Ultimate probleemdier beheerder
- Yalair
- Hero Member

Ultimate probleemdier beheerder
Na intensiewe navorsing en trail en error het Wiellie Waps die in die veld gestuur, wag nog vir sy terugvoer want nadat hy die laaste keer wou gaan skaap bymekaar maak het hy nog nie teruggekom nie 

- Francois Marais
- Administrator

Re: Ultimate probleemdier beheerder
Ben
Sal nou net daai skaap moet leer wie vriend en wie vyand is.
Mooi loop
Francois
Sal nou net daai skaap moet leer wie vriend en wie vyand is.
Mooi loop
Francois
- Robert
- Sr. Member

Yalair
Ek hou van die idee. GO BIG OR GO HOME!!!!!!!!!!!
Vat hom wollie
Robert
Ek hou van die idee. GO BIG OR GO HOME!!!!!!!!!!!
Vat hom wollie
Robert
Oorwining deur opleiding
- Christo
- Hero Member

Lyk vir my soos 'n skaap in wolf klere
Christo
Het ek maar net alles geweet. Jakkalse is slimmer as ons, ons maak hulle superslim.
- JopieFourie
- Full Member

Kyk hoe kyk hy vi my...
-
tafjak
Yalair
Ek wil nie jou topic hier kaap nie, maar gedog dit pas hier rond.
Hier is 'n paar manne in die land wat nou al 'n tyd besig is om veral katte en jakkalse te lok vir die maklike doodmaak(beheer ) daarvan. Ek het die plan op 'n e-mail gekry en wil regtig s? dat dit baie sin maak en waaragtig eens en vir altyd hierdie probleem kan oplos.
Wil nou ook nie die gun jump nie, maar sal eersdaags die plan(wanneer dit met nog ander manne uitgeklaar is) op hierdie topic plaas.
Ek is baie opgewonde! Sal die lewe baie makliker en goedkoper vir die boer maak. Weet sommer dat ou Kruger spoedig weer kan boer teen Addo. Die manne met probleme met katte(rooikat en luiperd) sal die meeste hiervan hou.
Mooiloop manne, lig in die tonnel word al groter.
Ek wil nie jou topic hier kaap nie, maar gedog dit pas hier rond.
Hier is 'n paar manne in die land wat nou al 'n tyd besig is om veral katte en jakkalse te lok vir die maklike doodmaak(beheer ) daarvan. Ek het die plan op 'n e-mail gekry en wil regtig s? dat dit baie sin maak en waaragtig eens en vir altyd hierdie probleem kan oplos.
Wil nou ook nie die gun jump nie, maar sal eersdaags die plan(wanneer dit met nog ander manne uitgeklaar is) op hierdie topic plaas.
Ek is baie opgewonde! Sal die lewe baie makliker en goedkoper vir die boer maak. Weet sommer dat ou Kruger spoedig weer kan boer teen Addo. Die manne met probleme met katte(rooikat en luiperd) sal die meeste hiervan hou.
Mooiloop manne, lig in die tonnel word al groter.
-
Louis102
- Administrator

Taffie
Dis nie wat jy s? nie, dis wat jy nie s? nie wat vir my onregverdig is. Nou wil ons almal mos weet!?
Louis
Dis nie wat jy s? nie, dis wat jy nie s? nie wat vir my onregverdig is. Nou wil ons almal mos weet!?
Louis
Goeie dade oortref goeie woorde.
- Raven
- Hero Member

TAffie,
Hou vas eers, dan vertel jy eers al die manne wat Myl108 toe gaan eerste!!!
Raves
Hou vas eers, dan vertel jy eers al die manne wat Myl108 toe gaan eerste!!!
Raves
Norton Izaks
Windhoek - Namibia
+264 81 129 4020
" Reik na die sterre, maar moenie van die blomme tussen jou voete vergeet nie"
Windhoek - Namibia
+264 81 129 4020
- Francois Marais
- Administrator

Louis/Norton
Dis mos Taffie se ou manier daai, begin n ding en kom dan nooit by die einde uit nie.........
Sal dit maar uit hom moet wurg da teen die blou dam.
Mooi loop
Francois
Dis mos Taffie se ou manier daai, begin n ding en kom dan nooit by die einde uit nie.........
Sal dit maar uit hom moet wurg da teen die blou dam.
Mooi loop
Francois
-
Dawie
- Hero Member

Taffie
Is die ou wat die goed ontwikkel se voornaam dalk Louw?
Kojak
Is die ou wat die goed ontwikkel se voornaam dalk Louw?
Kojak
- Raven
- Hero Member

As Taffie vis wil huistoe vat, dan beter hy ons alles vertel
anders los ons vir Taffie by Kaapkruis se jakkalse.
Raves
Raves
Norton Izaks
Windhoek - Namibia
+264 81 129 4020
Windhoek - Namibia
+264 81 129 4020
-
tafjak
Raves
Ek wil nie verder hieroor gesels anders as die voor- en nadele van die plan nie. Die plan lyk heel waterdig(steam tight) en kon op my rug val toe ek dit sien. Hoekom dink iemand anders mos altyd 'n aan maklike en ooglopende plan vinniger as jyself.
Francois
Hierdie is regtig skrikwekkend as dit afkom. So ons kyk maar, baie goedkeuring van BV's en Ko?perasies nodig vir hierdie plan. Gelukkig is baie van die groenes uit hierdie deal.
Groete
Tafjak
..sou wou, maar het ooreenkoms met die vervaardigers van die plan. Julle moet nou nie my arm probeer draai nie(het reeds so rubber arm), asb manne.Hou vas eers, dan vertel jy eers al die manne wat Myl108 toe gaan eerste!!!
Ek wil nie verder hieroor gesels anders as die voor- en nadele van die plan nie. Die plan lyk heel waterdig(steam tight) en kon op my rug val toe ek dit sien. Hoekom dink iemand anders mos altyd 'n aan maklike en ooglopende plan vinniger as jyself.
Francois
Hierdie is regtig skrikwekkend as dit afkom. So ons kyk maar, baie goedkeuring van BV's en Ko?perasies nodig vir hierdie plan. Gelukkig is baie van die groenes uit hierdie deal.
Groete
Tafjak
-
Louis102
- Administrator

Taffie
Dankie vir die PM ..... Ek dink egter dat hierdie ding bot toe gehou moet word, want my vermoede is dat die groen aktiviste weer hul bes gaan doen om 'n stokkie in hierdie baaisiekel se wiele te steek!!
Voorwaar goeie nuus!
Louis
Dankie vir die PM ..... Ek dink egter dat hierdie ding bot toe gehou moet word, want my vermoede is dat die groen aktiviste weer hul bes gaan doen om 'n stokkie in hierdie baaisiekel se wiele te steek!!
Voorwaar goeie nuus!
Louis
-
tafjak
Kojak
Ek het nou-net ges? dat julle nie my arm moet draai nie. Ag nee-a man!
Ek het nou-net ges? dat julle nie my arm moet draai nie. Ag nee-a man!
-
Louis102
- Administrator

Tafjak
Ek wonder of daar al bepaal is wat die impak van hierdie nuwe verwikkeling op Bool Smuts en die Landmark Foundation se planne in die Oos Kaap gaan wees? Dit mag dalk wees dat iemand binnekort oorbodig en/of sonder werk is? Dink ook dat dit verrykende gevolge in die gebruik van Anatoliese Herdershonde teweeg kan bring, of hoe?
Sterkte
Louis
Ek wonder of daar al bepaal is wat die impak van hierdie nuwe verwikkeling op Bool Smuts en die Landmark Foundation se planne in die Oos Kaap gaan wees? Dit mag dalk wees dat iemand binnekort oorbodig en/of sonder werk is? Dink ook dat dit verrykende gevolge in die gebruik van Anatoliese Herdershonde teweeg kan bring, of hoe?
Sterkte
Louis
-
tafjak
Louis
Hulle kan maar rondhardloop, sal nie help nie. Dinge is te v?r.
Hulle kan maar rondhardloop, sal nie help nie. Dinge is te v?r.
- Francois Marais
- Administrator

Louis/Taffie
Jonges, die manne gaan nie lekker naweek hou as julle twee nou langer gaan aanhou hiermee nie.
Mooi loop
Francois
Jonges, die manne gaan nie lekker naweek hou as julle twee nou langer gaan aanhou hiermee nie.
Mooi loop
Francois
- MEERKAT
- Hero Member

Taffie
Praat jy van die goete uit die Vrystaat uit of altans wat daar ontwikkel is?
Knou goggas af
MEERKAT
Praat jy van die goete uit die Vrystaat uit of altans wat daar ontwikkel is?
Knou goggas af
MEERKAT
- Freddie101
- Hero Member

Taffie
Nee man. As jy niks het om te se nie. Moenie maak of jy iets het om te se nie.
Groete Freddie
Nee man. As jy niks het om te se nie. Moenie maak of jy iets het om te se nie.
Groete Freddie
yol bolsun
- Francois Marais
- Administrator

Freddie
Sie jy nou ko staan en die ding bederf...........

Mooi loop
Francois
Sie jy nou ko staan en die ding bederf...........
Mooi loop
Francois
-
Ambessa
Hallo Dawie
Ambessa
...raai, raai...Dawie wrote:...Is die ou wat die goed ontwikkel se voornaam dalk ...
Ambessa
-
tafjak
Ambessa
Ja, ek sal jou nie lank aan die raai hou nie. Dink tog dat jy al snuf in die neus gekry het, maar kom ons praat as die ding op die lappe en wettig(reeds wettig, sticker is oppad) is. Nou moeg dat die CN en alliansie die wette deurkry tydens "silly season". Hulle dink mos silly season is die 3weke voor Krismis, laat ek jou vertel van "Silly season" tydens die laaste 2weke van Februarie.Ambessa wrote:
...raai, raai...Dawie wrote:...Is die ou wat die goed ontwikkel se voornaam dalk ...
-
Ambessa
Hallo Tafjak / almal
Ambessa
Net so. Hoop nie onse vriende (julle weet wie?) lees ook hier (kyk bietjie wie almal loer online) en kry voortydig snuf in die neus van groot dinge wat kom nie. Dit sal jammer wees.tafjak wrote:...raai, raai... ...kom ons praat as die ding op die lappe en wettig(reeds wettig, sticker is oppad) is.
Ambessa
Last edited by Ambessa on Sat Mar 13, 2010 11:03 am, edited 1 time in total.
-
Ambessa
Hallo Tafjak
Ambessa
Nog altyd geweet die elektroniese medium is so dig soos 'n sif. Ander p?re het seker teen die tyd dalk ook reeds iets raakgesien? Hoop nie dit gaan verdere ontwikkeling beduiwel nie. Die proses is glo baie na aan afgehandel.tafjak wrote:...die plan op 'n e-mail gekry en wil regtig s? dat dit baie sin maak en waaragtig eens en vir altyd hierdie probleem kan oplos.
Ambessa
-
Louis102
- Administrator

Taffie / Ambessa
Weet julle of Jaracal betrokke was by die ontwikkeling van die nuwe konsep? Die man was vir my te stil die afgelope tyd. En as besige manne stil raak is iets gewoonlik aan die uitbroei. Weet nie, vra maar net?
Louis
Weet julle of Jaracal betrokke was by die ontwikkeling van die nuwe konsep? Die man was vir my te stil die afgelope tyd. En as besige manne stil raak is iets gewoonlik aan die uitbroei. Weet nie, vra maar net?
Louis