen die kolf en loop as die geweer warm en koud is en voel of daar 'n verskil is.
Het jy al drie skote met 'n koue loop geskiet? Groepeer hulle op dieselfde plek?
Het jy al drie skote met 'n koue loop geskiet? Groepeer hulle op dieselfde plek?
-
fanie17
- Hero Member

Fanie
Maak ook net seker van die twee skroewe wat die aksie aan die kolf vas maak.Het die geweer dit voorheen gedoen,wat is intussen verander as hy dit nie voorheen gedoen het nie.Watse aksie is die geweer op gebou.
Maak ook net seker van die twee skroewe wat die aksie aan die kolf vas maak.Het die geweer dit voorheen gedoen,wat is intussen verander as hy dit nie voorheen gedoen het nie.Watse aksie is die geweer op gebou.
.22bruno 223sako 243sako 22-250sako 270sako 308sako 308rsa 30-06sako 30-06bulbarel 300winmag dubbelbrug mauser 375 pre 64 .22mag zastava 12boor 357 38spes 9mmpara 25-06truvelo
-
Wouter Roets
- Administrator

Faan
Doen hierdie toetse(R10 noot) met die silencer op. Daai silenser kan veroorsaak dat die loop wel teen iets druk. Ek neem aan die ondersoeke wat tot nou toe gedoen was deur al die manne was met die silencer af.
Groetnis
Wouter
Doen hierdie toetse(R10 noot) met die silencer op. Daai silenser kan veroorsaak dat die loop wel teen iets druk. Ek neem aan die ondersoeke wat tot nou toe gedoen was deur al die manne was met die silencer af.
Groetnis
Wouter
RUGER;2xSR9C,SR1911,44RemMag,12br,22LR,SR22,SR556,223AI,22-250AI,6mmCM,243AI,25-06AI,6,5CM,RPR6,5CM,7-08,7x57AI,7mmRemMag,308Win,30-06AI,300WinMag,338WinMag,338Lapua,9,3x62,375Ruger,375H&HAI,416Ruger,416Rigby,458Lott,505Gibbs.
-
Fanie Nel
- Hero Member

Naand Wouter
Ja ek nog nie R10 noot toets gedoen as loop warm is en silencer op is nie. Sal as ek tydjie het weer gaan skiet en dan toets doen.
Dankie Almal
Groete
Fanie
Ja ek nog nie R10 noot toets gedoen as loop warm is en silencer op is nie. Sal as ek tydjie het weer gaan skiet en dan toets doen.
Dankie Almal
Groete
Fanie
-
Stefan764
- Hero Member

Fanie
Persoonlik het ek al met los skroewe gesit. My baie bullets en baie askies vir die vloekery gekos. Check hulle maar gereeld.
Watse roer is dit? My pa het n .308win Musgrave mod80. Die voorste skroefie (nie op aksie nie, die een wat die geweerband-svivel in kolf vastrek) het deurgedruk tot teen die loop. Die skroefie is verwyder en probleem van bont skiet is opgelos.
Jy skiet nie bont nie, net die "koue" skoot is weg van die groep, as ek jou reg verstaan. In die geval stem ek saam met my kamerade hierbo deur te se daar is net een ding wat kan fout wees, die loop druk OF as hy warm is OF as hy koud is teen die kolf.....kan nie dink dat dit iets anders kan wees nie, dan sou die roer mos bont geskiet het?? Of hoe reken julle?
Stef
Persoonlik het ek al met los skroewe gesit. My baie bullets en baie askies vir die vloekery gekos. Check hulle maar gereeld.
Watse roer is dit? My pa het n .308win Musgrave mod80. Die voorste skroefie (nie op aksie nie, die een wat die geweerband-svivel in kolf vastrek) het deurgedruk tot teen die loop. Die skroefie is verwyder en probleem van bont skiet is opgelos.
Jy skiet nie bont nie, net die "koue" skoot is weg van die groep, as ek jou reg verstaan. In die geval stem ek saam met my kamerade hierbo deur te se daar is net een ding wat kan fout wees, die loop druk OF as hy warm is OF as hy koud is teen die kolf.....kan nie dink dat dit iets anders kan wees nie, dan sou die roer mos bont geskiet het?? Of hoe reken julle?
Stef
.22 LR - Oberndorf Mauser
.22 LR - Browning
6XC - Savage VLP
6,5x284 Norma - Nosler M48
7x64 Brenn -Tikka M695
.375 Ruger - Ruger Alaskan
.500 NE - Verney-Carron
12ga - Mossberg
9mm Parabellum Glock 43
.357 Mag - Astra
.44 Mag - Taurus
.22 LR - Browning
6XC - Savage VLP
6,5x284 Norma - Nosler M48
7x64 Brenn -Tikka M695
.375 Ruger - Ruger Alaskan
.500 NE - Verney-Carron
12ga - Mossberg
9mm Parabellum Glock 43
.357 Mag - Astra
.44 Mag - Taurus
-
Fanie Nel
- Hero Member

Hello stef
Dit is 270win marlin fabrikaat. geweer het my baie laat sukkel tot ek hom behoorlik laat pak het, nuwe kroon laat sny en silencer laat opsit, was toe ruk lank reg nou weer die probleem. lopie maar dun en kort het vir my nuwe loop gekoop moet nog net laat opsit. Ek pacnor loop gekoop
Groete
Dit is 270win marlin fabrikaat. geweer het my baie laat sukkel tot ek hom behoorlik laat pak het, nuwe kroon laat sny en silencer laat opsit, was toe ruk lank reg nou weer die probleem. lopie maar dun en kort het vir my nuwe loop gekoop moet nog net laat opsit. Ek pacnor loop gekoop
Groete