Raad vir n scammer

Post Reply
Armand Steenkamp
Hero Member
Hero Member

Raad vir n scammer

Post by Armand Steenkamp »

Dagse vrinne... ek hoop julle kan my dalk n bietjie raadge. Ek weet ek poep seker teen die wind maar dalk is daar n plan. Ek het laasweek woensdag op n groep op Facebook gevra ek is opsoek na n russiese Mosin Nagant. Iemand wat op die groep is het my n whatsapp gestuur en gese hy het so n geweer in die mark en of ek sal belangstel. Ek het gevra of en net eers n deposeto kan betaal en hy het ja gese. Na ek die deposeto laas woensdag betaal het het hy net sil geraak en gladnie my boodskappe geandwoord toe ek vra hy moet die papiere stuur. In die fotos van die geweer kan ek n reeksnommer sien.. is daar enigeiets wat ek kan doen? Ek kan nie niks doen nie. Dit gaan net aanhou en aanhou gebeur tot niemand meer 2dehanse goed wil koop nie....
Ek sal julle insette ongelooflik waardeer

Groetnis
alecjohnson
Hero Member
Hero Member

Re: Raad vir n scammer

Post by alecjohnson »

Dis baie jammer, ek betaal nie meer depositos of koerier of so nie, meeste is scams, maar dit help jou nie nou nie. Die kans dat daai wapen se fotos net gebruik is en op 'n ander onskuldige se naam is is baie groot. Volgens my moet, met die RICA sisteem, dit moontlik wees om so 'n mens vas te trek, maar dit is volgens die polisie hier nie moontlik nie. Dalk is hier mense met meer kennis. Die skelms is baie slim...

ek sal hier volg.
Gideon@1
Sr. Member
Sr. Member

Post by Gideon@1 »

Delete facebook!!!
Nie almal op “facelessbook” is skelm nie, maar die meeste van die skelm is op facebook…
🤣🙈🤣
Forester
Hero Member
Hero Member

Post by Forester »

Dit gebeur nie net op facebook nie, ek het onlangs my vingers gebrand met 'n bekende handelaar wat al meer as 30 jaar bestaan. Sterkte, ek twyfel of jy die deposito gaan terugkry.
Wynand

470NE; 404Jeff; 375H&H; 300WM; 30-06; 308; 6XC; .22LR; 12br x3; 40S&W; 9mmP
tripodmvr
Administrator
Administrator

Post by tripodmvr »

Armand, koop net hier op Jaracal of gebruik 'n plaaslike lid om die item te gaan inspekteer. Die skelm verdwyn dan en jou geld bly in jou sak.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
Capt. Yoda
Hero Member
Hero Member

Post by Capt. Yoda »

Daai fotos gaan van n geweer op gunbroker wees, jammer ma jy moes vra of jy iemand kon stuur om te kom kyk. Ek raai nou maar die prys was seker ok n bargain
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
Toxxyc
Hero Member
Hero Member

Post by Toxxyc »

Ja nee van iemand wat amper daagliks met scammers werk, kan ek jou eerlikwaar sê jy piepie teen die branders. Skryf dit neer as skoolgeld en beweeg aan. Mag ek vra watter fotos hy gestuur het? Dalk hulle hier plaas, dan kan mens kyk waar hulle vandaan kom?
Armand Steenkamp
Hero Member
Hero Member

Toxxyc wrote: Tue Oct 10, 2023 6:45 am Ja nee van iemand wat amper daagliks met scammers werk, kan ek jou eerlikwaar sê jy piepie teen die branders. Skryf dit neer as skoolgeld en beweeg aan. Mag ek vra watter fotos hy gestuur het? Dalk hulle hier plaas, dan kan mens kyk waar hulle vandaan kom?
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Armand Steenkamp
Hero Member
Hero Member

Armand Steenkamp wrote: Tue Oct 10, 2023 6:57 am
Toxxyc wrote: Tue Oct 10, 2023 6:45 am Ja nee van iemand wat amper daagliks met scammers werk, kan ek jou eerlikwaar sê jy piepie teen die branders. Skryf dit neer as skoolgeld en beweeg aan. Mag ek vra watter fotos hy gestuur het? Dalk hulle hier plaas, dan kan mens kyk waar hulle vandaan kom?
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
RUPERT
Hero Member
Hero Member

Post by RUPERT »

Watse informasie het jy van die ou?
Dawie Malan
Hero Member
Hero Member

Post by Dawie Malan »

Faceboek is vol scammers. Ek volg gewoonlik die volgende reels:

1. Ek betaal sovêr moontlik kontant, of indien die item vêr van my is, dan kry ek iemand wat ek ken om te gaan kyk.
2. Ek is baie versigtig vir 'n Faceboek profiel wat net 'n jaar oud is en/of 'n gmail adres.
3. Mens kan 'n foto Google en sien of die foto voorheen op die internet geplaas is.
4. Baie scammers sit reeds in die tronk, so hulle medegevangenis tree op as bank verifieerders, "polisiemanne", mede eienaars en help met stuur van SMS'e.
5. As jy eers gescam is, is dit verby. Vergeet maar om jou geld terug te kry.
6. Bankrekeninge van persone wat niks met die scam te doen het nie, word gebruik teen 'n fasiliteringsfooi.
7. Jy is klaar 'n teiken as jy op 'n publieke forum laat weet dat jy na iets soek.
Armand Steenkamp
Hero Member
Hero Member

RUPERT wrote: Tue Oct 10, 2023 8:02 am Watse informasie het jy van die ou?
Rupert op die stadium het ek sy bankbesonderhede, sy regte name en van, en ek is reedelik seker sy regte besighyd se naam en waar dit is
Toyrsi
Hero Member
Hero Member

Post by Toyrsi »

As ek reg is kan jy jou bank kontak en hom as n "scammer flag"
YOU WEREN'T BORN TO JUST PAY BILLS AND DIE!
Jacques Esterhuyzen
Cobus(Cobb)
Hero Member
Hero Member

Post by Cobus(Cobb) »

Watse bank is hy by?

Cheers
Cobus
Johannesburg
Christus
BRNO 308, BRNO 22, Howa 243AI, MAB 7.65
12Ga Semi, Fabarm 12G O/U, AYA 12G S/S
Barnett Z 350CRT
Stormers/WP(kyk darm nie meer SA rugby nie)
Post Reply