Stoor van Maaler

Gebruik van masjinerie, metodes om vleis op te sny , vleis meule, vleis saag, vleis verwerkings messe-slagmesse , stop van wors, ens. kan in die afdeling aanspreek word. The How To on working with meat and game.
Post Reply
SeeZet
Newbie
Newbie

Stoor van Maaler

Post by SeeZet »

Goeie more,

Enige idees waarmee ek my maaler en sy komponente (siffies ens) kan smeer of bewaar terwyl hy gestoor word?
Ekt laas jaar die fout gemaak om dit met kook olie te smeer en dit was 'n vreeslike gemors om skoon te maak, so leer mens...

Baie dankie!
alecjohnson
Hero Member
Hero Member

Re: Stoor van Maaler

Post by alecjohnson »

Ek weet nie van die health and safety reëls nie, maar ek gebruik panvet, dit werk goed en was maklik af. Ek smeer lem en plaat. Dis wat by my roes.

Ek het ook my goed die eerste keer met kookolie gesmeer, na 'n jaar was dit amper rubber.
Jakkalsgat
Hero Member
Hero Member

Post by Jakkalsgat »

Middag

As jy die sif en lem van die meul met koerant papier toe draai en die meul ek vol papier stop help dit ook. die papier absorbeer die vog en hou so jou meul en parte vry van roes. Spuit ook spray and cook en vee af voor jy toedraai.

groete
Jaco
SeeZet
Newbie
Newbie

Post by SeeZet »

alecjohnson wrote: Wed Jun 02, 2021 1:30 pm Ek weet nie van die health and safety reëls nie, maar ek gebruik panvet, dit werk goed en was maklik af. Ek smeer lem en plaat. Dis wat by my roes.

Ek het ook my goed die eerste keer met kookolie gesmeer, na 'n jaar was dit amper rubber.
Einste, myne het ook in so aardige rubber gemors verander, dit was 'n horrie om af te kry, nie weer nie.
Jakkalsgat wrote: Wed Jun 02, 2021 3:26 pm Middag

As jy die sif en lem van die meul met koerant papier toe draai en die meul ek vol papier stop help dit ook. die papier absorbeer die vog en hou so jou meul en parte vry van roes. Spuit ook spray and cook en vee af voor jy toedraai.

groete
Jaco
Dankie manne, ek sal hom probeer.
mariojacobs1
Jr. Member
Jr. Member

Post by mariojacobs1 »

Ek gebruik foodgrade gries reekloos en smaakloos
270 Sako
222 Sako
22 Mauser
9mm Tupperware gun (Glock)
Jean Marais
Hero Member
Hero Member

Post by Jean Marais »

Jakkalsgat wrote: Wed Jun 02, 2021 3:26 pm Middag

groete
Jaco
Ek stoor myne ook so en het nog NOOIT roes opgetel nie. Ek doen netnie die "spary 'n cook" ding by nie.
Kolskoot groete!!

Jean Marais (Centurion)
(“Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.” - Albert Einstein)
Ds J
Hero Member
Hero Member

Post by Ds J »

As jy hom gereeld gebruik sal roes nooit n probleem wees nie ;)

Panvet, of n gerookte stuk varkspek.

En maak seker dat hy regtig droog is voor hy gestoor word.

Ons het een keer baie probleme gehad met toerusting wat geroes het in n nuwe buitekamer, totdat ons uitgevind het dat die bouer die mure met suur gewas het.
PWV
Hero Member
Hero Member

Post by PWV »

Prop ook my swart ysterpot vol koerantpapier na gebruik. Roes gladnie!!
Many people are alive, only because it's illegal to shoot them.

Groetnis
Pieter Willem Vorster
Post Reply

Return to “Vleis verwerking /beroking van vleis”