So paar op die vlieg

Any freshwater fishing stories here/ Enige varswater hengel stories hier.

Moderator: Global Moderator

Post Reply
Trompie
Sr. Member
Sr. Member

So paar op die vlieg

Post by Trompie »

Wou sommer net so paar fotos post van vis wat ek die laaste ruk op vlieg gekry het. Grootste karp was 10.66kg. Ek probeer maar die bass stok by die huis los sodat ek verplig is om met die vlieg te vang. Kan hope babers vang maar meestal konsentreer ek net op karp.
Is maar paar verskillende damme gewees. Maar met die slegte weer die laaste ruk is die karps maar baie moeilik want die water is troebel en plek plek kry ek nog vis wat spawn met die baie reen.
Moet bietjie ander damme soek wat skoon water het.....as julle weet van damme se maar asb.ImageImageImageImageImageImageImage

Sent from my LM-G810 using Tapatalk

If it heard the shot, I wasn't aiming for it...
Pvdw
Hero Member
Hero Member

Re: So paar op die vlieg

Post by Pvdw »

Paar vris karpe daar!!
Frederik
Hero Member
Hero Member

Post by Frederik »

Netjies mooi gedoen.
Capt. Oblivious
Hero Member
Hero Member
Location: Ek weet nie so mooi van spel nie maar ek kan skiet. Lonehill, Sandton

Post by Capt. Oblivious »

Netjies Trompster, daai Kooi wat jy gehad het is nogals iets om op trots te wees. Daai dam word kliphard gevis en almal is agter daai 3 aan
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
Bigfoot
Full Member
Full Member

Post by Bigfoot »

Baie mooi gedoen.
Trompie
Sr. Member
Sr. Member

Post by Trompie »

Dankie julle

Trompie
Sr. Member
Sr. Member

Post by Trompie »

Capt. Oblivious wrote:Netjies Trompster, daai Kooi wat jy gehad het is nogals iets om op trots te wees. Daai dam word kliphard gevis en almal is agter daai 3 aan
Het die week weer een opgetel daar maar hyt los gekom in die gras. Daar is ñ groot donker oranje een daar wat baie tippet shy is. Selfs noudat die water vuil is weier hy om ñ vlieg te vat

Geno
Administrator
Administrator

Post by Geno »

Baie nice! As jy nie 1000km wil ry en jouself bankrot betaal in dagfooie agter proper geelvis aan nie, gesels met my. Ek het 'n pel wat guide op die Oranjerivier onder Gariepdam en selfs op die dam self. Hy is 'n baie ervare flyfisher en kan jou op klein- en grootbek geelvis, karp, baber en dik muddies sit. Ek was Vrydag by hom en het 'n awesome tyd gehad. Tussen n klompie smallies en muddies deur het ek 6x grootbek geelvisse gevang. Nie op vlieg nie, maar wel op kunsaas. Die flyfishers wat saam was het ook 'n klompie vis gekry.

Maar al is die 'n uur en half van my huis af, ry ek steeds moreaand 1100km Vioolsdrif toe agter die monster vis van die woestyn aan ;D
Goed, beter, 6millimeter!
kudu375
Full Member
Full Member

Post by kudu375 »

Goed gedoen Trompie!
vlieg hengel is maar net iets anders

Mooi ry Geno, en kom deel asb ook jou storie en fotos
Court Schilbach

44 Ruger SBH 7.5", 375 H&H Winchester pre64 mod 70, 243 Savage AxxisII, .22 Norinco Jw
Trompie
Sr. Member
Sr. Member

Post by Trompie »

Geno wrote:Baie nice! As jy nie 1000km wil ry en jouself bankrot betaal in dagfooie agter proper geelvis aan nie, gesels met my. Ek het 'n pel wat guide op die Oranjerivier onder Gariepdam en selfs op die dam self. Hy is 'n baie ervare flyfisher en kan jou op klein- en grootbek geelvis, karp, baber en dik muddies sit. Ek was Vrydag by hom en het 'n awesome tyd gehad. Tussen n klompie smallies en muddies deur het ek 6x grootbek geelvisse gevang. Nie op vlieg nie, maar wel op kunsaas. Die flyfishers wat saam was het ook 'n klompie vis gekry.

Maar al is die 'n uur en half van my huis af, ry ek steeds moreaand 1100km Vioolsdrif toe agter die monster vis van die woestyn aan ;D
Daai is beslis op my bucket list!!! Daai oranje rivier geles spook al lank by my

airhunter
Hero Member
Hero Member

Post by airhunter »

Mooi gedaan.
Verlang ek nou na Bothaville se stuk Vaalrivier.
Ons het dit sommer staatsgronde genoem.
Karp, kleinbekgeelvis, grootbekgeelvis, baber en van die grootste onderbekke als op vlieg.
The trouble ain't that there is too many fools, but that the lightning ain't distributed right.
Mark Twain
Trompie
Sr. Member
Sr. Member

Post by Trompie »

Nog 2 die week gekry op vlieg. 4.0kg die 22ste en 9.76kg vanoggend. Heelwat groter een het my vanoggend gebreek toe hy in die riete in swem maar nou ja dis visvang.ImageImageImageImage

Methos
Hero Member
Hero Member

Post by Methos »

Lekker man Trompie!

Gebruik jy die Carp Fritz van Sean Mills? Ek het al hordes karpe met hom uitgesleep!
Trompie
Sr. Member
Sr. Member

Post by Trompie »

Methos wrote:Lekker man Trompie!

Gebruik jy die Carp Fritz van Sean Mills? Ek het al hordes karpe met hom uitgesleep!
Hey Methos. Hierdie is my eie design maar hys based op Woolie bugger maar met bead eyes.

Het vanoggend nog ñ mooi groot karp gekry. Terwyl ek besig is om die karp te pose vir Foto toe tel nog ñ groot karp die vlieg op. Kan op die foto die stok sien buig. Ek kon hom nie land nie want hoek het oopgebuig.

5 minute later antwoord ek my foon en sit stok neer op my skoot en toe tel nog iets daai vlieg op en ruk stok in die water. Ekt agter die stok probeer induik maar stok is weg. Hopelik as ek terug gaan kan ek die vlieglyn iewers sien dryf in daai area.Image

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Trompie
Sr. Member
Sr. Member

Post by Trompie »

Nog so paar vis gekry gister. Water was baie vuil so kon nie die karps sightfish nie. Het vroeg die oggend 1 verloor, maar darem 2 geland en 2 babers ook. Een was op prop en ander een op vlieg. ImageImageImage

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Image
Apie
Hero Member
Hero Member

Post by Apie »

Lekker man!!
Gooi so paar kiekies van jou kayak en setup!

Sent from my iPhone using Tapatalk
Trompie
Sr. Member
Sr. Member

Post by Trompie »

Apie wrote: Mon Feb 14, 2022 3:03 pm Lekker man!!
Gooi so paar kiekies van jou kayak en setup!

Sent from my iPhone using Tapatalk
Apie

Ek vis maar 99% van die tyd op my Snowbee Float tube. Alhoewel ek 'n Hobie Cat Kickboat en klein rubberduck met trolling motor het, verkies ek die Snowbee om Karp te vang in die damme waar ek meestal vis.
Elkeen van daai het maar voordele en nadele. Ek verkies net die snowbee omdat hy onder andere kleiner en meer maneuverable is.
Ek kom visse in spots by, wat ek nooit met die Kickboat of Boot sou kon bykom nie. Buiten dit is my Kickboat se Pontoons Fibreglass en is dit noisy as golwe teen hom slaan of jy stok teen hom stamp. En sodra jy die karp se aandag op jou gevestig het deur geraas of beweging dan is jou kans bitter min om hom te kry om daai vlieg te vat.

Een nadeel van die Snowbee is dat ek baie laer in die water sit so ek sien baie van die vis eers laat en naby my, maar omdat hy so sag in die water is maak dit nie so baie saak nie en boonop pla die wind my nie so erg soos op die kickboat en Boot nie juis omdat mens laer is. Die wind waai die laaste jaar omtrent elke keer wat ek by die waters is.

Die snowbee is baie stadiger in die water as die ander 2 so ek cover minder ground maar karp op vlieg is 'n stealth game so dis ook nie 'n nadeel nie.

Die grootste voordeel van die Snowbee is dat ek hom ten volle opgeblaas agter op die bakkie het met my skepnet en flippers in die "V" gedeelte en my vrou my by enige dam net vinnig kan aflaai en ek launch letterlik binne 5 minute. Die damme wat ek vis is nie altyd so veilig langs die kant nie.

Ek gebruik 'n 8 weight Echo Base Vliegstok en Greys GTS500 katrol. Ek het baie backing op daai katrol, alhoewel mens nie so baie backing op float tube nodig het nie omdat jy agter die vis kan aan beweeg, was ek al menigte kere met karp se initial run tot in die backing gevat.
Die setup is swaar maar meeste van my vis kry ek teen die riete of selfs in die riete en daai eerste 4 of 5 sekondes besef "meeste" karps nog nie hulle is gehaak nie en dan kan ek hulle uit die riete force met die 8 weight waar my 5 of 6 weight nie daai capability het nie. Ek het babers ook al so uit die riete uit, letterlik getrek. Ek gebruik 9ft 0x of 1x tapered leaders ook vir daai rede. (Dit het ook weer voordele en nadele maar dit werk vir hoe ek vis)

Dis nou nie aparte fotos van my setup nie maar gee jou darem 'n idee.
Trompie
Sr. Member
Sr. Member

Post by Trompie »

Het laas week gou eerste wintersessie ingesit. Was net so 2 ure op die water maar was suksesvol met 2 kleinerige karpe. 1 het my afgebreek want tippet in die winter moes ek baie ligte lyn opsit. Ek vis gewoonlik 1x of 0x as ek naby riete vis maar moes afgaan 3x toe vir die visse met klein Zulu vliegieImageImageImageImage

Sent from my LM-G850 using Tapatalk

Post Reply

Return to “Varswater Hengel/Freshwater Fishing”