Smoking guns kolwe?
-
martinvanderberg
- Newbie

Re: Smoking guns kolwe?
Hi Jake
Die kolwe wat jy van my sien en die spraywerk is maar net n drupel in die emmer. Die kleur wat jy wil hê sal ek vir jou spray en benodig ek net n foto van wat jy wil hê.
Die kolwe wat jy van my sien en die spraywerk is maar net n drupel in die emmer. Die kleur wat jy wil hê sal ek vir jou spray en benodig ek net n foto van wat jy wil hê.
- DWB
- Hero Member

Goeie Dag Martin,
Sou mens na die klassieke tipe kolwe vir jag gewere kyk, hoe gaan jy tewerk met pasmaak kolwe?
Pas jy die kolwe volgens die skut of is dit standaard groottes wat jy gebruik?
Sou mens na die klassieke tipe kolwe vir jag gewere kyk, hoe gaan jy tewerk met pasmaak kolwe?
Pas jy die kolwe volgens die skut of is dit standaard groottes wat jy gebruik?
Noem my sommer Deon
7x57 - 404 Jeffery - 450 Rigby - 500 Jeffery
Overkill is underrated!
"All men die, but few men ever really live"
Overkill is underrated!
-
martinvanderberg
- Newbie

Goeie naand Deon
Ek sal sê dat klassieke kolwe soos Tacticals en duimgat kolwe meer vir skyfskiet bedoel is. Wanneer jy aanlê op die baan wil jy baie gemaklik jou geweer kan hanteer en indien jy vir elke soort kompetisie n kolf op jou geweer het wat gemaklik is vir die spesifieke kompetisie, kan dit net voordelig vir jou wees.
Ek gebruik die skut se geweer en "customfit" die geweer met Epoxy binne in die kolf in. Ek pas al my kolwe aan volgens die skut se maattes ( length of pull ) asook linkerhands of regterhands ens.
Ek sal sê dat klassieke kolwe soos Tacticals en duimgat kolwe meer vir skyfskiet bedoel is. Wanneer jy aanlê op die baan wil jy baie gemaklik jou geweer kan hanteer en indien jy vir elke soort kompetisie n kolf op jou geweer het wat gemaklik is vir die spesifieke kompetisie, kan dit net voordelig vir jou wees.
Ek gebruik die skut se geweer en "customfit" die geweer met Epoxy binne in die kolf in. Ek pas al my kolwe aan volgens die skut se maattes ( length of pull ) asook linkerhands of regterhands ens.
- DWB
- Hero Member

Dankie Martin,
Ek verwys spesifiek na klassieke jaggeweer. K98 tipe kolwe.
Ek is tans besig om 'n 404 Jeffery (Groot kaliber) aanmekaar te laat sit en oorweeg om een van jou kolwe op te sit terwyl ek vir die hout kolf spaar.
Sal nader aan die tyd met jou in kontak kom.
Ek verwys spesifiek na klassieke jaggeweer. K98 tipe kolwe.
Ek is tans besig om 'n 404 Jeffery (Groot kaliber) aanmekaar te laat sit en oorweeg om een van jou kolwe op te sit terwyl ek vir die hout kolf spaar.
Sal nader aan die tyd met jou in kontak kom.
Noem my sommer Deon
Overkill is underrated!
Overkill is underrated!
-
martinvanderberg
- Newbie

Hi Deon
OK, ek verstaan jy praat van die Monte Carlo styl kolf. Daarmee stem ek saam met jou. Die standaard klassieke styl kolwe is meer bedoel vir jag.
Als reg met my verder Deon, mooi aand verder.
OK, ek verstaan jy praat van die Monte Carlo styl kolf. Daarmee stem ek saam met jou. Die standaard klassieke styl kolwe is meer bedoel vir jag.
Als reg met my verder Deon, mooi aand verder.
- DWB
- Hero Member

Dankie Martin,
Ons sal nog praat, maar daar gaan nie 'n Monte Carlo naby kom nie
Mooi aand!
Ons sal nog praat, maar daar gaan nie 'n Monte Carlo naby kom nie
Mooi aand!
Noem my sommer Deon
Overkill is underrated!
Overkill is underrated!
- Johan Reyneke
- Hero Member

Haai Martin
Kan jy 'n linkshandige kolf maak vir 'n regshandige geweer aksie.
EK skiet links maar al my wapens regshandige aksies.(Ek is eintlik regs maar oog dominansie is links)
Mooi Aand
Kan jy 'n linkshandige kolf maak vir 'n regshandige geweer aksie.
EK skiet links maar al my wapens regshandige aksies.(Ek is eintlik regs maar oog dominansie is links)
Mooi Aand
Johan
223Rem: Howa
243 Win: Remington
30-06 XL7C: Marlin
12g O/U: Beretta
223Rem: Howa
243 Win: Remington
30-06 XL7C: Marlin
12g O/U: Beretta
-
martinvanderberg
- Newbie

Middag Johan
Ja ek kan vir jou n linkshandige kolf bou en kan jy my e-pos by admin@smokingguns.co.za
Ja ek kan vir jou n linkshandige kolf bou en kan jy my e-pos by admin@smokingguns.co.za
-
Adrian
- Newbie

Martin ek dink jy gaan baie kolfe verkoop!
Ek gaan definitief met jou praat orr twee kolwe!
Ek gaan definitief met jou praat orr twee kolwe!
Bite Hard, Run Fast
- Langeraat
- Sr. Member

Ek weet hierdie is 'n ou draad, maar ek is ook nou op soek na die regte kolf vir my 6.5 Creedmoor. Is daar dalk al van die manne wat kan terugvoer gee oor hierdie kolwe? Dankie.
Novus Vitae - 2 Kor 5:17
- Riaan Kriel
- Hero Member

Jy kan maar bestel en koop. Jy sal nie spyt wees nie. Goeie kwaliteit produk, goeie diens binne redelike tydperk teen n billike prys. Martin is nog iemand wat trots het in sy werk. http://www.smokingguns.co.za/contact-us.html
-
Eugene
- Hero Member

Langeraat, ek het toe Martin net begin het, gaan kyk en was nie vreeslik beindruk nie. Maar ek het intussen baie van sy kolwe gesien en vasgehou en jy kan met 'n geruste hart bestel.Langeraat wrote:Ek weet hierdie is 'n ou draad, maar ek is ook nou op soek na die regte kolf vir my 6.5 Creedmoor. Is daar dalk al van die manne wat kan terugvoer gee oor hierdie kolwe? Dankie.
Aim small, miss small
- Langeraat
- Sr. Member

Dankie Riaan en Eugene, dit klink baie goed.
Weet iemand dalk min of meer hoe swaar die kolwe is, sê in vergelyking miskien met 'n Boyds Euro Varminter of iets dergliks. Die eerste prys sou wees om een bietjie te bekyk en vas te hou maar Potchefstroom is effens vêr om te ry net daarvoor.
Ek weet mens vra nie sommer iemand om sy geweer te kom bekyk nie maar miskien is daar dalk 'n goeie Samaritaan in die Pretoria area wat dalk een het waarna ek net vinnig kan kyk asb?
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Weet iemand dalk min of meer hoe swaar die kolwe is, sê in vergelyking miskien met 'n Boyds Euro Varminter of iets dergliks. Die eerste prys sou wees om een bietjie te bekyk en vas te hou maar Potchefstroom is effens vêr om te ry net daarvoor.
Ek weet mens vra nie sommer iemand om sy geweer te kom bekyk nie maar miskien is daar dalk 'n goeie Samaritaan in die Pretoria area wat dalk een het waarna ek net vinnig kan kyk asb?
- Langeraat
- Sr. Member

Verwyder - Duplikaat
Last edited by Langeraat on Fri Jun 09, 2017 9:31 am, edited 1 time in total.
- Giepie
- Hero Member

Ek was begin van die jaar by sy winkel en het gekyk na die kolwe vir 'n Lee Enfield. Die agterste deel wat hy gehad het was 'n duimgat kolf wat vir my heelwat swaarder was as die oorspronklike een.
'n Slim man leer uit sy foute, 'n Wyse mens leer uit ander se foute.
-
Eugene
- Hero Member

As ek reg onthou, was dit effens swaarder as 'n soortgelyke laminated kolf. Ek dink Jacques (Theron) Stompe het so een en bly naby jou.Langeraat wrote:Dankie Riaan en Eugene, dit klink baie goed.
Ek weet mens vra nie sommer iemand om sy geweer te kom bekyk nie maar miskien is daar dalk 'n goeie Samaritaan in die Pretoria area wat dalk een het waarna ek net vinnig kan kyk asb?![]()
Aim small, miss small
- Riaan Kriel
- Hero Member

Ek kan nie werklik met sekerheid sê nie omrede my laminated kolwe en die sintetiese kolwe se vorms heelwat verskil. Ek glo as daar 'n verskil is, is dit nie baie groot nie. Martin se kolwe is gemaklik in die hand, die geweer voel gebalanseerd en die los kolf voel nie uitermate swaar nie. Dit is wel effens swaarder as die oorspronklike houtkolf.
- Langeraat
- Sr. Member

Dankie menere vir die terugvoer. Ek dink ek sal Martin ook kontak en bietjie met hom gesels.
-
Berra .204
- Sr. Member

Ek het vir my ook 'n kolf by Martin laat bou. Ekt die kolf bietjie laat verander en dit het hom swaarder gemaak. Martin het gate in geboor om hom ligter te maak maar hy is maar nogsteeds swaar. Martin se kolf weeg 1.8kg en my howa se Euro varmint so 1.4kg. Ek het wel my eurovarmint se voorkant dunner geskuur so hy is nie standaard nie. As ek enige iets negatief oor Martin se kolwe moet se is dit die verf. Dit lyk baie mooi en als maar dit krap redelik maklik. Voor waar die bipod druk is nie verf al af.
Hier is my Smoking guns kolf
Hier is my Smoking guns kolf
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
Berra .204
- Sr. Member

Foto met cheekpiece gestel.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Langeraat
- Sr. Member

Dankie vir die eerlike terugvoer Berra. Ek moet se dit lyk nogal bakgat. Dit is jammer van die verf wat maklik krap en afkom. Ek wonder of 'n "clear coat" bo oor hom nie beter gaan beskerm nie?