Dagsê manne
Ek wil graag hoor of iemand onlangs aansoek gedoen het vir 'n .22-geweerlisensie.
Word .22-lisensies deesdae nog toegestaan en sal die gewone jag-motiverings daarvoor voldoende wees? Ek het so paar jaar gelede (+-2017) aansoek gedoen vir 'n 410-haelgeweerlisensie maar die lisensie is nooit toegestaan nie, my .22 lisensie-aansoek was wel.
Wat is tans die wagtydperk vir die hele proses - van lisensie aansoek tot lisensie-kaart afhaal by die polisie?
Baie dankie
.22 Geweerlisensie-aansoeke
-
mustangsa
- Full Member

.22 Geweerlisensie-aansoeke
Sako 30-06
Mauser .22LR
Mauser .22LR
- Capt. Yoda
- Hero Member

Re: .22 Geweerlisensie-aansoeke
Kan geen rede sien hoekom jy nie tans n .22 kan lisensieheer nie.
Wagtydperk is enige iets van 3 weke to 3 jaar
Wagtydperk is enige iets van 3 weke to 3 jaar
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
-
toxicsox
- Sr. Member

Geen verskil in .22, 308 of 458 proses of goedkeuring nie.
As jy nog plek het vir Occ Hunting is daar geen rede om nie goed te keur nie.
As jy dit makliker wil maak kontak iemand soos Ranyati Firearm Motivations om die papierwerk names jou te doen.
As jy nog plek het vir Occ Hunting is daar geen rede om nie goed te keur nie.
As jy dit makliker wil maak kontak iemand soos Ranyati Firearm Motivations om die papierwerk names jou te doen.
- saswart
- Sr. Member

Onthou net, jy mag nie jag met .22 volgens regulasies. Se eerder vir oefening, plaagbeheer, skietkompetisies ens. Het al 'n paar .22's so gelisensieer.
-
mustangsa
- Full Member

- finch
- Sr. Member

Ek het tans n 22 aansoek by saps, sal jou op hoogte hou. Weet sa jagters het ekstra vereistes voor 22 endorsement uitgereik word vir jag motivering. Moet kan bewys toegang tot plaas vir plaag beheer of soortgelyk.
Seker makliker om maar as sport skiet te motiveer as jag.
Seker makliker om maar as sport skiet te motiveer as jag.
-
Branderplank
- Newbie

Het myne gekry onder a16 dedicated hunter
-
obasch
- Hero Member

Dit is 'n mite dat dit moeilik is om .22's te lisensieer, my eerste .22 lisensie in 1980 bekom en sedertdien elke nou en dan nog een, geen probleem.
Laat Kobus van JAGTERSREG-JRM, hier op die forum jou help met die motivering. Hy het my die afgelope paar jaar al gehelp om suksesvol aansoek te doen vir meer as vyf .22's oa semi-outo.
Laat Kobus van JAGTERSREG-JRM, hier op die forum jou help met die motivering. Hy het my die afgelope paar jaar al gehelp om suksesvol aansoek te doen vir meer as vyf .22's oa semi-outo.