Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier is net so 2 foto's van Saterdag se jag. Nie foto's van die bokke geneem nie, want daarsietytie , die bokke moet gelaai word want daar's nog wat moet geskiet word. So die foto's is net van die roere en die skietbank en 1 van die mense en die veld.
Springbokke met die swart 22.250 geskiet en die gemsbokke met 30-06 links.
[img width=560 height=420]http://i1185.photobucket.com/albums/z34 ... G_2770.jpg[/img]
[img width=560 height=420]http://i1185.photobucket.com/albums/z34 ... G_2771.jpg[/img]
laas jaar by oujan gejag oor daai duine, die twee seuns het elk 'n Gemsbok geskiet, baie lekker gewees. Ek vrek oor daadie strate. Ons het 3 dae ook op Rooiduin gaan kamp. My vrou se oud onderwyser bly ook daar tussen Gochas en Aranos, daar ook gekuier. As ek halfpad die kans kry om grond te kan koop in daardie omgewing sal ek baie mooi moet somme maak. my hart het daar gebly.
Ek is nou op Henties en dit is koud en die see is rof maar ek het darem goed vis gevang al dink ek steeds dat ons ook moes bok gesoek het daar in daardie wereld.
Het ek maar net alles geweet. Jakkalse is slimmer as ons, ons maak hulle superslim.
Dit was lekker gewees, ook net koud laaste paar dae. Ja, man sal nou maar moet mooi kies tussen die 2 lekkertes .
Die ou jan waarvan jy praat, is hy Mostert of Bredenhand? As dit Mostert is dan was jy by my plaas gewees! En dan sal jy moet weer draai kom maak en kom kuier hier.
Jy het al hier gekamp, ek bly in die wereld en het dit nog nie gedoen nie, maar hierdie somer wat kom sal ek 'n plan moet maak.
Geniet die see en bly om te hoor die vis het ook uitgekom.
FM
Dankie dat jy reghelp, ek het later gedink aan Oujan van Wyk, kon nie so vinnig daardie kant toe ook dink nie.
Dewie
Dankie, het baie geniet, is maar net op man se eie werf gejag, maar dit maak die jag nie minder lekker nie, bly altyd 'n voorreg.
Jagbehep, Christo Els,Blok.
Manne, al daardie dinge wat julle se, is so lekker en baie waar. Mens waardeer dit nie altyd elke dag soos jy moet as jy in die wereld bly nie, eers wanner iemand anders vir jou die dinge in perspektief stel, sien jy weer raak met die "regte" oog.
Baie lekker dankie. Nou net die vleis van al daardie bokke klaar gewerk, voldag se werk.
Braai nou 'n vars stukkie wors .
Die duine is vol gras, sal van September af moet keer vir die veldbrande.
, daai lewertjie met netvet het alles van die springbok af gekom en hy is gebraai dat die vlamme so staan!
Die springbokke se kondisie is goed, die niere is toe onder die vet, so jy sal weet hoe hy smaak, gaan haal joune uit en braai hom. Die vriende wat nou kom jag het kom juis van Upington af.