Crown Prague Powder

Gebruik van masjinerie, metodes om vleis op te sny , vleis meule, vleis saag, vleis verwerkings messe-slagmesse , stop van wors, ens. kan in die afdeling aanspreek word. The How To on working with meat and game.
Post Reply
andre007
Hero Member
Hero Member

Crown Prague Powder

Post by andre007 »

Naand manne, ek het n pak van hierdie 'curing' mengsel persent gekry. Nie veel info op die internet nie, is daar iemand wat dit dalk gebruik?
"Mag ek nooit onthou word vir dit wat ek gejag het nie, maar eerder vir hoe ek gejag het."

Groete

Andre007
083 491 1999
andre007@mweb.co.za
JJV
Hero Member
Hero Member

Re: Crown Prague Powder

Post by JJV »

Hallo mens gebruik dit as jy vleis cure, so jy sit dit in salami, spek, ham etc basies enige iets wat jy cure. JJV

Sent from my iPhone using Tapatalk
andre007
Hero Member
Hero Member

Post by andre007 »

JJV wrote: Fri Jul 16, 2021 6:04 pm Hallo mens gebruik dit as jy vleis cure, so jy sit dit in salami, spek, ham etc basies enige iets wat jy cure. JJV

Naand, het hom so, net nuuskierig om te weet hoeveel gram poeier /kg vleis en hoeveel water, dan hoelank in die mengsel / dikte vleis
"Mag ek nooit onthou word vir dit wat ek gejag het nie, maar eerder vir hoe ek gejag het."

Groete

Andre007
083 491 1999
andre007@mweb.co.za
JJV
Hero Member
Hero Member

Post by JJV »

Jy gebruik baie min, 2gr/kg vleis, ek is egter ook nie ‘n kenner van vleis cure nie, het darm al so kurses of 2 gedoen, gaan kyk bietjie by www.richardbosman.me het kurses by hom gedoen, sien hy het deesdae aanlyn kurses ook.

Post Reply

Return to “Vleis verwerking /beroking van vleis”