Pay it forward

Items for "Pay forward"/ Items om later te betaal...
Post Reply
Lategan1
Hero Member
Hero Member

Re: Pay it forward

Post by Lategan1 »

Hoenderhokkie van Ceres het vir my Claw koeëls gratis gegee, hiermee my onderneming, ook gratis.

Ideaal vir Kerskous vir seun wat saam pa wil begin herlaai met sy eie skaal! Skaal in goeie toestand met handleiding by. Ek het die gebruikte laaiblok en Lyman aktiveerder bygesit om kourierkoste sinvol te maak.

Kourier & risiko vir nemer.

PM my asb.

Beste.
DDC079CD-9021-4153-A59B-8445BE98C33C.jpeg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Jaggewere, haelgewere, rewolwers, jakkelskyk 8)
Lategan1
Hero Member
Hero Member

Post by Lategan1 »

.
PWV
Hero Member
Hero Member

Post by PWV »

Lategan, kan ek dit dalk kry?
Many people are alive, only because it's illegal to shoot them.

Groetnis
Pieter Willem Vorster
Lategan1
Hero Member
Hero Member

Post by Lategan1 »

Maar hoekom nie? Natuurlik, sal ‘n plesier wees.

Ek hou vas, ons prt volgende week. Indien dringend, kan ons vandag plan maak, naweek is ek ongelukkig vas.

Beste.
PWV
Hero Member
Hero Member

Post by PWV »

Nie dringend nie. Whatsapp jou nommer na 0847215953 en ek kontak jou Maandag! Daie dankie.

Groetnis
Pieter Willem Vorster
PWV
Hero Member
Hero Member

Post by PWV »

Ter nagedagtenis aan ons geliefde Labrador, plaas ek hierdie hondehok. Kort so effens vernis buite, maar is stewig en ek dink hy kan 'n gelukkige slaapplek vir 'n groot hond wees!

Eerste e-pos wat ek kry, kan die hok kom haal, gratis en verniet. HOK HET 'N BAAS GEKRY.
20211230_121840.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

Groetnis
Pieter Willem Vorster
sPRINGHAAS
Sr. Member
Sr. Member

Post by sPRINGHAAS »

Ek het 30 x 22-250 PMP doppe beskikbaar as iemand nut het vir hulle. Ken nie hulle geskiedenis, het hulle destyds saam gekry toe ek die geweer gekry het en nog nie weer met hulle geskiet nie.
Lategan1
Hero Member
Hero Member

Post by Lategan1 »

Ek het ‘n ou 6x40 Tasco teleskoop beskikbaar vir iemand wat dalk ‘n speelgeweer het of wil bou vir ‘n kind en ‘n tele wil opsit.

Het skade weens ‘n val bergaf. Lense nog heel en kan nog deurkyk.

Iemand Kaapse kant?

Belangstellendes PM asb.

Beste.
Baas Piet
Newbie
Newbie

Post by Baas Piet »

Springhaas naand. Stel belang in doppe asb

Mooi aand
Groete Peter
Pinkes
Hero Member
Hero Member

Post by Pinkes »

Rem 700 Bases

Kort een skroefie

Optel in pretoria.
Gideon Burger
Jr. Member
Jr. Member

Post by Gideon Burger »

More Lede

Een van ons bekende forum lede het my vandag n ongelooflike offer gemaak om my te help deur die moelike tye waar ek my self bevind vir iets wat ek baie graag wou he.

As n dankie vir dit wil ek graag iemand anders help hier vandag. Ek het 53x Hornady ELD -M 178gr 30cal punte wat ek vir iemand hier wil offer.
Ek woon in die suide van Johannesburg as iemand wil reel vir optel of ons kan die pos op eie rekening vir die een wat dit graag wil neem.

Wil ook gebruik maak om vir die forum lid baie dankie te se vir dit wat hy bereid is om vir my te doen. Ons kort baie meer mense soos hy.

Groete
Gideon Burger
Vergo10
Jr. Member
Jr. Member

Post by Vergo10 »

Gideon Burger wrote: Mon Jan 24, 2022 10:43 am More Lede

Een van ons bekende forum lede het my vandag n ongelooflike offer gemaak om my te help deur die moelike tye waar ek my self bevind vir iets wat ek baie graag wou he.

As n dankie vir dit wil ek graag iemand anders help hier vandag. Ek het 53x Hornady ELD -M 178gr 30cal punte wat ek vir iemand hier wil offer.
Ek woon in die suide van Johannesburg as iemand wil reel vir optel of ons kan die pos op eie rekening vir die een wat dit graag wil neem.

Wil ook gebruik maak om vir die forum lid baie dankie te se vir dit wat hy bereid is om vir my te doen. Ons kort baie meer mense soos hy.

Groete
Gideon Burger
Hi Gideon, ek sal graag my hand wil opsteek. Ek's nogsteeds besig met load development vir my 300WSM en wil kyk of die ook sal werk. Ons kan reelings tref op PM.

Ek sal op my beurt weer deur my herlaai tafel gaan en iets opsit.
Howa .308 Std 22", Howa .243 Bull 24", CZ 455 Evo Varmint 20.5", 300WSM Mod70 Supergrade

I was trying to daydream, but my mind kept wandering!
Gideon Burger
Jr. Member
Jr. Member

Post by Gideon Burger »

Vergo10 wrote: Mon Jan 24, 2022 11:08 am
Gideon Burger wrote: Mon Jan 24, 2022 10:43 am More Lede

Groete
Gideon Burger
Hi Gideon, ek sal graag my hand wil opsteek. Ek's nogsteeds besig met load development vir my 300WSM en wil kyk of die ook sal werk. Ons kan reelings tref op PM.

Ek sal op my beurt weer deur my herlaai tafel gaan en iets opsit.
Geen Probleem

My nommer is 08twee 70vier drie662

Groete
Gideon Burger
Post Reply

Return to “Items/Items”