Schmidt&Bender teleskope?
-
Lamtjop
- Hero Member

Hallo almal, hoe is S&B telescope se naverkope diens en hul waarborg hier in SA. As n man oplees oor S&B is hul opties baie goed (Swaro?Zeiss) en opinies oor hulle gebruik baie woorde soos bullet proof/bom proof. Ek weet hul PM2 reeks is Bittergoed maar is hul gewone Klassik en Zenith reeks ook so "bom proof". Indien daar S&B eienaars is met n opinie sal ek dit waardeer. Groete Tjops
- Capt. Yoda
- Hero Member

Re: Schmidt&Bender teleskope?
Ek het nog net van een Klassik gehoor wat n pyn gehad het maar hy is dadelik om geruil, dit was wel n maand of 2 na hy gekoop was so is nie seker hoe dit werk as hy n paar jaar oud is nie maar ek glo nie daar sal te veel moeilikheid wees nie. As jy n scope in gedagte het hoor bq by G&G oor n soortgelyke March scope ook
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
- Dumbluck
- Hero Member

Ek hou die een dop, het 'n PM II 5-25x56 onlangs gekoop en die lisensie vir die geweer is nog nie eers goedgekeur nie :/
S&O is agente maar ek het nog nêrens raakgelees van enige naverkoopdiens ondervinding nie. Ek hoop maar dis omdat hulle nie breek nie. Ek is wel nuuskierig waarheen hy sal moet gaan om na gekyk te word as iets wel fout gaan.
S&O is agente maar ek het nog nêrens raakgelees van enige naverkoopdiens ondervinding nie. Ek hoop maar dis omdat hulle nie breek nie. Ek is wel nuuskierig waarheen hy sal moet gaan om na gekyk te word as iets wel fout gaan.
-
Sako75
- Hero Member

Ek het 'n KLOMP Schmidt & Benders van nuut tot oor die 20 jaar oud en het nog nie 'n probleem met een van hulle gehad nie.
Ek sien en gebruik hulle meer as 'n delikate instrument eerder as iets wat bom bestand behoort te wees. Maar hul reputasie oortuig my wel dat die teleskope "deliver" op wat van hulle verwag word. Hang seker af of mens 'n Wyllis jeep verwag of 'n Mercedes G klas.
Aan die een kant is die PMII reeks wat in klomp oorloee en wetstoepassing gebruik word en die Klassik en Zenith wat gerekende teleskope is op grootwildkalibers. Vir algemene jagdoeleindes op klein en medium kalibers is ek seker die teleskope is van die beste (as hulle in mens se smaak val - en almal se smaak verskil).
Rondom die naverkopediens is ek oortuig enige amptelike handelaar enige probleme (as daar is) paslik sal kan hanteer. http://www.schmidtundbender.de/en/find- ... frica.html. Ook Schmidt & Bender in Duitsland is baie toegangklik en hulle reageer binne 24 uur op enige eposse en met 'n plan.
Ek sien en gebruik hulle meer as 'n delikate instrument eerder as iets wat bom bestand behoort te wees. Maar hul reputasie oortuig my wel dat die teleskope "deliver" op wat van hulle verwag word. Hang seker af of mens 'n Wyllis jeep verwag of 'n Mercedes G klas.
Aan die een kant is die PMII reeks wat in klomp oorloee en wetstoepassing gebruik word en die Klassik en Zenith wat gerekende teleskope is op grootwildkalibers. Vir algemene jagdoeleindes op klein en medium kalibers is ek seker die teleskope is van die beste (as hulle in mens se smaak val - en almal se smaak verskil).
Rondom die naverkopediens is ek oortuig enige amptelike handelaar enige probleme (as daar is) paslik sal kan hanteer. http://www.schmidtundbender.de/en/find- ... frica.html. Ook Schmidt & Bender in Duitsland is baie toegangklik en hulle reageer binne 24 uur op enige eposse en met 'n plan.
- Dumbluck
- Hero Member

Baie dankie vir jou terugvoer Sako75, ek voel al hoe meer gerus ek het die regte besluit gemaak met my aankoop. Ek kan nie wag om hom te begin gebruik nie, hy gaan op 'n 308 Sako Varmint sodra die lisensie goedgekeur raak.Sako75 wrote:Ek het 'n KLOMP Schmidt & Benders van nuut tot oor die 20 jaar oud en het nog nie 'n probleem met een van hulle gehad nie.
-
Diesel Dog
- Hero Member

PM2 Schmidt&Bender is nie meer beskikbaar vir die Suid Afrikaanse mark nie ,jag teleskope sal nog beskikbaar wees.
Aldus die Groot winkel .
DD
Aldus die Groot winkel .
DD
- twinhunter
- Sr. Member

Ek het 'n S&B vir my .416 gekoop en slegs na 12 skote moes ek die scope terug gestuur het en moes toe 6 maande wag voor ek hom weer gekry het. Het seker nou alreeds weer so 10 skote deur en het 'n goeie idee dat die scope weer terug moet gaan.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- twinhunter
- Sr. Member

Ek is nie baie gelukkig met die diens nie en het 'n storie gehoor dat dit in die toekoms maar gaan sukkel om die scopes terug te stuur en te laat herstel.
- Doomslayer
- Full Member

Ek het weer 'n Schmidt Bender Exos op my .416 en het nog nie enige probleme ervaar nie.
My 3-12 Klassik op my .30-06 het al 1000plus koele gekyk.
My 4-16 PMII op my .260 is al verby sy eerste loop.
Vir my is daar nie beter nie - as ek kon het ek op al my gewere Schmidst Bender opgesit. My PMII kyk strate rondom my Kahles Competition K Series 6-24 x 56 wat self 'n gerekende scope is.
My 3-12 Klassik op my .30-06 het al 1000plus koele gekyk.
My 4-16 PMII op my .260 is al verby sy eerste loop.
Vir my is daar nie beter nie - as ek kon het ek op al my gewere Schmidst Bender opgesit. My PMII kyk strate rondom my Kahles Competition K Series 6-24 x 56 wat self 'n gerekende scope is.
-
Diesel Dog
- Hero Member

Ein kaput S&B!twinhunter wrote:Ek het 'n S&B vir my .416 gekoop en slegs na 12 skote moes ek die scope terug gestuur het en moes toe 6 maande wag voor ek hom weer gekry het. Het seker nou alreeds weer so 10 skote deur en het 'n goeie idee dat die scope weer terug moet gaan.
Ehrlich mein freund, dass glaube ich nicht, es muss etwas anderes sein.
Deutsland uber alle.
DD
-
RV
- Sr. Member

Jy kan maar enige tyd n S&B koop.Ek besit 12 en dit gaan nie daar stop nie.My oudste twee is al ouer as 30 jaar en nognet so helder soos die dag toe hul uit die fabriek gekom het.Ongelukkig gaan Duitsland nie meer uitvoer permitte uitreik vir die PM 2 reeks nie.
Ek het so 6 jaar terug n 8x56 teruggestuur om sy kruishaar te laat verander.Na drie maande was terug met n nuwe kruishaar en volledig gediens teen geen koste.Ek moes net die vervoer en versekering betaal.Onthou die scope was nie foutief nie.Ek wou net ander kruishaar in he.
Ek beskou dit nogal as goeie diens.
Ek het so 6 jaar terug n 8x56 teruggestuur om sy kruishaar te laat verander.Na drie maande was terug met n nuwe kruishaar en volledig gediens teen geen koste.Ek moes net die vervoer en versekering betaal.Onthou die scope was nie foutief nie.Ek wou net ander kruishaar in he.
Ek beskou dit nogal as goeie diens.
- Pappabeer
- Hero Member

Wat was fout met jou scope twinhunter?
Watse monterings was hy in en op watse aksie?
Watse monterings was hy in en op watse aksie?
.177 .22(x2) .222 .243 .250 Savage 6,5x55
6,5x57 7x57(x2) .308 8x60S(x2) 9,3x62
.375 Ruger .450/400 3&1/4" .416 Ruger
16Br 12Br(x4) 9mm(x2) .44
- twinhunter
- Sr. Member

Die scope het sulke fyn haarkies begin kry wat by die kruis gewys het en al hoe meer begin raak. Die ringe is Warne QD ringe en Morkel & Crouse het dit self opgesit. Dis geweer is op 'n CZ aksie gebou.
-
Sako75
- Hero Member

Oksidasie van die kruishare. Het dit al op heelwat ouer Kahles scopes gesien. Beslis nie die kaliber wat dit aan die scope doen nie as dit ooit dit is.
- twinhunter
- Sr. Member

100% reg Sako,die scope is gemaak vir groot kalibers. Die scope het dan juis N2 in so dit is mos nie veronderstel on te gebeur nie. Die probleem vir my is rondom die naverkoop diens. Om 6 maande sonder 'n scope te sit is 'n lang tydperk en dit klink my die tydperk gaan nou na 8 maande se kant toe. Die oorspronklike vraag was hoe die naverkoop diens is en met my ondervinding is die antwoord nie wonders nie. Die scope hou ek baie van!
-
Sako75
- Hero Member

HAIRY RETICLE SYNDROME.
It's one defect common on european scopes, particularly KAHLES but PECAR as well and is found on the thick stadia or posts of the nickel steel reticle and is rust forming, it looks like tiny black hairs or jagged lumps growing on the edges of the thick reticle posts and look's pretty bad, it can be temporarily fixed with dis-assembly & cleaning but it will slowly & sometimes quite quickly re-occur in my experience if your using it in day/night temperature variations.
The only sure fix is glass reticle or a fine wire reticle, older european scopes are not nitrogen gas filled but carry natural air inside that contains a percentage of moisture depending on the day they were assembled.
It's one defect common on european scopes, particularly KAHLES but PECAR as well and is found on the thick stadia or posts of the nickel steel reticle and is rust forming, it looks like tiny black hairs or jagged lumps growing on the edges of the thick reticle posts and look's pretty bad, it can be temporarily fixed with dis-assembly & cleaning but it will slowly & sometimes quite quickly re-occur in my experience if your using it in day/night temperature variations.
The only sure fix is glass reticle or a fine wire reticle, older european scopes are not nitrogen gas filled but carry natural air inside that contains a percentage of moisture depending on the day they were assembled.
- twinhunter
- Sr. Member

Dankie Sako,dis nou glad nie goeie nuus vir my nie want die scope het nog nie eens 30 skote nie. Dis die Zenith 1.1-4 vergroting en ek het die scope verlede jaar gekry.
- Pappabeer
- Hero Member

Twinhunter, stuur asb jou sel nommer. Ek sal graag wil hoor hoe jou setup met die ringe op die CZ Magnum aksie gewerk het. Ek het nou n paar teegekom waar die twee receiver vierkant brue nie mooi flush is nie, met n gevolg dat die gewere te laag skiet. Ek vermoed daar is ook onnodige stremming op die buis, wat die scope sal beskadig. Ek het dit met my ZKK602 .458 Lott oorgekom met verskeie Zeiss teleskope, sowel as verskye ringe, beide 30 en 25mm.
.177 .22(x2) .222 .243 .250 Savage 6,5x55
-
LDV
- Full Member

Lamtjop jammer oor die highjack
Manne help gou met waarde van die scope? Het R13000 betaal.
Klassik 2.5-10 ir met a7 kruishaar
[IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/2016080 ... 55e87f.jpg[/IMG][IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/2016080 ... 9ab394.jpg[/IMG]
Manne help gou met waarde van die scope? Het R13000 betaal.
Klassik 2.5-10 ir met a7 kruishaar
[IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/2016080 ... 55e87f.jpg[/IMG][IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/2016080 ... 9ab394.jpg[/IMG]
-
Sako75
- Hero Member

LDV,
As jy wil verkoop, ek stel beslis belang.
nul agt drie 785 2857
As jy wil verkoop, ek stel beslis belang.
nul agt drie 785 2857
Last edited by Sako75 on Mon Aug 01, 2016 3:35 pm, edited 1 time in total.
-
LDV
- Full Member

Sako nee het nou net gekoop vir my 223 bruno vir bakkie en nagskiet geweer.
Wil maar net hoor of ek teveel of te min betaal het
Wil maar net hoor of ek teveel of te min betaal het
-
Sako75
- Hero Member

Jammer LDV, raak ek trigger happy nog voor ek die vraag klaar gelees het.
R13,000 is billik.
R13,000 is billik.