More manne
Ek is opsoek na springbok jagplek naby Johannesburg.
Ek weet daar is een of twee plekke om die vaaldam maar my geweer het ongelukkig nie n silencer nie.
Sal graag n paar wil skiet vir vleis en dan dalk een mooi ram vir my muur.
Springbok jag
- win270
- Hero Member

Re: Springbok jag
Ek vermoed springbokke is nogal skaars in Gauteng. Ry Vrystaat toe en dan is jou kanse beter. Gebruik iets soos www.ibookdirect.com om idees te kry waar jy hul moontlik kan gaan jag. Omdat dit laat in die jagseisoen is, gaan jy dalk sukkel om nou nog plek te kry.
-
FCLoretz
- Hero Member

Probeer Pienaarshof buite potchefstroom.
Maar teen die prys ry ek eerder vrystaat toe. Sover ek onthou is hulle springbok pryse nie goedkoop nie
Maar teen die prys ry ek eerder vrystaat toe. Sover ek onthou is hulle springbok pryse nie goedkoop nie
Frederick
I have come to realize that you can only reason with reasonable people, from there on out you need to use a language that, unfortunately, is beneath what we today consider to be civilized.
- sako 30-06
- Hero Member

Ek gee nie om om te ry nie,ek wil net nie 500km ry vir n kort jag nie.FCLoretz wrote:Probeer Pienaarshof buite potchefstroom.
So enige opsies kan oorweeg word.
- sako 30-06
- Hero Member

Ek het reg gekom met n plek dankie julle.
Gaan hopelik einde van die maand as alles uitwerk.
Gaan hopelik einde van die maand as alles uitwerk.
-
bush hat
- Full Member

Ek reken die enigste Springbokke naby aan Johannesburg is te kry op Ellispark of Loftus, maar die vleis is bietjie taai ! LOL
- Gerharddb
- Newbie

Sako, deel asb bietjie info rakende die plek wat jy gekry het? Ekself is opsoek na n lekker springbokkie of 3.