Vry van die rook verslawing!!!

Van goeie kos tot oefeninge - not for the faint hearted

Moderator: Global Moderator

Post Reply
Capt. Oblivious
Hero Member
Hero Member
Location: Ek weet nie so mooi van spel nie maar ek kan skiet. Lonehill, Sandton

Re: Vry van die rook verslawing!!!

Post by Capt. Oblivious »

Ek glo nie jy kan jouself vertel dit is Vitam D wat jy daar in suig nie maar ek dink dit is baie gesonder as rook. Die wat mens by die garages kry wat jy net koop, rook en weg gooi het blykbaar n paar goed in wat nie so gesond is nie (iets wat sy rak lewe verleng). Dink laat ek eers n apple en berrie loop suig
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
Chevvy SS
Hero Member
Hero Member

Post by Chevvy SS »

" Thanks JD. Behalwe vir die nikotien (wat verslawend is) dink jy die goed is giftig of nie? M.a.w. wat is jou opinie oor die langtermyn impak op mens se gesondheid?"

Ek vape self en volgens 'n internis wat ek 10 dae gelede besoek het is dit nie gesond nie en droog die longe uit.
jdpretorius
Hero Member
Hero Member

Post by jdpretorius »

pietskiet wrote:Thanks JD. Behalwe vir die nikotien (wat verslawend is) dink jy die goed is giftig of nie? M.a.w. wat is jou opinie oor die langtermyn impak op mens se gesondheid?
Gif is dit gif, en ek kan myself nie BS dat dit 'gesond' is nie.

Ek sal wel redineer dat dit beter as gewone sigarets is.

Die kostes bespering is ook woes baie....hudiglik kos die sleg gewoonte my net R300 p/m in plaas van 2 pakkies per dag.

Die ander sleg ding van n sigaret is dat jy hom mos nou wil klaar rook as hy eers aan gesteek is. Met die vape vat n ou dalk 2 of 3 treke en los hom weer.

As iemand my sou sê hy dink dit is "ok" as sy kind maar vape, want dit maak mos nie skade nie, dan sou ek sê ek sal like om sy kop in die toilet te was Image

Sent from my SM-A515F using Tapatalk

338 WM, 270 Win, 9mm, 12br Bettinsoli, Destroyer 350
Groete, Johan
pietskiet
Jr. Member
Jr. Member

Post by pietskiet »

Thanks... geneig om nogal saam te stem. Ek nogal bekommerd oor Chevvy se internis wat se dit droog die longe uit.
Ek sal dit ook seker moet los op n tyd....hoekom is als wat lekker in die lewe is sleg vir n mens?!
Chevvy SS
Hero Member
Hero Member

Post by Chevvy SS »

Nogal nie alles nie....
Post Reply

Return to “Algemeen/General”