HS produkt h11

Moderator: Global Moderator

Post Reply
Silwer
Jr. Member
Jr. Member

HS produkt h11

Post by Silwer »

Ek dra vir die laaste 6 jaar 'n Glock 19, maar het onlangs begin uitkyk na kleiner 9mm pistole. Die glock 19 het vir my net te ongemaklik begin raak vir my doeleindes. Omdat ek reeds ervaring het met Glock was die Glock 43 vir my die logiese keuse, maar na 'n onlangse skietery by ons kerk was ek maar skrikkerig vir die laer kapasiteit van die Glock 43. Na die skietvoorval het ons op die kameras gesien dat daar meer as een rower rondgesluip het. Ek het toe na verskeie opsies gaan kyk (Sig Sauer p365, Glock 43, S&W Shield) en baie opgelees oor die tipe van pistole. Ek het baie gelees oor Springfield Hellcat pistole, maar nie gedink dat dit in SA beskikbaar sal wees nie. Ek sien toe eendag toevallig op Dave Sheer se webblad die HS produkt h11 pistole en besef toe dat dit presies dieselfde ding as die Springfield hellcat is, in Amerika verkoop hulle hom net onder 'n ander naam. Ek vind toe uit by my plaaslike handelaar of hulle vir my een sal kry en voor ek daar uitstap is die pistool betaal en is die keuse gemaak.
Die H11 en die Sig p365 se grootte is basies identies, maar die H11 is aansienlik goedkoper as die sig.
Die H11 kom met 'n 11 en 13 rondte magasyn in die boks. Die kwaliteit van die H11 is vir my baie goed, ek is tevrede met my koop. Nou net vir die lang wag vir die lisensie.
Ek deel die sommer as daar dalk van julle is wat op die uitkyk is na mikro kompakte pistole.Image

Sent from my SM-A015F using Tapatalk

Silwer
Jr. Member
Jr. Member

Re: HS produkt h11

Post by Silwer »

https://youtu.be/VFQ_HNOVn8c
Daar is nou 'n 15 rondte magasyn beskikbaar vir die pistool. Seker nog nie in SA nie. My lisensie is darem nou goedgekeur.

Ds J
Hero Member
Hero Member

Post by Ds J »

Hulle het n baie goeie toets vir gehardheid. Dit is indrukwekkend hoeveel mishandeling die pistole kan verduur.
Capt. Oblivious
Hero Member
Hero Member
Location: Ek weet nie so mooi van spel nie maar ek kan skiet. Lonehill, Sandton

Post by Capt. Oblivious »

Silwer, hoe is die recoil met die pistooltjie? Die hellcat of dan nou die h11 trek my baie
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
Silwer
Jr. Member
Jr. Member

Post by Silwer »

Ek het Saterdag gesien die lisensie is goedgekeur, maar het nog nie met hom gaan skiet nie. Ek sal vanmiddag 'n paar skote gaan skiet en laat weet.

Capt. Oblivious
Hero Member
Hero Member
Location: Ek weet nie so mooi van spel nie maar ek kan skiet. Lonehill, Sandton

Post by Capt. Oblivious »

O ok dankie, ek het al bq met die Sig geskiet en sy recoil was nie erg nie
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
Silwer
Jr. Member
Jr. Member

Post by Silwer »

Ek het toe vanmiddag met die pistool gaan skiet. Ek het van my eie 124gr reloads, cci 100gr, Winchester Ranger 127gr +p+ en 147gr Winchester Rangers geskiet. Die pistool is akkuraat en gemaklik om te skiet. Die sneller is beslis effens beter as my Glock 19 s'n. Die h11/hellcat het 'n bietjie meer wip in hom as die G19, maar dis nie so dat dit pla nie. Die 127gr Winchester Rangers is maar geniepsig uit die klein pistool. Ek sal eerder die 147gr Winchesters gebruik. Die fibre optic visier werk mooi, ek het wel 'n vuisbreedte laag op die teiken geskiet. Dit kan dalk wees dat ek nog nie die sneller gewoond is nie. Die h11 se greep is vir my iets om aan gewoond te raak, dit is meer regaf as die Glock se skuins greep. Ek het meestal met die kort 11 rondte magasyn geskiet, aangesien dit die een is wat ek meestal sal dra. Hoewel my pinkie effens los hang sal ek nie sê dit beïnvloed my akkuraatheid nie. Die 13 Rondte magasyn pas my hand mooi en is effens meer beheerbaar. Ek het so +- 70 rondtes geskiet en alles het mooi gevoer. Die afwerking van die pistool is baie goed. Ek het vandag 'n holster by Reaper Custom bestel (iwb met ulticlip).

Silwer
Jr. Member
Jr. Member

Post by Silwer »

Goeie diens van Reaper custom. Ek het Woensdag 'n holster by hulle bestel. Vandag laat weet Pavlos my dit is klaar en hy stuur dit Maandag.Image

Post Reply

Return to “Handwapen/Handgun”