Ek het op 'n paar plekke gelees dat jy jou geweer se loop ordentlik moet skoonmaak voordat jy van koeël verander, dit is veral van koper na 'n allooi metaal. As ek reg onthou beveel Balistix dit aan, maar hulle koeëls is met HBN behandel, wat ek kan verstaan.
Ek gebruik een sort koeël vir jag, Barnes of Hornady wat maar aan die duurder kant is. Vir oefen het ek klomp PMP, Lapua Scenar, en Sierra TMK koeëls wat goedkoper is, ook Balistix, maar met HBN op. Is dit regtig nodig om na elke sort die loop skoone te maak, veral as ek Balistix gebruik het en dan lading ontwikkeling op Barnes TTSX. Beide is koper, maar Barnes is nie met HBN behandel nie.
Wat ek gedink het om te doen, is om, sonder om die loop skoon te maak na so 30 skote met Balistix, eers 'n paar skote met PMP's te skiet om die HBN effek uit te skiet, en dan met die Barnes te begin. Is ek nou te erg bekoomerd daar oor? Ek skiet nie lang afstand kompetiesies nie.
Loop skoonmaak tussen verskillende soorte koeëls
- Giepie
- Hero Member

Loop skoonmaak tussen verskillende soorte koeëls
'n Slim man leer uit sy foute, 'n Wyse mens leer uit ander se foute.
-
Ds J
- Hero Member

Re: Loop skoonmaak tussen verskillende soorte koeëls
In die "Houston Warehouse report" skryf die outeur dat hulle die gewere elke vyf skote skoongemaak het.
n Goeie vriend van my gebruik verskillende soorte chemikalieë om sy lope silwerskoon te hou.
Jy kan niks verloor om die loop goed skoon te maak nie.
n Goeie vriend van my gebruik verskillende soorte chemikalieë om sy lope silwerskoon te hou.
Jy kan niks verloor om die loop goed skoon te maak nie.
- Capt. Yoda
- Hero Member

Die verskil in akuraatheid is nie genoeg laat meeste gewone skuts dit eers sal agter kom met sy jag geweer setup nie, julle lees op die internet van manne wat koels toets op BR akuraathied en bekommer nou onnodig oor jag gewere.
Die teorie is nie so seer oor koels toets nie maar gewoonlik wanner hulle verskillinde kruite toets waar hulle tussen ladings loop heel skoon maak, heel maklikste is tumble daai Ballistix koele in seep water dan haal jy somer die HBN af en jy skiet alles sonder HBN
As jy mooi dink hoe die BHN in lae in jou loop le gaan jy dit nie somer uit skiet nie jy kan moontlik na baie PMP's genoeg koper en carbon neerslag in jou loop he sodat die HBN nie meer n effek het nie
Die teorie is nie so seer oor koels toets nie maar gewoonlik wanner hulle verskillinde kruite toets waar hulle tussen ladings loop heel skoon maak, heel maklikste is tumble daai Ballistix koele in seep water dan haal jy somer die HBN af en jy skiet alles sonder HBN
As jy mooi dink hoe die BHN in lae in jou loop le gaan jy dit nie somer uit skiet nie jy kan moontlik na baie PMP's genoeg koper en carbon neerslag in jou loop he sodat die HBN nie meer n effek het nie
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
- Giepie
- Hero Member

Dankie
'n Slim man leer uit sy foute, 'n Wyse mens leer uit ander se foute.