Punte op Springbokke

Post Reply
SS
Jr. Member
Jr. Member

Punte op Springbokke

Post by SS »

Dagse manne

Ekke laas weet gevra of dit n goeie idee is om springbokke met Sierra Matchkings te skiet en het defnetief daarteen besluit nadat ekke die goeie raad van die manne op die site gehoor het!!

Nou is my vraag , watse punt laai ekke dan vir my 25-06. Een wat die akkuraatheid van n Matchking het maar wat mens kan gebruik vir jag!! Ekke weet die manne praat ook met lof van die Nosler BT maar my probleem is dat as daar n troffee bok verby kom wil mens hom op die blad kan skiet.

Watse punte stel julle voor vir jou akkuraatheid en goeie jagvermoe??

Groete :D
Stefan Swarts
Glock 26 9mm, CZ .22LR, Tikka T3 Varmint 25-06 Rem, Tikka T3 Hunter 308win, Howa 1500 375 Ruger, Sako 85 375 H&H
Geno
Administrator
Administrator

Re: Punte op Springbokke

Post by Geno »

Stefan,
Ek gebruik 85gr CS Custom HV koeels in my .25-06, hulle maak mooi!
Ek gebruik ook 100gr Swift SciroccoII, hulle mors maar nogsteeds, maar is dodelik akkuraat. Ek het gister 'n bobbejaan met hulle op 'n redelike lang afstand geskiet sonder stories.

Groete,
Eugene
Goed, beter, 6millimeter!
Flip Fouche
Hero Member
Hero Member

Post by Flip Fouche »

SS

Ek gebruik 100gr Sierra GameKing [Boat tail] met groot sukses op springbokke.

Skiet met Zastava .2506

Flip
.22 K Hornet Anchuts
204 ruger
.243 AI Savge
.2506 Zastava
6.5 Creedmoor Howa
.308 Musgrave Mod 80
300wsm Savage
12 Boor Maverick Pump Action
Wouter Roets
Administrator
Administrator

Post by Wouter Roets »

SS

Ek gebruik huidig Hornady 110gr Interbonds. Hulle akkuraadheid is goed en hulle is gecorebond wat help met die vleisskade. Daar is nog wel redelik op die kort afstande maar soos jy weet word die springbokke darem op redelike lang afstande geskiet.

As jy uitsluitlik op die lyf gaan skiet is jou monometaal koeels maar die roete om te gaan. Hieronder val Barnes X, TSX , TTTSX, GS Custom, Nosler E Tips, Rhino , Frontier se Spartan ens as eerste keuse. Jou premuim konvensionele corebonded koeels is die volgende nl. Nosler Partition(nie gecorebond nie maar het die partisie), Accubonds, Hornady Interbonds, Swift Sirrocco ens.

Groetnis
Wouter
RUGER;2xSR9C,SR1911,44RemMag,12br,22LR,SR22,SR556,223AI,22-250AI,6mmCM,243AI,25-06AI,6,5CM,RPR6,5CM,7-08,7x57AI,7mmRemMag,308Win,30-06AI,300WinMag,338WinMag,338Lapua,9,3x62,375Ruger,375H&HAI,416Ruger,416Rigby,458Lott,505Gibbs.
BLOK
Hero Member
Hero Member

Post by BLOK »

SS

Omdat jy meerendeels kopskote gaan skiet soos genoem in jou vorige posts sal ek nosler accubonds aanbeveel, hulle behoort lekker vir kop en lyf skote te werk.

Blok
"n Jakkals verloor nie slaap nie, oor die opienie van n skaap nie"

204Ruger - Ticking off the Big 5, one at a time
"SPEED KILLS"
PITSMIT
Hero Member
Hero Member

Post by PITSMIT »

SS

ek stem saam met blok maar jy moet onthou spoed maak altyd skade en min punte maak nie skade as hulle been tref nie.

ek dink daai accubonds gaan goed doen en ekself wil hulle nou begin laai in my 270 ek skiet hornady sst maar hulle breek bietjie erg as jy iets hard tref

ek gaan definitief nou bonded punte begin laai en ek het nog niks sleg van die nosler accubonds gehoor nie

sterkte met jou keuse
Ontmoet altyd nuwe vriende maar moet nooit die oues vergeet nie
" Shooters do it in any position "

.270Win  Brno de Lux  Mod ZKK600
.308Win  Zastava
CZ85 9mm Para
Taurus .357 Mag  6" barrel
Ralph
Full Member
Full Member

Post by Ralph »

Ek skiet met 150gr Nossler BT's in my 7 Rem Mag en alhoewel die manne nie die punt aanbeveel vir jag nie wil ek graag die volgende met julle deel.

Verlede week Woensdagt het ek paar bokke moes gaan uitskiet. 19 om presies te wees en ook een jakkie genael! Ek het die oggend begin om eers veilig te speel en besluit om 'n Ma se gemsbok koei op die blad te tref. Die skoot het die koei (met horings tot op haar kruis) net agter die blad getref en dus meer longe gevang. Die bok het so 20 meter geloop en toe gaan sit. Ek het drie bokke geskiet en ons het toe eers ons aandag op die ander bepaal om hulle op die bakkie te laai want die ander het ek toe kop skote gegee. Toe ek by die koeie kom het sy plat gesit en toe op gespring en weer so 20 meter verder in 'n bos gaan weg kruip. Dis toe dat ek die brein tref en ons die bok kon keelaf sny.

Ek het daarna een hartbees en nog elf gemsbokke geskiet, almal kop skote met geen verliese nie. Ook vyf koedoes waarvan vier hoog agter die blad deur die longe getref is en slegs 10 -20 meter geloop het. Die ander koedoe het 'n hoe nek hou gekry en geen vleis is beskadig nie.

Ongelukkig geen fotos!

My punt is die: Ek verstaan dat die Nossler BT is nie die beste vir jag nie maar ek ondervind dat dit 'n baie akurate punt is om te gebruik. Dit is juis wat ek van hoe en daarom gebruik ek dit. Ek het van hierdie kopskote tot op 300-350 meter geskiet reeds as gevolg van die feit dat ek 'n akurate punt gebruik.

Ek luister graag na julle kommentaar.

Groete
Ralph
Shoot more, shoot more often!
Biltongjagter

Post by Biltongjagter »

....... maar jy moet onthou spoed maak altyd skade
Nie so nie!

Fragmentering van of die koe?l en/of been getref maak die skade.

Spoed alleen met 'n koe?l wat nie fragmenteer nie, kan slegs skade maak indien been getref word en di? fragmenteer. Andersins maak 'n nie fragmenterende koe?l slegs skade in die wondkanaal wat die koe?l veroorsaak, wat meestal met goeie skootplasing, minimale vleisskade tot gevolg het.
Raven
Hero Member
Hero Member

Post by Raven »

SS,

EK het toetse gedoen op nat telefoon boeke en Nosler 100gr Hunting Tips het deur 5boeke beweeg. In die middel van die 6de boek gestop

Image

So lyk die punte wat ek uitgehaal het.
Image

Raven.
Norton Izaks
Windhoek - Namibia
+264 81 129 4020
" Reik na die sterre, maar moenie van die blomme tussen jou voete vergeet nie"
Raven
Hero Member
Hero Member

Post by Raven »

SS,

Ek moet bys? die Sierra Prohunters punte het dwarsdeur 8boeke gegaan so ek het nie voorbeelde nie.

Ralph,

Die bladskoot op koedoe koei van ons laaste jag het baie min vleisskade getoon en ribbes was gebreek.

Raven
Norton Izaks
Windhoek - Namibia
+264 81 129 4020
" Reik na die sterre, maar moenie van die blomme tussen jou voete vergeet nie"
BLOK
Hero Member
Hero Member

Post by BLOK »

Ek het die naweek n kudoe koei geskiet met 150g sierra gameking, die afstand was oor die 300 meter en sy het teen n opdraande gestaan. Die koel het haar effe hoog ater die blad getref waar hy een ribbe been gebreek het groot deel van longe se bokant was vlenters en so ook n stuk van die lewer, daarna is die koel deur die oorkantste ribbe uit. Ek kan wragtag nie se dat daar regtig vleisskade is nie, en die bok het net een spring in die lug gegee en neergevat. Toe ons by haar kom was sy dood.

Hierdeur wil ek nie se dat dit n uitstekende koel is nie maar as die omstandighede reg is en die skootplasing dn is nie premium koels net so effektief.

Blok

"SPEED KILLS"
Ralph
Full Member
Full Member

Post by Ralph »

Blok

Net een vraag, wat is belangriker, skoot plasing of akuraatheid?
Jaco Swart
Hero Member
Hero Member

Post by Jaco Swart »

Blok.

Akkurate skootplasing.
JACO SWART
Rustenburg
Noord-Wes
pietjacobs
Hero Member
Hero Member

Post by pietjacobs »

Ek skiet daai Nosler Accubonds (140gr) in my .270 en ek kyk nog nie 'n dag terug nie. Het laas naweek 2 Blouwildebeeste geskiet. Een bees het ek van voor in die nek in geskiet op so +-80m en die ander bees op so +-120m hoog bo dwars in die nek, en in beide gevalle is daai punte dwarsdeer. Daai beeste het net daar geval.

Ek gaan ook nou volgende naweek springbokke skiet in Trompsburg en is nogals opgewonde om te sien hoe daai Accubonds gaan hardloop oor die lang aftstande.
.22, 223Rem, .270Win, 9mm Short
.::Alwyn-U::.
Hero Member
Hero Member

Post by .::Alwyn-U::. »

Geno wrote: Stefan,
Ek gebruik 85gr CS Custom HV koeels in my .25-06, hulle maak mooi!
Ek gebruik ook 100gr Swift SciroccoII, hulle mors maar nogsteeds, maar is dodelik akkuraat. Ek het gister 'n bobbejaan met hulle op 'n redelike lang afstand geskiet sonder stories.

Groete,
Eugene
Geno, sit fotos op.. ek vrek oor 'n bobbejaan jag! (jammer dis bietjie off topic)
Geno
Administrator
Administrator

Post by Geno »

Alwyn,
Hier is solank 'n paar fotos:
http://jaracal.com/http://jaracal.com/p ... 2#msg23082

Groete,
Eugene
Goed, beter, 6millimeter!
DawieKotze
Hero Member
Hero Member

Post by DawieKotze »

Ralph wrote: Blok

Net een vraag, wat is belangriker, skoot plasing of akuraatheid?
Hang af van jou definisie van die begrippe.

Jy gaan nooit jou skootplasing regkry as jou "setup" nie akkuraat is nie. En jy gaan met die akkuraatste "setup" ook nie jou skootplasing altyd regkry as jy nie met dit oefen onder veldtoestande nie.

Natuurlik is akkuraatheid eerste, maar daarna is skootplasing die belangrikste.
Dawie Kotze
WAIDMANSHEIL!!!!!!!
Ralph
Full Member
Full Member

Post by Ralph »

Jaco S wrote: Blok.

Akkurate skootplasing.
Nou praat jy!
BLOK
Hero Member
Hero Member

Post by BLOK »

Ek sal se skootplasing is die belangrikste, baie keer vat jy manne baan toe en op 100 meter skiet hy of sy geweer maak nie saak watter een nie kom ons se n 50mm groepering, nou vat jy hom om se n gemsbok te skiet en jy weet wat sy groeperings vermoe met die geweer is. As jy hom naby genoeg vat, kom ons se n maksimum skoot van 100m dan is 50mm meer as voldoende as hy vir die hartlong area gaan.

Wat ek hiermee bedoel is weet wat jou en jou geweer se maksimum vermoe is en sorg dan dat jy daarvolgens skiet so sal jy selfs met swakker koels die vleis by die huis aanbring.

Onthou die meeste jagters herlaai nie self nie skiet nie weekliks nie en weet niks van trajeksies ens nie(hulle se wel so). Hulle loop by die geweerwinkel in en koop die eerste en goedkoopste pakkie patrone en gaan reguit veld toe. Dit is nou jy wat die gids is wat moet vasstel wat sy vermoe is en daarvolgens hom laat skiet.

Blok.

"SPEED KILLS"
Wiehan111
Full Member
Full Member

Post by Wiehan111 »

SS

Stem saam Geno, ekt 'n week terug springbokke gaan skiet met my 25-06 wat met 85GS Custom Hv gelaai is, het blad skoot geskiet(wou die kyp gehad het) en ekt omtrent 'n hand vol vleis wegegooi. Ek skiet ook +- 10mm groeperings met hul op 100m.

Groete
25-06 Savage Tactical
Post Reply