Patroonlengte
-
Beyers
- Hero Member

Patroonlengte
Laaistokmetode om totale patroonlengte te bepaal.
Maak seker dat die geweer leeg is.
Maak die grendel toe, druk 'n laaistok (cleaningrod) in die loop af en merk met 'n kouki of maskingtape die lengte by die kroon af.
Verwyder die grendel en druk 'n punt van jou keuse in die loop todat dit die lands raak. Jy moet hom net liggies vasdruk met die laaistok sodat hy in die groewe vassit.
Druk nou weer die laaistok van voor af in (versigtig) totdat die laaistok teen die koe?lpunt l?. Merk weer af met kouki of tape. Meet nou die lengte met vernier. Dit gee vir jou die maksimum lengte van 'n patroon. Nou kan jy die punt dieper in die dop druk om die sprong soos verlang te kry.
Maak seker dat die geweer leeg is.
Maak die grendel toe, druk 'n laaistok (cleaningrod) in die loop af en merk met 'n kouki of maskingtape die lengte by die kroon af.
Verwyder die grendel en druk 'n punt van jou keuse in die loop todat dit die lands raak. Jy moet hom net liggies vasdruk met die laaistok sodat hy in die groewe vassit.
Druk nou weer die laaistok van voor af in (versigtig) totdat die laaistok teen die koe?lpunt l?. Merk weer af met kouki of tape. Meet nou die lengte met vernier. Dit gee vir jou die maksimum lengte van 'n patroon. Nou kan jy die punt dieper in die dop druk om die sprong soos verlang te kry.
- Hein M.
- Hero Member

Re: Patroonlengte
Beyers,
Ja, ek het hierdie metode nou die dag in 'n ou Magnum raakgelees. Beproefde metode wat werk.
Hein M.
Ja, ek het hierdie metode nou die dag in 'n ou Magnum raakgelees. Beproefde metode wat werk.
Hein M.
Nie alles wat getel kan word, tel nie. En nie alles wat tel kan getel word nie. - Albert Einstein
-
Stephan
- Jr. Member

Hi
Ek gebruik hierdie metode om TPL te bepaal, werk goed vir my.
http://www.larrywillis.com/OAL.html
Groete
Ek gebruik hierdie metode om TPL te bepaal, werk goed vir my.
http://www.larrywillis.com/OAL.html
Groete
-
johneiman
- Newbie

Daar is ook n ander metode wat meer akkuraat is.Gebruik n doppie van jou geweer en sny n slooitjie met n junior hacksaw of ander dun saaglem vertikaal tot by die nekgedeelte .nou druk jy n punt in die dop so 2mm in ,dit sal makliker in gaan as gevolg van di slootjie in di dop . kamer nou die patroon in jou geweer stadig ,dan het jy jou maksimum patroon lengte.Ek maak n tooltjie waarmee jy dan jou patroonlengte kan meet tot op die ogive ,die gedeelte van die punt wat eerste aan die loop se groewe kontak maak. Dit is die akkurate metode om jou patroonlengte en punte te meet en om meer konstante " bullet jump" te he en so beter groeperings te skiet
-
Flip Fouche
- Hero Member

Stephan
Dankie vir leersame web adres
Flip
Dankie vir leersame web adres
Flip
.22 K Hornet Anchuts
204 ruger
.243 AI Savge
.2506 Zastava
6.5 Creedmoor Howa
.308 Musgrave Mod 80
300wsm Savage
12 Boor Maverick Pump Action
204 ruger
.243 AI Savge
.2506 Zastava
6.5 Creedmoor Howa
.308 Musgrave Mod 80
300wsm Savage
12 Boor Maverick Pump Action
- pietjacobs
- Hero Member

Hi almal,
Ek het die metode ook nou al gebruik, maar het nou op die Rhino punte op 'n snaakse ding afgekom wat ek nie seker is of dit reg is en of ek net dalk skeef meet. Ek skiet .270 en die riglyn wat Somchem gee vir TPL is 84.84mm.
As ek die metode gebuik kry ek die volgende:
130gr SST = 86.10mm
130gs Sierra = 85.00mm
160gr Rhino = 82.60mm
Lyk daai Rhino punt vir julle reg so? Is dit moontlik? Ek het almal meer as eenkeer gemeet.
Ek het die metode ook nou al gebruik, maar het nou op die Rhino punte op 'n snaakse ding afgekom wat ek nie seker is of dit reg is en of ek net dalk skeef meet. Ek skiet .270 en die riglyn wat Somchem gee vir TPL is 84.84mm.
As ek die metode gebuik kry ek die volgende:
130gr SST = 86.10mm
130gs Sierra = 85.00mm
160gr Rhino = 82.60mm
Lyk daai Rhino punt vir julle reg so? Is dit moontlik? Ek het almal meer as eenkeer gemeet.
.22, 223Rem, .270Win, 9mm Short
-
Gerard
Somchem se tabel is nie 'n riglyn vir TPL nie. Dit is die industrie spesifikasie vir vervaardigers. Met ander woorde, ammunisievervaardigers maak nie ammunisie wat langer is nie en vuurwapenvervaardigers maak nie magasynkast wat korter is as dit nie. Dit verseker dat alle fabrieksammunisie in alle gewere sal pas.
Dit het niks met 'jump' of 'frrebore' te doen nie. Onder aan Somchem se tabel op bladsy 31 van die Engelse weergawe is daar 'n nota:
These COL values are for the industry especially ammunition manufacturers. However, the individual can adjust his length to suit the particular rifle-component dimensions determined by the following: the magazine length, freebore/leade and the projectile ogive.
Dit het niks met 'jump' of 'frrebore' te doen nie. Onder aan Somchem se tabel op bladsy 31 van die Engelse weergawe is daar 'n nota:
These COL values are for the industry especially ammunition manufacturers. However, the individual can adjust his length to suit the particular rifle-component dimensions determined by the following: the magazine length, freebore/leade and the projectile ogive.
- pietjacobs
- Hero Member

Yep, soos ek gese het die riglyn se 84.84.
Ek kon net nie indink dat nie Rhino se TPL amper 4mm korter is as die SST en Sierra, dus die Rhino punt druk vinniger in die groewe in. Ek moet dan meer as die helfte van die punt in die dop indruk om daai lengte te kry.
Ek kon net nie indink dat nie Rhino se TPL amper 4mm korter is as die SST en Sierra, dus die Rhino punt druk vinniger in die groewe in. Ek moet dan meer as die helfte van die punt in die dop indruk om daai lengte te kry.
-
Gerard
Ek het nie geweet Rhino maak 'n 160gr .270 koe?l nie. Wat is die lengte van die koe?l?
- pietjacobs
- Hero Member

Gou gemeet:
Rhino = 32.24mm (160gr)
SST = 31.55mm (130gr)
Sierra = 28.30mm (130gr)
Rhino = 32.24mm (160gr)
SST = 31.55mm (130gr)
Sierra = 28.30mm (130gr)