slagyster

Post Reply
Super Varminter
Newbie
Newbie

slagyster

Post by Super Varminter »

n baie hartlike goeie naand aan almal. Op hierdie stadium besig om na verskillende ysters te kyk vir jakkals en afgekom op n paar oorsese videos wat CONIBEAR slagysters demonstreer. het enige van julle al so iets gebruik? Ek is egter bekommerd oor die vang van nie-teiken diere soos aasvoels veral, aangesien die yster nie soos n gewone slagyster op 2kg gestel kan word nie. Ek hou egter van die feit dat veral die groter ysters soos die 220 CONIBEAR n jakkals vinnig sal dood en sonder baie kans vir pull-outs aangesien die yster oor sy kop toegaan. sal graag wil hoor van die ander manne wat ken.
pieter h
Hero Member
Hero Member

Re: slagyster

Post by pieter h »

Ken self maar net die gewone slagyster.Bly maar vir my een van die suksesvolle metodes vir jakkelse.Kans vir iets anders in yster bly maar altyd daar.Groete Pieter
222 Sako
Full Member
Full Member

Post by 222 Sako »

SV die wat ek gesien het weet ek net nie hoe jy Jak gaan kry om sy kop daar in te steek nie.
Ek gebruik ook soos Pieter maar die gewone tiepe, hulle het my al baie gehelp, MAAR jy moet mooi werk of hy lag vir jou.
Nog nooit een gekry wat uitgekom het nie"pull out" soos jy se.
cassie_calvinia
Hero Member
Hero Member

Post by cassie_calvinia »

daai killer traps om die koppe vang as jy gelukkig is, jong jakkalse.
kry Pieter se dvd.
ysters kan baie selektief gestel raak.
HOU HOM DAAI DIKTE
Bakkies303
Sr. Member
Sr. Member

Post by Bakkies303 »

cassie_calvinia wrote:daai killer traps om die koppe vang as jy gelukkig is, jong jakkalse.
kry Pieter se dvd.
ysters kan baie selektief gestel raak.
Kan jy bietjie meer vertel van die dvd Cassie en waar mens hom kan kry?
pieter h
Hero Member
Hero Member

Post by pieter h »

Bakkies DVD(Peter Schneekluth 023-5411360)
Bakkies303
Sr. Member
Sr. Member

Post by Bakkies303 »

Dankie. Bel Maandag.
cassie_calvinia
Hero Member
Hero Member

dit is reg.
jy sal nie spyt wees
HOU HOM DAAI DIKTE
Super Varminter
Newbie
Newbie

Post by Super Varminter »

Cassie, het jy hulle al probeer? die conibears? ek sien party van 220 bree " kake" en selfs groter. Die oorsese manne vang met goeie sukses coyote in hom. N ander ding wat my aangetrek het na die tipe yster was die feit dat ek met my bietjie vernuf n hele paar van hulle kan bou teen lae koste. Die ko-op hier in bethlehem vra al R 370.00 vir n gewone slagyster en gemeet met my beperkte meganiese kennis is hulle maar swak kwaliteit. Mens sal verskeie veranderinge moet aanbring om sulke ysters werklik permanent aan die gang te hou, veral as jy dit professioneel doen. Dankie ook vir al julle manne se terugvoer. Ek het al begin kyk om miskien maar self so n paar ysters vir myself te bou soos wat ek hulle wil he. Sal vir julle post sodra ek een klaar het.Ek kyk nog net bietjie na die beste staal om te gebruik, dit gaan n baie belangrike rol speel in die volhoubare sukses van so n ekspidisie.
cassie_calvinia
Hero Member
Hero Member

nee. het van die killer traps. rooikat vang jy lekker met hulle.
HOU HOM DAAI DIKTE
Bakkies303
Sr. Member
Sr. Member

Post by Bakkies303 »

Varminter, as jy wil weet van die regte staal moet jy ook maar kundige hulp inroep van staal verskaffers. Ek het al baie gesien hoeveel probleme opgelos kan word deur die regte tipe staal vir 'n aplikasie te gebruik. Baie van ons praat bv. net van "mild steel", maar hy het 'n spesifieke kode wat na sy samestelling verwys wat dan weer sy applikasie bepaal. Hy kan nog bv. in dieselfde groep val, maar deur sy samestelling te verander kan jy hom taaier of harder kry.

Probeer een van die groot staal verskaffers wat aan vervaardigers voorsien, aangesien die plaaslike een dalk vir jou gaan gee wat hy in voorraad het. Kry die kode van die staal, dan kan jy dit op enige ander plek ook kry. Laat weet hoe dit gaan.
Post Reply