Terugvoer oor Chillie wors resep

Gebruik van masjinerie, metodes om vleis op te sny , vleis meule, vleis saag, vleis verwerkings messe-slagmesse , stop van wors, ens. kan in die afdeling aanspreek word. The How To on working with meat and game.
Post Reply
Nico Harris
Hero Member
Hero Member

Terugvoer oor Chillie wors resep

Post by Nico Harris »

Hi manne. Ek toe vandag kans gehaad om chillie wors te maak.

Resep lyk soos volg-

70% wildsvleis
30% bees brisket met baie vet
4gr groen opgekapte chillie per kag vleis (ek het hulle deur n growwe mincer plaat gesit met pitte en al
100gr kaas per kg vleis
12gr oats per kg vleis
33,3ml water per kag vleis
33,3ml woestersous per kg vleis
Spesserye was crown se goudveld

Die wors het n lekker chillie smaak. Ek sou reken dat 6gr chillies per kg vlies goed sal brand en 8gr chillies per kg vleis dink ek sal ernstigge nagevolge hê. Ek het gewone groen chillies gebruik soos hulle in die winkels verkoop.

Ek dink 50gr chillies per kg vleis soos oorspronlik gedink het kan jy honde mis ook insit- alles sal net soos chillie proe!

Groete
.22LR , Mauser Obendorf
.223 Howa mini action
6mm Dasher , Howa varmint ss
30-06, Sauer mod 90
300wsm, Tikka T3 super varmint
9.3x62, Mauser Oberndorf A tipe
12ga, Mossberg boltaction
9mm, PO7 Duty
sako 30-06
Hero Member
Hero Member

Re: Terugvoer oor Chillie wors resep

Post by sako 30-06 »

Bly die wors is darem lekker.
Ook maar goed jy het nie vir my geluister nie. ;D

My smaak is dalk al so bietjie weg gebrand. Ek meng pienk sout met gedroogde 7 Pot Barrackpore en dit gebruik ek dan as my sout, het nogal n lekker knypie.
KalahariKlong
Hero Member
Hero Member

Post by KalahariKlong »

Nico, baie dankie vir die teruvoer.
Ek gaan verseker jou resep beproef, net dalk die chillies opstoot na 6g soos jy genoem het.
Net so paar vrae as jy nie omgee nie.
Het jy die chillies na die tyd in jou maalvleis in gemeng?
Wat se soort kaas het jy gebruik en hoe het jy die kaas bygevoeg, maw gemaal of blokkies?

Groete
KK
Nico Harris
Hero Member
Hero Member

Post by Nico Harris »

KalahariKlong wrote: Tue Sep 14, 2021 7:48 pm Nico, baie dankie vir die teruvoer.
Ek gaan verseker jou resep beproef, net dalk die chillies opstoot na 6g soos jy genoem het.
Wat se soort kaas het jy gebruik en hoe het jy die kaas bygevoeg, maw gemaal of blokkies?

Groete
KK

Ek het die chillies se stingels afgesny, deur die mincer met n hand vol vleis agter dit om dit alles deur te stoot. Die kaas het ek in blokkies gesny(cheddar kaas) so groot soos my duim se naal. Ek het toe die kaas en cillies goed deur gemeng, toe die kaas chillie mengsel met die wild gemeng, toe die beesvet ingemeng, toe die spices en vloeistof ingemeng- so dis alles 4 keur deur gemeng met die hand.
.22LR , Mauser Obendorf
.223 Howa mini action
30-06, Sauer mod 90
9mm, PO7 Duty
Nico Harris
Hero Member
Hero Member

Post by Nico Harris »

sako 30-06 wrote: Tue Sep 14, 2021 7:39 pm Bly die wors is darem lekker.
Ook maar goed jy het nie vir my geluister nie. ;D

My smaak is dalk al so bietjie weg gebrand. Ek meng pienk sout met gedroogde 7 Pot Barrackpore en dit gebruik ek dan as my sout, het nogal n lekker knypie.
Jou raad is dieslefde as wat ek meeste plekke gekry het😀 maar ek het n pel wat BAIE wildsvleis werk en hy toe vir my gese dis teveel. Maar dit hang ook maar van soveel goed af en brand is ook relatief van persoon tot persoon🤷🏻
.22LR , Mauser Obendorf
.223 Howa mini action
30-06, Sauer mod 90
9mm, PO7 Duty
KalahariKlong
Hero Member
Hero Member

Post by KalahariKlong »

Nico Harris wrote: Tue Sep 14, 2021 8:27 pm
KalahariKlong wrote: Tue Sep 14, 2021 7:48 pm Nico, baie dankie vir die teruvoer.

Groete
KK

Ek het die chillies se stingels afgesny, deur die mincer met n hand vol vleis agter dit om dit alles deur te stoot. Die kaas het ek in blokkies gesny(cheddar kaas) so groot soos my duim se naal. Ek het toe die kaas en cillies goed deur gemeng, toe die kaas chillie mengsel met die wild gemeng, toe die beesvet ingemeng, toe die spices en vloeistof ingemeng- so dis alles 4 keur deur gemeng met die hand.

Baie dankie.
Post Reply

Return to “Vleis verwerking /beroking van vleis”