Grinders

Enige iets tov messe.
Post Reply
Dirkvh
Hero Member
Hero Member

Grinders

Post by Dirkvh »

Midag kerels

Het enige iemand ondervinding met die volgende 3 masjiene: NWKnives Original Hollow, Herbst Ultimate en Trinity7 Switchback Pro.

Enige terugvoer sal waardeer word!

Geseende dag
Dirk
Rom 8 v 1&2: Therefore, there is now no condemnation for those who are in Christ Jesus, 2 because through Christ Jesus the law of the Spirit who gives life has set you free from the law of sin and death
Ds J
Hero Member
Hero Member

Re: Grinders

Post by Ds J »

Dirk, dit is drie heeltemal verskillende bandskuurders met drie verskillende toepassings. Nogtans sal al drie ewe goed kan werk as n mens die basiese beginsels onder die knieg het.

Die NWKnives skuurder werk waarskynlik die beste en die maklikste; sy enigste nadeel is dat hy redelik beperk is tot die "hollow grind". Maak asb seker by Jaco hieroor? Ek ken vir Jaco persoonlik en dit ris regtig n uitsonderlike ontwerp - die masjien werk vinniger as enige ander masjien waarvan ek weet.

Die ander twee is baie veelsydig; en volgens die patroon waarop die meeste modelle werk. Ek vermoed dat hulle verskillende wiele kan vat.

Hoeveel kennis en ervaring het jy, en wat wil jy doen? Dit sal dalk help met die keuse.
Dirkvh
Hero Member
Hero Member

Post by Dirkvh »

Dankie Ds J

Ek het 'n mini skuurder van NWKnives, en het 'n hele klompie messe op hom gebou. Ek het die vryhand hollowgrind ding redelik onder die knie. Al drie masjiene het dieselfde funkies en kan die platen, contact wheel en mini wheel attachments vat. So flatgrinds en hollow grinds kan opal drie gedoen word. Die Trinity is die enigste een wat kan tilt wat 'n lekker funksie is.

Ek kyk ook nou na die Vormac Vortex op aanbeveling van 'n ander mesmaker.
Rom 8 v 1&2: Therefore, there is now no condemnation for those who are in Christ Jesus, 2 because through Christ Jesus the law of the Spirit who gives life has set you free from the law of sin and death
Ds J
Hero Member
Hero Member

Post by Ds J »

Dit raak nou al buite my ervaringsveld want ek het nog nooit na n spesifieke maak gekyk nie.

Die vraag was nog altyd net of die masjien sterk genoeg gebou is, en fyn verstelbaar.

Voorstel: kyk asb na iets wat verstelbare spoed het? Dit maak baie fyner werk moontlik.

Gedagte: as daar dalk n masjien is wat met verstelbare spoed in verskillende rigtings kan loop sal dit my gunsteling wees.
Dirkvh
Hero Member
Hero Member

Post by Dirkvh »

Ds J wrote: Tue Jan 05, 2021 10:16 pm Dit raak nou al buite my ervaringsveld want ek het nog nooit na n spesifieke maak gekyk nie.

Die vraag was nog altyd net of die masjien sterk genoeg gebou is, en fyn verstelbaar.

Voorstel: kyk asb na iets wat verstelbare spoed het? Dit maak baie fyner werk moontlik.

Gedagte: as daar dalk n masjien is wat met verstelbare spoed in verskillende rigtings kan loop sal dit my gunsteling wees.
Baie dankie, al 4 masjiene kom met 1.5kw motors wat VFD het wat "reverse" insluit.
Xplicitly
Sr. Member
Sr. Member

Post by Xplicitly »

My pa gebruik die NWK Original Hollow en ek het al baie op hom gewerk. Ek is mal oor hoe die masjien werk en die bou kwaliteit.

Ek self gebruik die Herbst Ultimate, en na ek nou al baie lemme gegrind het, kan ek sê dat die kwaliteit in my ervaring nie op standaard is vergeleke met die NWK masjien nie. Hoeke wat moet haks wees, is nie baie haks nie. Die spanning's kabel breek kort-kort, en die small wheel attachment en sy rus is ook nie haks met mekaar nie. Dit maak dat simmetrie nie maklik bekombaar is in jou afwerking nie. As ek toe geweet het wat ek vandag weet, sou ek eerder NWK gekoop het.

Sent from my SM-G985F using Tapatalk

.22LR CBC, .375 Ruger Howa, 7mm Rem. Mag. Steyr Mannlicher
Dirkvh
Hero Member
Hero Member

Post by Dirkvh »

Xplicitly wrote: Wed Jan 06, 2021 2:23 pm My pa gebruik die NWK Original Hollow en ek het al baie op hom gewerk. Ek is mal oor hoe die masjien werk en die bou kwaliteit.

Ek self gebruik die Herbst Ultimate, en na ek nou al baie lemme gegrind het, kan ek sê dat die kwaliteit in my ervaring nie op standaard is vergeleke met die NWK masjien nie. Hoeke wat moet haks wees, is nie baie haks nie. Die spanning's kabel breek kort-kort, en die small wheel attachment en sy rus is ook nie haks met mekaar nie. Dit maak dat simmetrie nie maklik bekombaar is in jou afwerking nie. As ek toe geweet het wat ek vandag weet, sou ek eerder NWK gekoop het.

Sent from my SM-G985F using Tapatalk
Hierdie is nou net die tipe terugvoer waarna ek gesoek het, BAIE dankie!!!
cobusvh
Newbie
Newbie

Post by cobusvh »

Ek gebruik 'n NWK masjien en nog nooit enige probleme ondervind nie. So 'n paar jare gelede het ek navraag by verskeie verskaffers gedoen om 'n grinder te koop en by my in die Kaap af te laat lewer. Jaco het toe gereel om 'n masjien by die Kaapse Mesmakersgulde se skou uit te stal en hy het persoonlik die masjien by my huis kom aflewer na die skou. Beter diens kry jy nie sommer nie, dit nadat ander manne nie baie gretig geklink het om 'n grinder aan my te verkoop nie.
Geno
Hero Member
Hero Member

Post by Geno »

Dirk, het jy al na Tommy Glover se grinder gekyk wat hy bou? Ek weet netnie wat hy hom noem nie, so dalk is dit een van die opsies wat jy in jou eerste post noem.
Eet meer skaap. 50,000 jakkalse kannie verkeerd wees nie!
Dirkvh
Hero Member
Hero Member

Post by Dirkvh »

Geno wrote: Fri Jan 08, 2021 9:34 am Dirk, het jy al na Tommy Glover se grinder gekyk wat hy bou? Ek weet netnie wat hy hom noem nie, so dalk is dit een van die opsies wat jy in jou eerste post noem.
Ek het heel eerste vir Tommy gekontak, maar sy draaibank is buite werking. Sou hom graag wou ondersteun.
BeesBreet
Hero Member
Hero Member

Post by BeesBreet »

Hi Dirk, watter een het jy toe gekoop?

Het iemand dalk foto’s van die Nwknives masjien met al sy ander toebehore, naamlik die ‘platten’ en die ‘surface’ grinder...

Dankie

Sent from my iPhone using Tapatalk
Dirkvh
Hero Member
Hero Member

Post by Dirkvh »

BeesBreet wrote: Sun May 02, 2021 7:23 pm Hi Dirk, watter een het jy toe gekoop?

Het iemand dalk foto’s van die Nwknives masjien met al sy ander toebehore, naamlik die ‘platten’ en die ‘surface’ grinder...

Dankie

Hi, ek het toe die Vortex gekoop.
BeesBreet
Hero Member
Hero Member

Post by BeesBreet »

Dankie Dirk

Post Reply