Hoekom nie 'n 7 mm RM vir ver skiet nie?
- LoopSoosStroop
- Hero Member

Hoekom nie 'n 7 mm RM vir ver skiet nie?
Ek sien baie van die ander 7mm's kry baie aandag deesdae. 7 mm Tombi, .284 Win etc.
Hoekom nie 'n 7 mm RM nie? Iets fout met hom? Kan van die rak af doppe en dies koop. Heelwat ruimte vir kruit.
Met 'n knaldemper, swaar kolf en dik loop sal die skop mos nie te veel pla nie?
Hoekom nie 'n 7 mm RM nie? Iets fout met hom? Kan van die rak af doppe en dies koop. Heelwat ruimte vir kruit.
Pieter van Deventer
Blok Engineering
Blok Engineering
- Capt. Yoda
- Hero Member

Re: Hoekom nie 'n 7 mm RM vir ver skiet nie?
As ek moet raai gee jy te veel op vir recoil en baie kruit wat jy brand teen nie vreeslik baie spoed nie veral nie met die heel lang/swaar hoe BC koels nie.Niks keer jy om hom te skiet nie daar is seker net ander 7mm's wat die werk beter doen. Met die hoeveel kruit wat jy in daai dop gooi gaan hy ook n land lekker brand
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
- Gawie(13mm)
- Hero Member

Voodoo!
Jy kan met enige roer ver skiet. Almal doen dit net nie konstant so goed soos van die "wille katte" nie.
Stel dit so. Met die Tombi en sommige van die 7mm variante, is die dop ontwerp prima vir ons kruit. Goeie persentasie dopvulling en 100% verbranding is belangriker as top spoed en 'n magdom kruit.
Ludwig en Gromit kan jou vir dae lank besig hou oor die onderwerp, maar in my eenvoud was dit my afleiding.
Jy kan met enige roer ver skiet. Almal doen dit net nie konstant so goed soos van die "wille katte" nie.
Stel dit so. Met die Tombi en sommige van die 7mm variante, is die dop ontwerp prima vir ons kruit. Goeie persentasie dopvulling en 100% verbranding is belangriker as top spoed en 'n magdom kruit.
Ludwig en Gromit kan jou vir dae lank besig hou oor die onderwerp, maar in my eenvoud was dit my afleiding.
Dont make expensive noise! Make the first shot count!
- LoopSoosStroop
- Hero Member

Skat met maks ladings S385 sal die dop lekker vol wees. Verbranding met 'n 28" loop sal seker ook ok wees. Nie regtig bekend as 'n loop vreter nie, maar sal onder daardie omstandighede seker ene begin word?
2700 fps met 'n 175gr koeel met maks lading S385 in 24" loop. Hoeveel meet fps sal mens by kry met 'n 28" loop?
Ek is nie regtig lus vir 'n wildcat nie en gepaardgaande admin nie.
2700 fps met 'n 175gr koeel met maks lading S385 in 24" loop. Hoeveel meet fps sal mens by kry met 'n 28" loop?
Pieter van Deventer
Blok Engineering
Blok Engineering
- Fritz
- Hero Member

Ek dink dit het te doen met die belt, en die feit dat jy 10gr meer kruit gooi as ander ontwerpe vir 100fps meer spoed. Dit sal wees hoe die kompetisie skut redeneer. En ons volg maar baie wat die kompetisie skuts doen en sê. Vir die jagter sien ek geen rede hoekom die 7rm nie lekker kan werk nie. Ek weet Ludwig het 'n mooi stukkie geskryf op die ALRHA blog oor die kaliber. As ek dit reg het was hy sterk oppad om die 7RM te bou, maar iets het hom afgesit. Jaco Goosen (243 Songdaug) het so paar van die gewere op die baan teen mekaar opgeweeg en die 284win het bo uitgekom. Ek sal daardie skrywe soek en hier sit
- Capt. Yoda
- Hero Member

LoopSoosStroop wrote:Skat met maks ladings S385 sal die dop lekker vol wees. Verbranding met 'n 28" loop sal seker ook ok wees. Nie regtig bekend as 'n loop vreter nie, maar sal onder daardie omstandighede seker ene begin word?
Daai is die spoed wat ek met my 30.06 en n 190gr doen
- Fritz
- Hero Member

Hier is daardie artikel van die African LOng Range Hunters blog http://africanlrhunters.co.za/ALRHBlog/ ... ton-magnum
Since the introduction of the 7x57 Mauser, the 7mm bore diameter has become a very popular choice for cartridge designers and hunters across the world. Its flat shooting, wind bucking and excellent terminal performance on longer ranges, has made the 7mm cartridge family a favourite with long range hunters and competitive shooters as well. Amongst these, probably one of the most popular and versatile is the 7mm Remington Magnum. Introduced by Remington Arms Company in 1962, it quickly gained popularity and was largely responsible for the decline in sales and popularity of the 264 Winchester Magnum and it was so popular initially, that Remington Arms Company could not keep up with the demand for Model 700 rifles chambered in 7mm Remington Magnum.
It is a belted cartridge, based off the design of the 375 H&H Magnum. The original purpose of the belted magnum concept taken from the 300 H&H and 375 H&H was to provide proper head-spacing on these cartridges, which had sloping shoulders that meant that head-spacing off the shoulders, was very poor. In the 7mm Remington Magnum, the belt serves no purpose, other than to remind of its origins and is seen as a bit of a hindrance by hand loaders, although nothing that cannot be overcome. The standard maximum overall length of the 7mm Remington Magnum is 84mm, which is almost identical to that of the 30-06 Springfield and 300 Winchester Magnum. This means that it can be fed from a standard 30-06 length long action with a magnum bolt face diameter of .540”
Good brass is available from most manufacturers of which Norma and Nosler are probably the pick of the bunch. There are a great variety of match and hunting bullets available in 7mm (.284”) to choose from. The long range hunter will probably be most interested in the 160-180gr bullets with high BC. These include the Hornady 162gr A-Max and 162gr SST, Berger 160gr and 180gr VLD’s, the Sierra 168gr and 175gr Matchkings and Nosler’s 160gr Accubond and 150gr Ballistic Tip.
The best Somchem powder for these heavy bullets in the 7mm Remington Magnum is most probably S385 and magnum primers are recommended. With a 24” barrel, shooting the 168gr Berger VLD’s, 2900fps are on the upper limits of acceptable pressure levels. Using a 28” barrel, the velocity can be pushed to 3000fps. Shooting the 180gr Berger VLD’s from a 24” barrel, the velocity can be pushed to 2800fps on maximum pressure levels and 2900fps from a 28” barrel. Barrel lengths shorter than 24” are not recommended, due to the use of large quantities of very slow burning powder. A shorter barrel will mean a propellant burnt percentage of less than 100%, which is detrimental to the consistency and long range performance of the load.
Recoil is a consideration for the long range hunter that seeks optimal accuracy at extended ranges. Although recoil is by no means unmanagable in the 7mm Remington Magnum, a muzzle break or suppressor will definitely help to reduce recoil and improve the long range shootability of this cartridge.
These figures make it clear that the 7mm Remington Magnum can be a seriously good long range hunting cartridge with the correct bullet choice. Comparing these figures to a 300 Win Mag using the same bullet weights and barrel length, means the 7mm Remington will have more energy downrange and less wind drift than the 300 Win Mag, because of the higher BC of the 7mm bullets compared to the same bullets weights of the same type in .308”
The 7mm Remington also have a very good record in various long range competition disciplines, so the accuracy is definitely there. All in all, the 7mm Remington Magnum is a good solid choice for a long range hunting cartridge for game animals up to the size of kudu on extended ranges, providing there is enough retained energy and velocity to ensure a humane and ethical kill.
Since the introduction of the 7x57 Mauser, the 7mm bore diameter has become a very popular choice for cartridge designers and hunters across the world. Its flat shooting, wind bucking and excellent terminal performance on longer ranges, has made the 7mm cartridge family a favourite with long range hunters and competitive shooters as well. Amongst these, probably one of the most popular and versatile is the 7mm Remington Magnum. Introduced by Remington Arms Company in 1962, it quickly gained popularity and was largely responsible for the decline in sales and popularity of the 264 Winchester Magnum and it was so popular initially, that Remington Arms Company could not keep up with the demand for Model 700 rifles chambered in 7mm Remington Magnum.
It is a belted cartridge, based off the design of the 375 H&H Magnum. The original purpose of the belted magnum concept taken from the 300 H&H and 375 H&H was to provide proper head-spacing on these cartridges, which had sloping shoulders that meant that head-spacing off the shoulders, was very poor. In the 7mm Remington Magnum, the belt serves no purpose, other than to remind of its origins and is seen as a bit of a hindrance by hand loaders, although nothing that cannot be overcome. The standard maximum overall length of the 7mm Remington Magnum is 84mm, which is almost identical to that of the 30-06 Springfield and 300 Winchester Magnum. This means that it can be fed from a standard 30-06 length long action with a magnum bolt face diameter of .540”
Good brass is available from most manufacturers of which Norma and Nosler are probably the pick of the bunch. There are a great variety of match and hunting bullets available in 7mm (.284”) to choose from. The long range hunter will probably be most interested in the 160-180gr bullets with high BC. These include the Hornady 162gr A-Max and 162gr SST, Berger 160gr and 180gr VLD’s, the Sierra 168gr and 175gr Matchkings and Nosler’s 160gr Accubond and 150gr Ballistic Tip.
The best Somchem powder for these heavy bullets in the 7mm Remington Magnum is most probably S385 and magnum primers are recommended. With a 24” barrel, shooting the 168gr Berger VLD’s, 2900fps are on the upper limits of acceptable pressure levels. Using a 28” barrel, the velocity can be pushed to 3000fps. Shooting the 180gr Berger VLD’s from a 24” barrel, the velocity can be pushed to 2800fps on maximum pressure levels and 2900fps from a 28” barrel. Barrel lengths shorter than 24” are not recommended, due to the use of large quantities of very slow burning powder. A shorter barrel will mean a propellant burnt percentage of less than 100%, which is detrimental to the consistency and long range performance of the load.
Recoil is a consideration for the long range hunter that seeks optimal accuracy at extended ranges. Although recoil is by no means unmanagable in the 7mm Remington Magnum, a muzzle break or suppressor will definitely help to reduce recoil and improve the long range shootability of this cartridge.
These figures make it clear that the 7mm Remington Magnum can be a seriously good long range hunting cartridge with the correct bullet choice. Comparing these figures to a 300 Win Mag using the same bullet weights and barrel length, means the 7mm Remington will have more energy downrange and less wind drift than the 300 Win Mag, because of the higher BC of the 7mm bullets compared to the same bullets weights of the same type in .308”
The 7mm Remington also have a very good record in various long range competition disciplines, so the accuracy is definitely there. All in all, the 7mm Remington Magnum is a good solid choice for a long range hunting cartridge for game animals up to the size of kudu on extended ranges, providing there is enough retained energy and velocity to ensure a humane and ethical kill.
- Fritz
- Hero Member

Ek weet dat Nathan Foster (serious LA jagter van NZ) hou baie van die 7RM en ook die 7mm Practical (300WM afgenek na 7mm).
- Capt. Yoda
- Hero Member

Spoed is ook nie alles nie en n MB of KD haal genoeg recoil uit n roer uit, watse tiepe twist lope kry mens in die 7mm RM op rak gewere? 9, 9.5?
- Fritz
- Hero Member

Skrywe van Jaco:
Tau ons skiet tans 168 Bergers in die 284. Uit 'n 30" Krieger loop hulle gemiddeld 3050fps. Die Amerikaners skiet 'n 180grein VLD teen 3000fps. Met die ongelooflike hoë BC van die 168s en die 180s in die 7mm klas stap hy myle onder die 30 kalibers uit.
Ons het op 'n staduim 'n 7mm Rem en die 284 met dieselfde punt teen omtrent dieselfde spoed teenmekaar opgetrek. Die wapens het basies dieselfde geweeg. Die 284 het 50.4gr S365 verbrand om die 168 Berger teen 3060-3080fps te lanseer en die 7mm Rem het 64.8gr S365 verbrand om dieselfde 168 teen 3050fps te lanseer.
Die 284 het op die betrokke dag so goed perform dat die 7mm Rem man intussen oorgeskakel het na 'n 284.
- LoopSoosStroop
- Hero Member

Was daardie met dieselfde loop lengte? Baie interessant.Fritz Hagen wrote:Skrywe van Jaco:Tau ons skiet tans 168 Bergers in die 284. Uit 'n 30" Krieger loop hulle gemiddeld 3050fps. Die Amerikaners skiet 'n 180grein VLD teen 3000fps. Met die ongelooflike hoë BC van die 168s en die 180s in die 7mm klas stap hy myle onder die 30 kalibers uit.
Ons het op 'n staduim 'n 7mm Rem en die 284 met dieselfde punt teen omtrent dieselfde spoed teenmekaar opgetrek. Die wapens het basies dieselfde geweeg. Die 284 het 50.4gr S365 verbrand om die 168 Berger teen 3060-3080fps te lanseer en die 7mm Rem het 64.8gr S365 verbrand om dieselfde 168 teen 3050fps te lanseer.
Die 284 het op die betrokke dag so goed perform dat die 7mm Rem man intussen oorgeskakel het na 'n 284.
Eish, iemand sal dit vir my moet verduidelik, hierdie verskillende "efficiencies" van doppe.
Pieter van Deventer
Blok Engineering
Blok Engineering
- Capt. Yoda
- Hero Member

LSS as jy nie bang is vir recoil nie koop vir jou n 300WM/WSM en skiet 230gr Berger Match Hybrids in hom. Shiraz Balolio het nou net die Canadian F-Class Nationals tussen van die beste skuts om die werled met daai koel in sy 300WSM gewen, die meeste roere op die lyn was .284 W, .284 Shehane, 7mm RSAUM, .300 WSM. Met n lang genoeg loop sal jy daai 230gr (0.743 G1 BC/ 0.380 G7 BC) gemaklik by die 2700-2750fps kan stoot, met n 26" loop sal jy baie naby aan 2700fps kan kom met ons lekker kruit. Sou jy gelukkig wees om eendag in jou lewe iets soos Reloader 26 te kon kry gooi jy daai koel somer by 3000fps 
- LoopSoosStroop
- Hero Member

Dis die ding, ek is baie bang...Capt. Oblivious wrote:LSS as jy nie bang is vir recoil nie koop vir jou n 300WM/WSM en skiet 230gr Berger Match Hybrids in hom.
Haha, dis natuurlik volgens die Somchem tabel ne?Capt. Oblivious wrote: Daai is die spoed wat ek met my 30.06 en n 190gr doen
Pieter van Deventer
Blok Engineering
Blok Engineering
- Capt. Yoda
- Hero Member

Nee my magneto speedLoopSoosStroop wrote:Dis die ding, ek is baie bang...Capt. Oblivious wrote:LSS as jy nie bang is vir recoil nie koop vir jou n 300WM/WSM en skiet 230gr Berger Match Hybrids in hom.En ek haat 'n 300 WM. Vir geen logiese rede nie.
Haha, dis natuurlik volgens die Somchem tabel ne?Capt. Oblivious wrote: Daai is die spoed wat ek met my 30.06 en n 190gr doen
- LoopSoosStroop
- Hero Member

Kom ek se hoekom ek vra.
Ek gaan 'n Howa 7 mm RM koop. Hopelik volgende week. En todat ek gespaar het vir 'n groot verkyker bo op en 'n waterpyp loop gaan ek hom net so gebruik. So ek gaan klaar dies en doppe en ervaring en watookal he. Dan wil ek die dik loop hou by 7 mm RM as ek hom laat opsit so oor 'n jaar van nou, of iets wat voer uit die Howa magasyn en pas op die slot gesig.
Ek gaan 'n Howa 7 mm RM koop. Hopelik volgende week. En todat ek gespaar het vir 'n groot verkyker bo op en 'n waterpyp loop gaan ek hom net so gebruik. So ek gaan klaar dies en doppe en ervaring en watookal he. Dan wil ek die dik loop hou by 7 mm RM as ek hom laat opsit so oor 'n jaar van nou, of iets wat voer uit die Howa magasyn en pas op die slot gesig.
Pieter van Deventer
Blok Engineering
Blok Engineering
- Capt. Yoda
- Hero Member

LoopSoosStroop wrote:Kom ek se hoekom ek vra.
Nee wat koop die roer en skiet hom. Daar is 100 000de jagters in die US wat glo in die 7mmRM, skiet hom en as die loop op is sit jy vir jou n lang 1/8.25 loop op en skiet Berger se nuwe 195gr Hybrid. Daai koel maak kinners bang!
- tau
- Hero Member

Ludwig is ook moeg oor my vrae. Hier is net praktiese informasie oor die 7mm RM.Ludwig wrote:Dit is die stukkie wat ek geskryf het oor die 7mmRM vir langafstand. Ek staan nogsteeds by presies dieselfde punte. Die grootste negatiewe punt vir die 7mmRM is dat hy ernstig overbore is. Inteendeel, sy Ovebore Index is swakker as die van 'n 25-06 en 22-250, so jy gaan nooit vreeslike loop lewe vir presisie skiet doeleindes uit hierdie kaliber kry nie. Met my 284 Win met 'n 30" loop, kan ek 'n 162gr A-Max teen 3000fps skiet met 'n raps meer as 52gr S365. Die 7mm RM kan hierdie selfde spoed haal uit 'n 24" loop, maar met heelwat meer kruit en heelwat meer terugskop. Beide nadelige aspekte vir 'n langafstand presisie skut. Daar is geen twyfel by my dat vir 'n pasmaak geweer vir langafstand presisie skiet, is daar beter 7mm opsies as die 7mm RM. Ek sal steeds die 284 Win en Shehane bo sit, gevolg deur Tombi, 7x57AI en 7mmWSM/SAUM as ek 'n 7mm moet kies vir die tipe werk.Fritz Hagen wrote:Hier is daardie artikel van die African LOng Range Hunters blog http://africanlrhunters.co.za/ALRHBlog/ ... ton-magnum
http://www.accurateshooter.com/technica ... y-formula/
EK skiet met 'n Remington 700 7mm Rem Mag met 'n 24" SS loop, 1;9.5 twist. Standaard roer vanaf 1964.
EK het al naby die 2000 skote.
EK skiet tans 162gr Hornady SST teen 2950vir sub MOA groepe op 100m
My Pa se Voere 7mm RM 24" loop, MAAR kamer is vrot.
175gr Nornady interbonds teen 2780fps
Ek gebruik net S 365
Vir jag is die kaliber baie goed en slaan regtigwaar 'n bok plat.
Moet nooit 'n goeie storie met te veel waarheid vernietig nie!!!
The Tool from Toolbag.
The Tool from Toolbag.
-
henning
- Hero Member

Ek wou hierdie kaliber koop en toe ek by n bekende geweer winkel kom toe se die verkoops persoon vir my dat die manne sukkel baie met ons Somchem poeiers om akkuraatheid te kry in hierdie kaliber.LoopSoosStroop wrote:Ek sien baie van die ander 7mm's kry baie aandag deesdae. 7 mm Tombi, .284 Win etc.
In my dom geit glo ek hom toe en koop vir my die 300WSM.
Nou, ek weet nie hoe waar hierdie man se woorde was nie.
Groete
Henning
300 WSM Savage
303 Lee-Enfield
Dbl 12 g Belguim
303 Lee-Enfield
Dbl 12 g Belguim
- tripodmvr
- Administrator

As mens met QL speel dan is S385 nog steeds nie stadig genoeg om die 7mmRM se dop vol te kry nie. Dit gee meer spoed as die 7x64, maar met baie meer dryfmiddel en wen slegs 100 na 200vps. As ons Amerikaanse dryfmiddels kon kry sal die' kaliber meer tot sy reg kom en dan is hy baie haastig.
Ek wil met Gawie saamstem. Enige geweer kan vêr skiet. Selfs die 303 kan naby 5km uitkom. Vir oefening kan selfs die 223 op 500+ meter gebruik word. Vir ernstige raakskiet oor lang afstande is daar die bewese langskiet kalibers wat bo genoem is. Skiet vir die plesier of laat bou 'n spesialis geweer vir doer oor die bult.
Op 'n ligter trant. Op ons jagtog verlede week kom die' slimmigheid uit.
Man skiet in die Kalahari 'n springbok - na die eerste dag se naderstap is hulle nog nie by die bok nie. Teen die einde van die 2de dag verklaar die gids - ons kan maar omdraai, die vleis is vrot!!!!!
Ek wil met Gawie saamstem. Enige geweer kan vêr skiet. Selfs die 303 kan naby 5km uitkom. Vir oefening kan selfs die 223 op 500+ meter gebruik word. Vir ernstige raakskiet oor lang afstande is daar die bewese langskiet kalibers wat bo genoem is. Skiet vir die plesier of laat bou 'n spesialis geweer vir doer oor die bult.
Man skiet in die Kalahari 'n springbok - na die eerste dag se naderstap is hulle nog nie by die bok nie. Teen die einde van die 2de dag verklaar die gids - ons kan maar omdraai, die vleis is vrot!!!!!
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
-
dehacked
- Hero Member

Seker met 'n 270 gejag...tripodmvr wrote:As mens met QL speel dan is S385 nog steeds nie stadig genoeg om die 7mmRM se dop vol te kry nie. Dit gee meer spoed as die 7x64, maar met baie meer dryfmiddel en wen slegs 100 na 200vps. As ons Amerikaanse dryfmiddels kon kry sal die' kaliber meer tot sy reg kom en dan is hy baie haastig.

Rem 700 .270 Win
LE No4 Mk1/2 .303
CZ 527 .223 Rem
Star 9mm P
LE No4 Mk1/2 .303
CZ 527 .223 Rem
Star 9mm P
- LoopSoosStroop
- Hero Member

Ouens. Ek is maar 'n leek met die goed, so help my asb.
Ek kyk na hierdie:
http://www.nosler.com/nosler-load-data/ ... on-magnum/
En vergelyk dan die kruite met S385 op hierdie tabel:
http://gsgroup.co.za/burnrates.html
En al gevolgtreking wat ek dan kan maak, mits GS se tabel enigsins korrek is, is dat Somchem se syfers soos gewoonlik baie konserwatief is.
2900 fps met 'n 168 gr koeel lyk baie haalbaar, en dit uit 'n 24" loop. Tau kry 2950 met 'n 162. Dan sal mens mos 'n 168 of 180 baie vinnig kan skiet met 'n 30" loop? Ek voel net mens vergelyk nie appels met appels as jy 'n 30" .284 W en 'n 24" 7mm RM vergelyk nie.
Is daar Somchem data beskikbaar vir die .284 Win?
Ek kyk na hierdie:
http://www.nosler.com/nosler-load-data/ ... on-magnum/
En vergelyk dan die kruite met S385 op hierdie tabel:
http://gsgroup.co.za/burnrates.html
En al gevolgtreking wat ek dan kan maak, mits GS se tabel enigsins korrek is, is dat Somchem se syfers soos gewoonlik baie konserwatief is.
2900 fps met 'n 168 gr koeel lyk baie haalbaar, en dit uit 'n 24" loop. Tau kry 2950 met 'n 162. Dan sal mens mos 'n 168 of 180 baie vinnig kan skiet met 'n 30" loop? Ek voel net mens vergelyk nie appels met appels as jy 'n 30" .284 W en 'n 24" 7mm RM vergelyk nie.
Is daar Somchem data beskikbaar vir die .284 Win?
Pieter van Deventer
Blok Engineering
Blok Engineering
- Gawie(13mm)
- Hero Member

Doen jouself 'n guns op die sonnige Vrydag oggend en gaan koop die nuutste SA Jagter en lees die artikel op bladsy 38.
Hier is die tabel wat die skrywer in die artikel geplaas het. Let wel dat die snelhede nie almal getoets is nie, maar uit Amerikaanse bronne verkry is.
http://i1264.photobucket.com/albums/jj488/7mmgawie/20150821_073322.jpg
Dit is moeilik om dus direkte afleidings te maak, maar soos Tripod sê: "Hope dryfmiddel met slegs 'n relatief klein verbetering in spoed". In 'n ander plasing is reeds gemeld dat jy oor die 300 vt/sek vinniger moet skiet om 'n verbetering van 0,1 in die BC waar te neem.
Ek plaas die volgende twee tabelle van 'n 7 x 57 AI se ballistiese gegewens met 'n spoed verskil van 200 vt/sek op 'n 162 grein SST. Deur 'n A-max, in dieselfde gewig te skiet, sal jy amper beter doen as om die spoed op te jaag. Ons praat hier van ongeveer 49 grein S365! Dit is eers oor 500m teen 'n 10 mph wind waar die windskuif, 320mm is, waar die 200 vt/sek beduidend raak. Ek sal nooit 'n man probeer oorreed om van 'n kaliber af te sien nie. "Wil hê", is 'n emosie wat ek baie goed verstaan.
Om jou kop te stamp terwyl die skoolgeld namens jou reeds betaal is, is bo my begrip.
Hier is die tabel wat die skrywer in die artikel geplaas het. Let wel dat die snelhede nie almal getoets is nie, maar uit Amerikaanse bronne verkry is.
http://i1264.photobucket.com/albums/jj488/7mmgawie/20150821_073322.jpg
Dit is moeilik om dus direkte afleidings te maak, maar soos Tripod sê: "Hope dryfmiddel met slegs 'n relatief klein verbetering in spoed". In 'n ander plasing is reeds gemeld dat jy oor die 300 vt/sek vinniger moet skiet om 'n verbetering van 0,1 in die BC waar te neem.
Ek plaas die volgende twee tabelle van 'n 7 x 57 AI se ballistiese gegewens met 'n spoed verskil van 200 vt/sek op 'n 162 grein SST. Deur 'n A-max, in dieselfde gewig te skiet, sal jy amper beter doen as om die spoed op te jaag. Ons praat hier van ongeveer 49 grein S365! Dit is eers oor 500m teen 'n 10 mph wind waar die windskuif, 320mm is, waar die 200 vt/sek beduidend raak. Ek sal nooit 'n man probeer oorreed om van 'n kaliber af te sien nie. "Wil hê", is 'n emosie wat ek baie goed verstaan.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Dont make expensive noise! Make the first shot count!
- LoopSoosStroop
- Hero Member

Nee dit gaan nie daaroor nie, ek probeer dit maar net verstaan hoekom goed werk soos dit werk. Ek probeer nie bewys dat een beter as die ander is nie. Ja ek wil 'n RM he, maar ek wil ook verstaan hoekom hy sekere goed kan of nie kan doen nie.Gawie(13mm) wrote: Ek sal nooit 'n man probeer oorreed om van 'n kaliber af te sien nie. "Wil hê", is 'n emosie wat ek baie goed verstaan.Om jou kop te stamp terwyl die skoolgeld namens jou reeds betaal is, is bo my begrip.
Pieter van Deventer
Blok Engineering
Blok Engineering
-
QG18de
- Full Member

As jy wil weet of die 7mm RM kan ver skiet? Natuurlik kan hy!
Daar is net ander kalibers wat ballisties beter is. Soos jy in jou eerste post gesê het, swaar kolf, silencer en so voorts sal sy recoil mooi kan beheer, maar hy gebruik nie ons kruite so effektief sodat jy 100% werkverrigting uit die kaliber gaan kry nie. Dan moet mens maar gan kyk of jy tevrede is met die rapsie minder spoed wat die betrokke kaliber gaan lewer, of nie? Akkuraatheid behoort jy te kan kry...
Groete
Daar is net ander kalibers wat ballisties beter is. Soos jy in jou eerste post gesê het, swaar kolf, silencer en so voorts sal sy recoil mooi kan beheer, maar hy gebruik nie ons kruite so effektief sodat jy 100% werkverrigting uit die kaliber gaan kry nie. Dan moet mens maar gan kyk of jy tevrede is met die rapsie minder spoed wat die betrokke kaliber gaan lewer, of nie? Akkuraatheid behoort jy te kan kry...
Groete
Howa 6.5 Creedmoor, KRG Bravo
Lee Enfield No4 Mk2 303
Lee Enfield No4 Mk2 303
- LoopSoosStroop
- Hero Member

Ok, help my asb met die volgende scenario:
Patroon 1 het 75 gr H2O cap.
Patroon 2 het 70 gr H2O cap.
Beide gewere se lope ewe lank, selfde groefdraai, selfde kaliber (koeel deursnee).
Ons laai 65 gr van KruitX in beide, met dieselfde gewig koeel, selfde diepte geseat in nek. Kom ons se Pat 2 se dopvulling is 93% en Pat 1 s'n 87%.
Wat sal gebeur? Watter een sal die meeste spoed kry en watter een sal die hoogste druk he?
Patroon 1 het 75 gr H2O cap.
Patroon 2 het 70 gr H2O cap.
Beide gewere se lope ewe lank, selfde groefdraai, selfde kaliber (koeel deursnee).
Ons laai 65 gr van KruitX in beide, met dieselfde gewig koeel, selfde diepte geseat in nek. Kom ons se Pat 2 se dopvulling is 93% en Pat 1 s'n 87%.
Wat sal gebeur? Watter een sal die meeste spoed kry en watter een sal die hoogste druk he?
Pieter van Deventer
Blok Engineering
Blok Engineering