Jag Punte vir 6.5

Moderator: Global Moderator

Lategan1
Hero Member
Hero Member

Re: Jag Punte vir 6.5

Post by Lategan1 »

Conna, dit val my op hier is nog nie na Nosler Partitions verwys nie?

Ek was op 125gr Partitions @ 2925 in my 6.5 Sweed met Varmint loop. Dit was chaos op Springbokke.

Het oorgegaan na 140gr Partitions @ so 2800. Baie netjies op Springbokke. Ek het wel nog nie genoeg bokke met die kombinasie geskiet om ‘n werklike ingeligte opinie te gee nie, maar het ook tot dusver geen rede om iets anders te oorweeg nie.

Beste.
Jaggewere, haelgewere, rewolwers, jakkelskyk 8)
Lategan1
Hero Member
Hero Member

Post by Lategan1 »

Moet sê, dit val my ook op wat Conna, Theuno en ander hier meld oor spesifiek die Acubond 140gr in hulle 6.5 gewere.

Daar moet ‘n rede daarvoor wees in die 6.5 kaliber? Al wat ek kan dink is dat dit welbekend is die onderskeie 6.5 Kalibers bo hulle vuurmaakplek boks. Kan dit die “lank vir kaliber” koeëls wees en dat die Acubonds se konstruksie -dikte van wande- dalk in die 6.5mm kal onvoldoende vir ons wild is?

Kyk hierna.
.........................SD. Lengte
6.5mm x 140gr AB .287 1.368”
7.0mm x 140gr AB .248 1.29”
(SD = sectional density)

Hierdie prestasie deur AB in 6.5mm is volgens my nie in lyn met die ander kalibers nie.

Ek luister graag.

Beste.
Desperatezulu
Full Member
Full Member

Post by Desperatezulu »

Verskoon die engels asb...

I have used the 140gr AB almost exclusively in my 6.5 Swede and have hunted between 150 and 200 animals with this combo. My MV is around 2770f/s. Before reading this thread, I would strongly recommend the 140gr AB for the Swede for general purpose hunting if asked.

I have not experienced the negative performance as described in a few posts here - even on springbok, which probably account for around 50-60 of the total mentioned. Sure there has been the odd shoulder shot where the leg bone has been hit and there's been meat damage from bone fragments. But that's as bad as I've experienced. And even in these cases, the damage wasn't that severe. Where the shot placement was adequate, I have always had ideal performance (as best I can tell)

I have shot steenbok up to BWB bulls with this bullet. I haven't recovered any bullets - almost all shots have been pass-throughs, and on the few occasions that the bullet has not exited, we haven't been able to find the bullet (a frontal shot on a big gemsbok bull comes to mind). So I do not have firsthand experience of what the ABs looked like after being shot.
In fairness I'd say very few of my shots were less than 120m, so perhaps the drop in velocity aided the bullet performance

The worst performance/damage I've seen was a kudu cow in thick thornveld where all I could see was the head and the top of her neck at around 120m. I shot her in the throat and the bullet appeared to have broken up on the vertebra as it did not exit in a straight line. There were severe wounds on both sides of the neck which may have been bone fragments and/or the bullet. The animal dropped right there needless to add.

I wonder if Nosler has changed the AB recently and made them softer somehow - my stock was all bought more than 5 years ago. It seems very unlikely but I cannot think how these experiences with the 'same' bullet vary so dramatically?
The ABs have also got ridiculously expensive, even A-Frames are now in the same price class - so most of the premium bullets are candidates if one has doubts about the AB.
vlakvarkbeer
Sr. Member
Sr. Member

Post by vlakvarkbeer »

Hallo julle ek is seker maar te arm vir daai tippe koels so ek gebruik maar speer se 140gr hot core het al Blouwildebees kudu geskiet en ander wild en vleis skade nie te erg my spoed is 2585 fps dit werk vir my blad of so dit werk. My ervaring.
.22 Norinco
Howa 223 B/B
Howa 6.5x55 Swed
6mm Musgrave (P14)
Lee Enfield 303
308 RSA 30" loop (Plank)
Lategan1
Hero Member
Hero Member

Post by Lategan1 »

vlakvarkbeer wrote: Thu Sep 02, 2021 10:29 am Hallo julle ek is seker maar te arm vir daai tippe koels so ek gebruik maar speer se 140gr hot core het al Blouwildebees kudu geskiet en ander wild en vleis skade nie te erg my spoed is 2585 fps dit werk vir my blad of so dit werk. My ervaring.
Ek waardeer jou inset.

Wagwoorde is lae koste en lae vps, dus lae insetkoste!

Beste.
vlakvarkbeer
Sr. Member
Sr. Member

Post by vlakvarkbeer »

Netso
.22 Norinco
Howa 223 B/B
Howa 6.5x55 Swed
6mm Musgrave (P14)
Lee Enfield 303
308 RSA 30" loop (Plank)
Malan123
Hero Member
Hero Member

Post by Malan123 »

Ek was nog altyd vertel dat 6.5e (veral creedmoor) net kopskote kan skiet...tot anderkant 'n km.... so leer mens elke dag iets nuut :laugh: >:+
LUAN
Hero Member
Hero Member

Post by LUAN »

As ek nie die opskrif gelees het nie sou ek sweer van julle skiet met 303's as ek so na die spoed kyk...
Capt. Oblivious
Hero Member
Hero Member
Location: Ek weet nie so mooi van spel nie maar ek kan skiet. Lonehill, Sandton

Post by Capt. Oblivious »

Haha
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
Mozibite
Newbie
Newbie

Post by Mozibite »

Ek is altyd verbaas dat mense al amper vergeet het van Nosler Partition, vir bos doeleindes is dit regtig baie goeie punte, vir kopsote kan jy seker maar enige iets gebruik, meeste mense hier sal dit nie altyd aanbeveel nie, honde moet ook iets kry van 'n jag.
Groetnis
22 Lr, Brno 243 Win, 2506 Rem, 6,5x68S, 7mm Rem Mag, 3006, 300 WM, 8x68S, 338 Lapua, Heym 9.3x62, 375 H&H, Truvello 404 Jeffery, Sako 416 Rem Mag, Franchi 20 Br, Miroku 12 Br, Fabarm 12 Br, Blackhawk 357, Taurus 44 Mag, Beretta 90-Two 40S&W
Lategan1
Hero Member
Hero Member

Post by Lategan1 »

Sy puntjie is vaal :o ... hier word net oor groen, rooi, swart, pink, floral .... kleure gesels :police:

Partition is nog steeds die norm waarteen gemeet word. ++>:

Beste.
RabieL
Jr. Member
Jr. Member

Post by RabieL »

Ek moet se ek is redelik verbaas oor die ervaring soos hierbo uiteen gesit van die Nosler Accubonds. Indien n mens die lae spoed in ag neem, dink ek werklik n bonded koeel is die beste wat daar is vir die applikasie. In swaarder gewigte het ons bitter min opsies beskikbaar vir bonded koeels, maar hopelik verander dit. Monoliete is gewoonlik n goeie opsie vir die manne wat kla oor vleis skade, maar n monoliet se sterre moet maar warm gemaak word om reg te werk, dis ook nie aldag moontlik nie.

Ek persoonkik gebruik die 142 grein Accubond Long Ranges oral en ja daar is bietjie skade, maar nogsteeds minder as van die ander koeels alhoewel ek hulle teen 2800 fps uit my 6.5 CM skiet. Die gewone Accubond is defnitief van sterker konstruksie as die Long Range weergawe.

My enigste logiese antwoord is dat Nosler dalk n swak batch gehad het op van die koeels in SA. As Hornady net n 140 gr Interbond gemaak het sou dit my go to koeel gewees het.
"Only Accurate Rifles Are Interesting"

9mmP, .22 LR AR 15, 12 Gauge, 243 Win, 6 Creedmoor, 6.5 Creedmoor, 7mm RM, 338 WM.
Dash431
Newbie
Newbie

Post by Dash431 »

Naand Conna.

Ek was baie beindruk met die vertoning van die 120gr Barnes TTSX in my 260 Rem, wat maar die selfde ding is as die Swede. Hy slaan ver bo sy gewig, en vleis skade was min op kort afstand skote. Ek dink dit kan baie goed werk vir jou vereistes.

Groetnis.
Post Reply

Return to “Geweer Jag/Rifle Hunting”