Knaldemper

Post Reply
Johan7
Full Member
Full Member

Knaldemper

Post by Johan7 »

Wat is die beste - staal of aluminium knaldempers? Ek wil nie stainless vir my 243 opsit nie, dit gaan nie goed lyk op my geweer nie. My wapensmit verkoop net aluminium, want staal is "onprakties". Ek wil egter die staal roete gaan. Is ek reg om so te dink? Ek het 'n staal knaldemper op my 308. Effe swaar, maar ek kom dit nie eens agter nie. Ek weet aluminium raak nie so warm nie, wat goed is as jy 'n paar skote na mekaar skiet. Maar dan het dit ook nie veel van 'n kap nodig om uit alignment te raak nie. Ek lees aluminium knaldempers se lewe is ook nie so lank nie. Wat stel julle manne voor?
" Someone once asked me if I had a favorite distance. My answer was easy: The closer the better" - Chris Kyle, American Sniper
FCLoretz
Hero Member
Hero Member

Re: Knaldemper

Post by FCLoretz »

Silent hunter se knal dempers. Hy is ook 'n lid hier, hy is van Bloemfontein.
Frederick
I have come to realize that you can only reason with reasonable people, from there on out you need to use a language that, unfortunately, is beneath what we today consider to be civilized.
Boesman10
Hero Member
Hero Member

Post by Boesman10 »

Ek het 'n staal knaldemper wat op my Remington .308 was wat ek afgehaal het en 'n AimZonic opgesit het. Jy is welkom om hom oor te neem vir R800.
“The Darkest Things about Africa has always been our Ignorance of it” – George Kimble
Viking
Hero Member
Hero Member

Post by Viking »

Johan7,

Knaldempers raak 'n BAIE emosionele onderwerp op die forum...

Koop plaaslik...naby jou blyplek sodat die ouens wat opsit ook jou pyne kan aanspreek.

In die Kaap koop ek ERC knaldemper
" My idea of gun control is using BOTH hands!"
Johan7
Full Member
Full Member

Post by Johan7 »

Boesman 10, ek soek 'n knaldemper vir my 243. Ek het 'n knaldemper vir my 308. Kan 'n mens die 308 s'n op die 243 skroef? Sal hy werk?
" Someone once asked me if I had a favorite distance. My answer was easy: The closer the better" - Chris Kyle, American Sniper
alecjohnson
Hero Member
Hero Member

Post by alecjohnson »

Johan7 wrote:Boesman 10, ek soek 'n knaldemper vir my 243. Ek het 'n knaldemper vir my 308. Kan 'n mens die 308 s'n op die 243 skroef? Sal hy werk?
Ja jy kan

Sent from my Titan6575-SA using Tapatalk
Viking
Hero Member
Hero Member

Post by Viking »

Sit n 243 demper op n 308....dan soek jy hom na die skoot en eis vir jou n 308 demper by die versekeraars
" My idea of gun control is using BOTH hands!"
Sangoma (IAN)
Hero Member
Hero Member

Post by Sangoma (IAN) »

HOG Silencers werk ook bitter goed.
Boesman10
Hero Member
Hero Member

Post by Boesman10 »

@johan7 - jy hy sal werk. Waar in die land is jy?

Sent from my iPad using Tapatalk
“The Darkest Things about Africa has always been our Ignorance of it” – George Kimble
Johan7
Full Member
Full Member

Post by Johan7 »

Ek het by Henk Viljoen vir my 'n Silent Hunter gekoop. Wat is julle manne se ondervinding met die ding? 180mm met 10 kamers.
andre007
Hero Member
Hero Member

Post by andre007 »

Johan7 wrote:Ek het by Henk Viljoen vir my 'n Silent Hunter gekoop. Wat is julle manne se ondervinding met die ding? 180mm met 10 kamers.
Hy loop soos stroop
"Mag ek nooit onthou word vir dit wat ek gejag het nie, maar eerder vir hoe ek gejag het."

Groete

Andre007
083 491 1999
andrejbotha007@gmail.com
JOHAN VAN VUUREN
Newbie
Newbie

Post by JOHAN VAN VUUREN »

Julle kan gerus ook Numenor se suppressors bekyk. Ek het op my .375, .308 en AR en die gehalte beindruk my.
Post Reply