XSSSA Competition - 5 June 2021

Enige kompetisie wat die forum mag aanbied/An competitions running at the moment
Post Reply
Arnold
Hero Member
Hero Member

XSSSA Competition - 5 June 2021

Post by Arnold »

Ek adverteer gewoonlik nie ons kompetisies nie aangesien ons sukkel om vir almal kans te gee om te skiet. Dinge verander egter en ons maak plek vir meer op aandrang van die skuts. Ek copy en paste nou hier maar as jy al ooit wou langafstand in 'n gemaklike kompetisie atmosfeer is hierdie regtig 'n ervaring wat ek kan aanbeveel ;D Die ander Jaracal manne wat al daar was moet maar kom sê of ek lieg ;)

Hi Guys
Things are looking great at this stage and we will be finished with the new gongs and shooting positions for the 5th of June competition. This will allow us to accommodate up to 108 shooters so everybody should have the opportunity to enter.

In preparation for this event, I want to ask that you get your team and gear ready as entries will open sooner than the month in advance to help with our planning.

Let's see if we can make this the largest long-range event in SA so invite those who have always been interested.

I am looking forward to seeing all the familiar and all the new faces on 5 June.

Please subscribe to our mailing list to ensure you receive the notification and entry form for the XSSSA events.

For other information on the shooting format, past and future events you are welcome to visit www.xsssa.co.za
ruaanb
Hero Member
Hero Member

Re: XSSSA Competition - 5 June 2021

Post by ruaanb »

Is baie lekker tot die wind begin waai....lol.
Dit is great dankie Arnold.
joe rocket
Hero Member
Hero Member

Post by joe rocket »

The wind is you're friend. Sien uit na die volgende skiet.
GROETE

Perfection is hard to achieve but hell it is worth striving for.
Arnold
Hero Member
Hero Member

Post by Arnold »

Die inskrywings het vanoggend 10:00 oopgemaak, daar is nog 'n paar plekke beskikbaar.
As jy dit oorweeg om te kom is hierdie jou kans om in te skryf :)

https://mailchi.mp/ba955c8b4948/xsssa-match-5-june
Arnold
Hero Member
Hero Member

Post by Arnold »

XSSSA: 5 June 2021 - Entries closed
We are at 100% capacity - 108 shooters

Thanks for the support and looking forward to having all these people compete!!!
Post Reply