Groente Tuin

Enige besprekings/vrae ivm boerdery bedrywighede.

Moderator: Global Moderator

Methos
Hero Member
Hero Member

Re: Groente Tuin

Post by Methos »

Hier is bietjie 'n update

Murgpampoene groei mooi! Pluk elke dag 'n paar. Image

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Methos
Hero Member
Hero Member

Post by Methos »

Van die tamaties is al amper 2m hoog! Image

Methos
Hero Member
Hero Member

Post by Methos »

Die mielies loop baie mooi! Begin so klein bietjie saad skietImage

Methos
Hero Member
Hero Member

Post by Methos »

Chillies en gherkins Image

Methos
Hero Member
Hero Member

Post by Methos »

Borage - plant wat bye lokImage

Methos
Hero Member
Hero Member

Post by Methos »

Swiss chard en gherkins Image

tripodmvr
Administrator
Administrator

Post by tripodmvr »

Bleekseun, maar daardie is vrugbare aarde. Geniet julle groente !!!!!!!!
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
Johan Nel
Hero Member
Hero Member

Post by Johan Nel »

Methos, ek lees nou weer jou draad deur. Hoe het jy toe gemaak met jou besproeiingspompie om die druk te reguleer?
"If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?'
- Laurence J. Peter
Methos
Hero Member
Hero Member

Post by Methos »

Johan Nel wrote: Thu Jul 08, 2021 1:03 pm Methos, ek lees nou weer jou draad deur. Hoe het jy toe gemaak met jou besproeiingspompie om die druk te reguleer?
Johan

Ek het toe maar besluit om nie druppers in te sit nie. Ons het besluit toe maar eerder kanaal water te gebruik so daar is baie vuilgoed in. Die "impurities" sal die druppers verstop. Spuit nou maar nat met 'n spreier met die dompelpomp. Dit werk heel goed. Die plante groei mooi. Ek het ook 'n klomp pampoene geplant op ander stukke. Ek is nou juis oppad daarheen om bietjie te gaan skoonmaak en spuit. Sal paar fotos neem en hier deel.
Methos
Hero Member
Hero Member

Post by Methos »

Het laasjaar redelikke sukses gehad in die groente tuin. Het op die 50m² meer as 30kg tamaties gepluk. Die mielies was minder goed - dit was te warm vir hulle waar my plakkie aaarde gelê het. As dit Junie/Julie maand hierso elke dag naby 35/40 grade slaan en die aand tempratuur nie onder 25 gaan nie raak dit te warm. Papoene het goed gedoen. Het een gehad van oor die 50kg.

Die komkommers en gerkins het ook dit nie deur die son gemaak nie. Die ou oorkant my wat minder son en meer skadu het, se komkommers en gerkins egter duidelik geloop.

Die jaar het ek die plakkie grond net lans hom gevat en mooi omgeskoffel en als. Op die stadium groei als baie mooi. Ons is sopas deur die warmste Mei maand in Frankryk sedert hulle begin temprature opteken. Party goed klein bietjie laat geplant agv die trekkery. Kan nie nou meer elke middag daar uitkom nie. Net 2 keer per week.

Ons het ook die hoender kampie uitgebrei - daar is eende, ganse, hoender en tarentale ingesit. Ek wou tarentale hê vir daai Afrika geluid. Het ook 'n hok ingesit vir kwartels. Tarentale was nou al mooi groot totdat eergister aand 'n blik€mse vos daar ingekom het. Van die 6 tarentale is daar nou net 1 oor. 3 hoenders doodgebyt en een gans en een eend. Ons is lekker suur daaroor. Ons het elektriese heining gaan koop vir die kant waar hy deur is.

Ek het ook vriende van my jagklub gekontak en die een Omie, Pierre het vir my 'n vanghok geleen - het hom gisteraand gaan stel met 'n dooie tarentaal in. Hopelik kan ek ook een van die dae in die jakkalse/ rooikatte thread 'n pos insit ;) Wou 'n .22 gaan koop ook maar die vrou wil hê ek moet eerder die €300 in die huis instoot. Pffftttt...
Methos
Hero Member
Hero Member

Post by Methos »

Blerrie vos... Image

Post Reply

Return to “Algemeen”