Iemand skiet "my" bok......
-
Sarel
- Sr. Member

Iemand skiet "my" bok......
Die volgende het met my gebeur....
Ek gaan jag saam met vriende op uitnodiging. Verblyf, kos, vervoer alles betaal word oorbetaal.. Ek wil 'n kudu skiet, bul of koei.
Die eerste dag van die jag, die oggend vroeg, gaan ons uit. Loop en "walk en stalk". Ek trap in 'n gat, en breek my enkel. "Shit happins sometimes...."
Die spoorsnuiter roep die "roep" en ek buite aksie. Ons wag geduldig tot ons opgetel word. En in my gedagtes sien ek geen biltong die jaar nie......
Ek word opgetel, saam met ander jagters op die voertuig. Oppad kamp toe, kry ons kudu's langs die pad. Ek sit links voor, met my gebreekte enkel, en vra een van die jagters om vir my een kudu te skiet maak nie saak hoe groot of klein, ek soek vleis, aangesien ek nie verder sou kon jag nie. Een jagter (wat net rooibokke wou skiet) se se dis reg. Hy skiet, die bok val. Ek is te bly, want ek het biltong.
Kom by die bok, en dis 'n moerse kudu bul. Ek is bly, en gee nie om vir die prys nie, want ek het so gese, en ek het baie vleis.
Laai die bok op, en gaan huis toe. Oppad soontoe is almal baie gelukkig.
Toe die bok afgelaai en opgehang word, stap die skut nader en vra: Kan hy nie maar die die Kudu "oorneem" nie?????
Wat sou jy doen?
Ek gaan jag saam met vriende op uitnodiging. Verblyf, kos, vervoer alles betaal word oorbetaal.. Ek wil 'n kudu skiet, bul of koei.
Die eerste dag van die jag, die oggend vroeg, gaan ons uit. Loop en "walk en stalk". Ek trap in 'n gat, en breek my enkel. "Shit happins sometimes...."
Die spoorsnuiter roep die "roep" en ek buite aksie. Ons wag geduldig tot ons opgetel word. En in my gedagtes sien ek geen biltong die jaar nie......
Ek word opgetel, saam met ander jagters op die voertuig. Oppad kamp toe, kry ons kudu's langs die pad. Ek sit links voor, met my gebreekte enkel, en vra een van die jagters om vir my een kudu te skiet maak nie saak hoe groot of klein, ek soek vleis, aangesien ek nie verder sou kon jag nie. Een jagter (wat net rooibokke wou skiet) se se dis reg. Hy skiet, die bok val. Ek is te bly, want ek het biltong.
Kom by die bok, en dis 'n moerse kudu bul. Ek is bly, en gee nie om vir die prys nie, want ek het so gese, en ek het baie vleis.
Laai die bok op, en gaan huis toe. Oppad soontoe is almal baie gelukkig.
Toe die bok afgelaai en opgehang word, stap die skut nader en vra: Kan hy nie maar die die Kudu "oorneem" nie?????
Wat sou jy doen?
- Heinz Petersen
- Hero Member

Re: Iemand skiet "my" bok......
Nee, en klaar. Dis my bok wat hy vir my geskiet.
Deel jou kennis dan bevorder jy jou sport.
6mm Dasher; 300 NM Improve; 308 Musgrave; 22-250 Howa; .22 Savage; Glock 17
6mm Dasher; 300 NM Improve; 308 Musgrave; 22-250 Howa; .22 Savage; Glock 17
-
JohanvB
- Hero Member

Nope, is jou bok.
- Willeboer
- Full Member

Jou bok, maar jy kan hom seker een stukkie biltong gee.
Sako 300H&H
Howa Varmint 6XC
Remington Target Master .22
Smith Wesson M&P 9
Howa Varmint 6XC
Remington Target Master .22
Smith Wesson M&P 9
- DWB
- Hero Member

Ñ goeie begin is seker om jou enkel te laat verbind... 
Noem my sommer Deon
7x57 - 404 Jeffery - 450 Rigby - 500 Jeffery
Overkill is underrated!
"All men die, but few men ever really live"
7x57 - 404 Jeffery - 450 Rigby - 500 Jeffery
Overkill is underrated!
"All men die, but few men ever really live"
- ruaanb
- Hero Member

staan wydsbeen oor die kudu met n rondte in die kamer
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- DawieKotze
- Hero Member

Gee hom die horings - jy wou mos net 'n biltong vleisie gehad het.
Dawie Kotze
WAIDMANSHEIL!!!!!!!
WAIDMANSHEIL!!!!!!!
- Flip Nel
- Hero Member

DawieKotze wrote:Gee hom die horings - jy wou mos net 'n biltong vleisie gehad het.
Stem, as hy trofee wil he die vel ook,hy kan hom dan opstop jy het mos vleis gesoek almal is happy, ek sal elkgeval nie die horings gebruik as dit nie 'n bul is wat ek geskiet het nie.
-
FransP
- Newbie

Gentlemans agreement, hy het mos gesê dis reg as hy vir jou die bok skiet so dan is dit mos joune.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
- Jurgen Visser
- Hero Member

Dit is jou bok en klaar , staan daarby , maar ek wil nooit weer vir hom saam my op jag trip he nie
So paar skietgoedjies !! NEE EK HET NIE 'N 270 NIE
Die lewe is te kort om nors te wees
Die lewe is te kort om nors te wees
- Flip Nel
- Hero Member

Verkoop die bok aan hom, koop nog 'n jong bul of koei, pocket die change
- Ashley
- Hero Member

Ek ken nou nie die presiese details nie, maar ek sou se jyt n paar opsies...afhangende van wat jy soek.
As jy voel n halwe kudu bul is genoeg vir jou kan julle 50/50 ingaan op die bul.
As jy lus is vir kudu en Rooibok kan julle seker bietjie Impala ruil vir Kudu.
Indien jy glad nie omgee of jy Kudu of Impala eet nie kan jy die Impalas vat en hy die Kudu....
Maar net die Kudu weg te wee, NEE. Dit bly jou bok
As jy voel n halwe kudu bul is genoeg vir jou kan julle 50/50 ingaan op die bul.
As jy lus is vir kudu en Rooibok kan julle seker bietjie Impala ruil vir Kudu.
Indien jy glad nie omgee of jy Kudu of Impala eet nie kan jy die Impalas vat en hy die Kudu....
Maar net die Kudu weg te wee, NEE. Dit bly jou bok
Groete
Howa 30-06
Musgrave 7x57
Mossberg 12br
CZ 9mmP
Howa 30-06
Musgrave 7x57
Mossberg 12br
CZ 9mmP
- Springkudu
- Hero Member

Hang maar af van persoon tot persoon en jou verhouding met die vriend
Last edited by Springkudu on Fri May 12, 2017 7:45 am, edited 1 time in total.
6.5 Creedmoor Howa 24"
BRNO ZG47 30-06
.22 (Pending)
CZ75 PO7
BRNO ZG47 30-06
.22 (Pending)
CZ75 PO7
-
Carl
- Hero Member

Stem, en jy het nie die bok gejag/skiet nieDawieKotze wrote:Gee hom die horings - jy wou mos net 'n biltong vleisie gehad het.
Groete,
9mmP, .22, 243 , 270 , 30-06 , 12 Boor, 9.3x62 die "one gun" solution
9mmP, .22, 243 , 270 , 30-06 , 12 Boor, 9.3x62 die "one gun" solution
- matewis
- Hero Member

Hsng maar af van jul vriendskap. Is 'n stuk vleis aan 'n haak die moeite werd om 'n issue te word? Jy kan weer vleis kry, maar goeie pelle is skaars in vandag se tyd.
- Philip_R
- Hero Member

Daar is nog n paar dae se jag oor gewees soos ek verstaan? Dan kan hy as hy koedoe vleis soek mos nog een skiet wat volgens my n bonus is vir hom, hy kry die kans om dan 2 koedoes te jag waar hy eintlik net rooibokke wou jag.
Stem saam dat ek ook vir hom die horings sou gee omdat hy die bok geskiet het. Behalwe as jy n ander gebruik as trofee beplan het vir die horings.
Julle kan nadat hy nog een geskiet het natuurlik weer gesels en besluit wie vat watter een en elkeen betaal dan vir die een wat hy huistoe vat.
Sent from my iPad using Tapatalk
Stem saam dat ek ook vir hom die horings sou gee omdat hy die bok geskiet het. Behalwe as jy n ander gebruik as trofee beplan het vir die horings.
Julle kan nadat hy nog een geskiet het natuurlik weer gesels en besluit wie vat watter een en elkeen betaal dan vir die een wat hy huistoe vat.
Sent from my iPad using Tapatalk
As jy nie iets met "Force" regkry nie, Gebruik jy nie genoeg "Force" nie....
Musgrave 375 H&H,
Howa .308 Win
Krico 223 Rem
Musgrave 375 H&H,
Howa .308 Win
Krico 223 Rem
- finch
- Sr. Member

Kan ek 2de opsie kry?
-
FCLoretz
- Hero Member

fotos of dit het nie gebeur nie!
Frederick
I have come to realize that you can only reason with reasonable people, from there on out you need to use a language that, unfortunately, is beneath what we today consider to be civilized.
- gillie
- Hero Member

Wat sou gebeur het as die persoon die bok gekwes het? Sou hy of jy moes betaal? .... Just a thought.... use it, dont use it....
-
johannvdg
- Jr. Member

Ek sou die bok vir hom gee en by Robbie se Wildshoekie stop op pad huistoe en 'n paar uitsoeksnitte, kies en dit huis toe vat, en aanhou teruggaan, totdat die bul se geld opgeëet is, of totdat jou enkel weer aangegroei is en jy jou eie bok kan gaan jag.
-
Rolf
- Full Member

Nou Sarel wat het jy toe nou gedoen op die einde van die dag ?
-
Wouter Roets
- Administrator

Sarel
Lyk my dit gaan maar bitter treurig daar in jou wereld so tussen die gebreekte enkels en vriende vol draadwerk. Meskien moet jy maar verhuis na die ooste van die stad, dalk gaan dit beter en as dit nie beter gaan nie ten minste is daar darem beter hospitale.
Lyk my dit gaan maar bitter treurig daar in jou wereld so tussen die gebreekte enkels en vriende vol draadwerk. Meskien moet jy maar verhuis na die ooste van die stad, dalk gaan dit beter en as dit nie beter gaan nie ten minste is daar darem beter hospitale.
- Springkudu
- Hero Member

Ek wil ook net byvoeg dat jy een van die sterkste manne is wat ek al van gehoor het Sarel, as ek my enkel gebreek het sou ek nie eers meer omgegee het om te jag of 'n bok te soek
Die feit dat jy vir die manne sê hulle moet stop om vir jou 'n bok te skiet terwyl jy daar sit met 'n gebreekte enkel en dan nog by die slagkamer ook gaan draai om te gaan kyk na die bokke verstom my, jy is defenitief sterker as ek (Ek het al my ligamente in my enkel al 2 keer geskeer en dit was MOER seer!!!! Dink nie eers ek sal met af ligamente verder jag)

6.5 Creedmoor Howa 24"
BRNO ZG47 30-06
.22 (Pending)
CZ75 PO7
BRNO ZG47 30-06
.22 (Pending)
CZ75 PO7
- Meteor
- Full Member

Is hierdie een van daai "unwritten rules" tipe goed?
Alles wat die moeite werd is vat tyd en tyd kan nie verdeel word
-
Hansieslim
- Hero Member

Elke bok het sy prys. 'n Bok wat reeds hang, kan mos n nuwe prys kry.
CZ550 6.5x55, Howa .204, Howa 6.5CMx2, Sabatti 6XC, Mauser .22LR