Spinnekopbyte

Van goeie kos tot oefeninge - not for the faint hearted

Moderator: Global Moderator

Post Reply
tripodmvr
Administrator
Administrator

Spinnekopbyte

Post by tripodmvr »

Wie van julle het nou onlangs soiets ervaar. My vrou is al drie keer die' somer en ek eenmaal gebyt. Een van ons familielede is op haar ken gebyt en het lelike blase. Sy kry nou daagliks antibiotika binneaars. Bytplek lyk regtig naar.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
Sako308
Newbie
Newbie

Re: Spinnekopbyte

Post by Sako308 »

Hi Tripodmvr,

Baie jare gelede her Dr De Bruto Meyer in Lichtenburg ons geleer dat spinnekop en skerpioenbyte effektief behandel kan word deur so gou moontlik na 'n byt/steek so 'n warm as moontlik nat lap op die bytplek te plaas. Die gif is 'n protein en die warm water breek die chemiese struktuur af. Ongelukkig maak die byte letsels wanneer dit te ver heen is.

Baie sterkte met die familielid.
Capt. Oblivious
Hero Member
Hero Member
Location: Ek weet nie so mooi van spel nie maar ek kan skiet. Lonehill, Sandton

Post by Capt. Oblivious »

Om daai Protein af te breek gaan jy efektief jou hand/gesig in kookwater moet druk of n waslap heeltyd kookwarm hou, hoe warmer jy dit maak hoe meer gaan die bloed ook vloei so die gif verspry weer vinniger
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
Ds J
Hero Member
Hero Member

Post by Ds J »

Maak n flou mengsel van (voedselgraad) peroksied, gewoonlik een deel peroksied op drie tot ses dele water, afhangende van die konsentraat van die peroksied.
Smeer die mengsel gereeld oor die bytplek of wond. Om een of ander rede verlig dit die brand/jeuk, en dit vreet ook die dooie weefsel.
Diesel Dog
Hero Member
Hero Member

Post by Diesel Dog »

Familie lid wat in die Ooskaap woon is sou paar jaar terug gebyt na maande se behandeling het hulle haar vingers en tone geamputeer.

DD
Dawid S
Newbie
Newbie

Post by Dawid S »

Plaas 'n stuk tamatie op die by plek en draai met 'n verband vas. vervang gereeld. dit het vir my seun gehelp.
Post Reply

Return to “Algemeen/General”