EV's - Elektriese Voertuie

Moderator: Global Moderator

Post Reply
TFDADD
Sr. Member
Sr. Member

EV's - Elektriese Voertuie

Post by TFDADD »

Goeiemôre aan almal,

Elektriese voertuie is besig om geweldige vordering te maak as die voertuig van die toekoms dwarsoor die wêreld - RSA in baie kleiner mate tot nou toe.

Wat is die algemene gevoel oor die tipe voertuig in toekomstige gebruik as plaasvervanger of gedeeltelike plaasvervanger vir ons huidige binnebrand enjin aangedrewe voertuie?

Voor- en nadele sodat sinvolle vegelykings gemaak kan word.

Lees gerus na oor die EV's se huidige behalings en prestasies en gee dan jou mening hieroor - moontlik leer ons almal iets meer van die nuwe ontwikkeling wat besig is om plaas te vind.
"Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passion,
they cannot alter the state of facts and evidence. ~ John Adams.

We are honest, trustworthy and reliable.
LoopSoosStroop
Hero Member
Hero Member

Re: EV's - Elektriese Voertuie

Post by LoopSoosStroop »

Ons het mos so lekker baie elektrisiteit hier in SA.
Pieter van Deventer
Blok Engineering
Gawie(13mm)
Hero Member
Hero Member

Post by Gawie(13mm) »

In konsep is dit 'n briljante idee, maar in Afrika gaan dit maar knor.
Tweedens is ek nie oortuig dat dit 'n koolstof neutrale alternatief is nie. Die voertuig en batterye moet nog steeds vervaardig word. Daarvoor moet die arme aarde steed omgedolwe word.
Dont make expensive noise! Make the first shot count!
TFDADD
Sr. Member
Sr. Member

Post by TFDADD »

Pieter, ons het ook mos net so lekker baie sonskyn in SA!

Volg hierdie koppeling en sien die reeds bestaande oplossings om EV's te herlaai - http://www.marvelcharge.com

EV vervaardiger met groot toekoms planne om hul voertuie te herlaai vanaf sonkrag en nog meer - https://www.tesla.com/solarroof

Blaai af op dié blad en sien meer hieroor.
"Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passion,
they cannot alter the state of facts and evidence. ~ John Adams.

We are honest, trustworthy and reliable.
Methos
Sr. Member
Sr. Member

Post by Methos »

Toe ons op vakansie was, het ons buurman 'n Tesla gehad - Die laaste dag voordat hy gaan vra ek hom of hy my darem die kar gaan wys en hy sê nee dis reg klim in saam met my 9jarige dogter. Kyk ek word nie maklik beindruk deur karre nie maar goeie genugtig! Die kar is wonderlik! 0 tot 'n honderd in 3 sekondes en hy het dit vir ons gewys! As hy wegtrek dan voel dit of jy in 'n vliegtuig sit as hy opstyg. Jy kan die stuurwiel los en die kar bestuur homself.

As ek €30 000 gehad het wat rondgelê het, het ek vir my een gekoop!
Dawie Malan
Hero Member
Hero Member

Post by Dawie Malan »

As jou elektriese motor by jou huis slaap snags, dan moet jy volledige 3 fase krag hê. Porsche kom doen 'n assesering van jou distrubusieboks om te sien of jy die nuwe Taycan van jou huis af kan laai. Alternatiewe laaistasies is nog tans 'n te groot probleem en met beurtkrag en kabeldiefstal kan jy jouself net in 'n penarie bevind.

En dan klink die EV's soos 'n stofsuier. Daar is mos min dinge so mooi soos 'n V8 Diesel. Jammer Gretha.
finch
Sr. Member
Sr. Member

Post by finch »

In my opinie is die volgende n moontlike EV model in SA: Meeste huishoudings het 2 voertuie. Een gaan binnebrand bly want as jy verder as 300km wil ry vir vakansie/werk/watookal gaan jy maar met binnebrand bly. Die tweede voertuig kan elektries wees want dit is die een waarmee jy gou winkel/werk toe pendel en nie sommer meer as 100km per dag klok nie. As jy regtig bekommerd oor die aarde is, is die beste natuurlik om eerder hierdie tweede voertuig te ruil vir n fiets of n paar goeie tekkies. Dan bly jy sommer gesond terwyl jy pendel.
J le Roux
Hero Member
Hero Member

Post by J le Roux »

Die langtermyn trant waarteen ekonomie in 3de wereldse lande groei veroorsaak dat meer arm mense nou vir die eerste keer voetruie (binnebrandenjins) kan bekostig. EV is vir die rykes in 1ste wereld lande. Daar gaan nog vir dekades baie meer nuwe binnebrand enjin motors as EV's vervaardig word.

Hierdie is nie fetlik nie, net 'n teorie.
Vat genoeg skietgoed veld toe, daar's nie winkels daar nie.
JG Landmann .22LR, Howa 30-06, M98 .375H&H deur Ossie Penzhorn, 7x57 Oberndorf AN Mauser, Musgrave Mod 80 30-06
Yogi
Full Member
Full Member

Post by Yogi »

Het 'n ruk terug 'n studie gelees dat as ons al die voertuie in SA nou elektries maak, het ons nog 13+ kragstasies nodig. Ja, jy kan met son laai, maar vanaand as ek by die huis kom en die kar wil laai, skyn die son nie. Het 'n rukkie terug die nuwe Nissan LEAF wat oor 'n jaar of wat vrygestel word gery, is 'n wonderlike ondervinding en die tegnologie is fantasies, maar in die meeste gevalle betaal jy amper R1 miljoen en dan kan ek nie eers op vakansie ry met hom nie. Ek dink dit is 'n oplossing vir 'n probleem wat nie bestaan in Afrika nie.
tripodmvr
Administrator
Administrator

Post by tripodmvr »

Tesla se voertuie is ongelooflik kragtig en daarmee het ek 'n probleem. Die ou kan skaars 'n trollie in die supermark bestuur en nou kry hy 'n hiper "sportskar" om op die pad te hanteer.

Die infrastruktuur vir elektriese voertuie bestaan net nie in RSA nie. Sonkrag kan batterye laai, maar om dit dan oor tedra na die voertuig vereis baie energie. Jou kapitale uitleg om dit dan af van die Eskom netwerk te doen gaan jou 'n plaas se prys kos. Dit is dus nog nie prakties genoeg om 'n werkbare vervanging vir die huidige binnebrand enjin te wees nie.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
B Five
Full Member
Full Member

Post by B Five »

Elektriese voertuie maak baie baie sin.
Dink net, geen enjin, geen ratkas, geen remme met briekpype, silinders nie, geen clutch nie, geen verkoeler en water nie, baie minder olie en ghries punte.
Jy het jou batterybank en op elke wiel jou elektriese motor wat versnel, rem ens.
Baie meer krag as enige binnebrand enjin.

Al wat hulle terughou is reikafstand. Al oplossing daarvoor is om exhange battery plekke te he langs pad waar jy gou jou batterybank omruil vir n vol ene en daar gaan jy?
Om te staan en wag vir n charge gaan nie werk nie.

Dink net, as ek my elektriese bakkie kan vollaai met sonkrag, dan ry ek mos my plaas verniet deur.
Nou drink die Cruiser maar nog sy sousies.
Shaunsteyn
Newbie
Newbie

Post by Shaunsteyn »

Ek stem saam met Gawie en kie.

Baie goeie idee op papier, maar nie in afrika nie - brand steenkool, met energie verlies en transmissie verlies, battery laai verlies.

Maak elektrisiteit van hernubare oorde kom - maar selfs met die is die nie so suiwer soos wat voorgegee word nie.
Post Reply

Return to “Algemeen/General”