Leer/Leather Werk

Hier kan toerusting wat self ontwerp is geplaas word soos bv. 'n selfgemaakte "tumbler" of ieta dergelijks
Post Reply
jdpretorius
Hero Member
Hero Member

Re: Leer/Leather Werk

Post by jdpretorius »

.....en dan is daar mos nou n jong man hier in ons midde, wat binne kort die 'beste' stap in sy lewe gaan neem, en die knoop gan deur hak.....dink hy kan maar n paat kiekies ook kom deel na daardie groot dag.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
338 WM, 270 Win, 9mm, Destroyer 350
Groete, Johan
Wouter Roets
Administrator
Administrator

Post by Wouter Roets »

Johan

Hou net in gedagte dat nie elke verlowing in n suksesverhaal eindig nie, sommige verlowings loop uit op n huwelik...

Groetnis
Wout
BenJacobs
Hero Member
Hero Member

Post by BenJacobs »

Hahaha oom Wouter, laas wat ek gehoor het was sy nog gelukkig. By gesê, ek het haar nog nie vertel van my nuwe mauser nie ;D
jdpretorius
Hero Member
Hero Member

Post by jdpretorius »

BenJacobs wrote:Hahaha oom Wouter, laas wat ek gehoor het was sy nog gelukkig. By gesê, ek het haar nog nie vertel van my nuwe mauser nie ;D
ImageImageImage.....het gehoop jy kom verduidelik self

Sent from my SM-A515F using Tapatalk

Groete, Johan
Johan Nel
Hero Member
Hero Member

Post by Johan Nel »

jdpretorius wrote: Tue Apr 06, 2021 2:52 pm .....en dan is daar mos nou n jong man hier in ons midde, wat binne kort die 'beste' stap in sy lewe gaan neem, en die knoop gan deur hak.....dink hy kan maar n paat kiekies ook kom deel na daardie groot dag.
Lyk vir my daai rug "strappie" het so 'n handvatseltjie aan. Is dit vir "Beste" om hom mee te "beteuel" na die die groot stap? ++>: O0
"If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?'
- Laurence J. Peter
Capt. Oblivious
Hero Member
Hero Member

Post by Capt. Oblivious »

Wouter Roets wrote: Tue Apr 06, 2021 3:34 pm Johan

Hou net in gedagte dat nie elke verlowing in n suksesverhaal eindig nie, sommige verlowings loop uit op n huwelik...

Groetnis
Wout
.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
Viking
Hero Member
Hero Member

Post by Viking »

BenJacobs wrote: Tue Apr 06, 2021 3:52 pm Hahaha oom Wouter, laas wat ek gehoor het was sy nog gelukkig. By gesê, ek het haar nog nie vertel van my nuwe mauser nie ;D
Jy sit klaar met 'n kop vol steke....maar dis altyd makliker om vergifnis te vra as om toestemming te kry!
" My idea of gun control is using BOTH hands!"
jdpretorius
Hero Member
Hero Member

Post by jdpretorius »

Johan Nel wrote: Tue Apr 06, 2021 4:48 pm
jdpretorius wrote: Tue Apr 06, 2021 2:52 pm .....en dan is daar mos nou n jong man hier in ons midde, wat binne kort die 'beste' stap in sy lewe gaan neem, en die knoop gan deur hak.....dink hy kan maar n paat kiekies ook kom deel na daardie groot dag.
Lyk vir my daai rug "strappie" het so 'n handvatseltjie aan. Is dit vir "Beste" om hom mee te "beteuel" na die die groot stap? ++>: O0
Lyk my jy verstaan al daai som ++>: .....of as 'n man net gou-gou 'n draai MOET maak by die geweer winkel
Groete, Johan
jdpretorius
Hero Member
Hero Member

Post by jdpretorius »

Capt. Oblivious wrote: Tue Apr 06, 2021 5:28 pm
Wouter Roets wrote: Tue Apr 06, 2021 3:34 pm Johan

Groetnis
Wout
.
....ma 'n man mag dan mos 'n nuwe beter ene kies ;)
Groete, Johan
ruaanb
Hero Member
Hero Member

Post by ruaanb »

jdpretorius wrote:.....en dan is daar mos nou n jong man hier in ons midde, wat binne kort die 'beste' stap in sy lewe gaan neem, en die knoop gan deur hak.....dink hy kan maar n paat kiekies ook kom deel na daardie groot dag.
Wat is die fancy kontrepsie?
jdpretorius
Hero Member
Hero Member

Post by jdpretorius »

ruaanb wrote:
jdpretorius wrote:.....en dan is daar mos nou n jong man hier in ons midde, wat binne kort die 'beste' stap in sy lewe gaan neem, en die knoop gan deur hak.....dink hy kan maar n paat kiekies ook kom deel na daardie groot dag.
Die is leer suspenders mater...orals deesdae hoog mode sien ek.

Groete, Johan
jankraay
Hero Member
Hero Member

Post by jankraay »

Viking wrote:
BenJacobs wrote: Tue Apr 06, 2021 3:52 pm Hahaha oom Wouter, laas wat ek gehoor het was sy nog gelukkig. By gesê, ek het haar nog nie vertel van my nuwe mauser nie ;D
Jy sit klaar met 'n kop vol steke....maar dis altyd makliker om vergifnis te vra as om toestemming te kry!
Hijack aan

Ek dog hy was in n ongeluk en sy HOOF is vol steke? Het ek iets gemis?Image

Hijack af

Sent from my iPhone using Tapatalk
DWB
Hero Member
Hero Member

Post by DWB »

jdpretorius wrote: Tue Apr 06, 2021 6:35 pm
ruaanb wrote:
Die is leer suspenders mater...orals deesdae hoog mode sien ek.

'n Ander vriend van ons doen ook leer werk. Hy moes ook vir iemand 'n stel leer suspenders maak.

Blykbaar het Google interresante voorbeelde opgelewer toe hy soek :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
Noem my sommer Deon
7x57 - 9.3x62 - 404 Jeff - 450 Rigby
"All men die, but few men ever really live"
DWB
Hero Member
Hero Member

Post by DWB »

Ek neem aan daai lussie is sodat mens die ding agterstevoor ook kan aantrek en steeds "haakplek" het ++>: ++>: ++>:

Mooi werk JD!
Noem my sommer Deon
7x57 - 9.3x62 - 404 Jeff - 450 Rigby
"All men die, but few men ever really live"
jdpretorius
Hero Member
Hero Member

Post by jdpretorius »

DWB wrote: Wed Apr 07, 2021 6:50 am Ek neem aan daai lussie is sodat mens die ding agterstevoor ook kan aantrek en steeds "haakplek" het ++>: ++>: ++>:

Mooi werk JD!
Dankie mater.
LMGA....nie so mooi gedink nie >:D .....sal daardie konsep liewers nie proef-bestuur nie ;D
.......jis, dink dit gan nogal konsternasie afgee laataand op een van 'daai' bos uitstappies ++>: ......hardloop my verbeelding nou heeltemal weg, want was juis bekommerd iemand vra my vir van daai S&M goetters :police:
Groete, Johan
jdpretorius
Hero Member
Hero Member

Post by jdpretorius »

Weer ene vir die manne wat hou van speel met die shotty en duiwe skiet.
Wou al 'n rukkie so 'n sak bou en het laas naweek gedink dit is nou tyd.
'n klomp van my ammo le ook los in ammo kassies en nie meer in boksies nie so iets kan lekker werk....het hom eers gister kon klaar maak en was aangenaam verras oor hoe die outjie uit gekom het ^-^
Groete, Johan
knipmes
Hero Member
Hero Member

Post by knipmes »

Baie mooi Jammer ek skiet nie meer haelgeweer nie.
jdpretorius
Hero Member
Hero Member

Post by jdpretorius »

knipmes wrote:Baie mooi Jammer ek skiet nie meer haelgeweer nie.
BAIE dankie Jan Image

Groete, Johan
Toxxyc
Hero Member
Hero Member

Post by Toxxyc »

Mooi man, en toe het jy dit goedgedink om vir hom solank 'n halsbandjie te maak. Sy vrou is seker baie tevrede met jou werk!
projagter
Full Member
Full Member

Post by projagter »

JD
jy het nog nie daaraan gedink om geweer cheekpads van leer te maak nie -- wat om die agterkolf gaan waar wang rus en met veters stewig vasdgetrek word , ens.
jdpretorius
Hero Member
Hero Member

Post by jdpretorius »

Toxxyc wrote:
Mooi man, en toe het jy dit goedgedink om vir hom solank 'n halsbandjie te maak. Sy vrou is seker baie tevrede met jou werk!
Lag ek nou lekker mater !......maar hy't mos gevra vir die halsbantjie Image

Groete, Johan
jdpretorius
Hero Member
Hero Member

Post by jdpretorius »

projagter wrote:JD
jy het nog nie daaraan gedink om geweer cheekpads van leer te maak nie -- wat om die agterkolf gaan waar wang rus en met veters stewig vasdgetrek word , ens.
Hi Projagter ...ja, ek het dit al eerweeg maar nog net nie daarby uitgekom nie. Ek gebruik sel "cheek risers" op my ketties, van doi kous tipe, wat ongelukkig die neiging het om uit posisie te gly na n paar skote.
....whatsapp my dalk, ek's nogal n sukker vir n nuwe challenge
My nr is: 074 137 9878, Johan

Groete, Johan
Toxxyc
Hero Member
Hero Member

Post by Toxxyc »

Ek is op soek na 'n stuurwiel-cover. My kar se stuurwiel is besig om te "perish" en ek soek iets om hom mee toe te maak. Ek het gedink 'n bree strook leer wat reg rondom die stuurwiel pas en dan in die binnekant met 'n toutjie vastrek sal lekker werk. Soos die idee, maar hoef nie (asseblief nie) so flashy of vol detail te wees nie:

Image

Hierdie is 'n opsie, maar hulle "slip" net oor en sit nooit lekker nie, so ek soek nie so iets nie. Hy sou gewerk het as hy vasgemaak het: https://www.autostyle.co.za/product/nx- ... CTEALw_wcB
Supacow
Hero Member
Hero Member

Post by Supacow »

Leerdam seatcovers in Potch maak hulle.
Stel 2 clicks links dan flinch jy hom reguit
6x51 Europese Magnum
jdpretorius
Hero Member
Hero Member

Post by jdpretorius »

Toxxyc....daai van die rak af goed is ook nie almal 100% die selfde grote.....het dit gesien met my vtou se Terrios....die een wat ek vir haar by n china mall plek gekry het was te groot maar het toe een by n Midads gekry wat mooi sit.
Mens sal een kan.maak wat vas ryg, van regte leer en dink mens moet dalk net n naat in sit waar die ryg werk gebeur sodat hy nie daar skeur nie.
Kyk dalk wat vra daai manne wat die goed maak. Ek het voorheen leer op my bakkie sin gehaad maar hy het so snotterig geraak as dit gereen het en daar baie klammigheid in die lug was.....maar moet by se dat die cover toe al 8 jaar oud was

Groete, Johan
Post Reply