Mooi Eland in Tussen Reviere
- Varmint King
- Jr. Member

Mooi Eland in Tussen Reviere
Die Bul het my die eerste dag gevlous... drie dae laater het ek hom in n trop teen die hange van n koppie gesien.
3 ure later met baie sweet en geduld het ek hom plank drars op 150m gesien staan. Ek het die 30-06 laat fries en die 180g deur die longe laat gly.... Die verligting was groot toe hy regop bokspring en berg af harkloop... 30 min se spoorsny in baie ruig bos het my droom bul gele...
3 ure later met baie sweet en geduld het ek hom plank drars op 150m gesien staan. Ek het die 30-06 laat fries en die 180g deur die longe laat gly.... Die verligting was groot toe hy regop bokspring en berg af harkloop... 30 min se spoorsny in baie ruig bos het my droom bul gele...
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
''a Farmer in need, needs a Varminter indeed'' - Heinrich Laage
-
kopskoot
- Hero Member

Re: Mooi Eland in Tussen Reviere
Hi Varmint
Baie geluk. Hulle bly maar spesiaal, die baster brahmane!.
Se my, Het jy by "tussen die riviere" reservaat gejag? Het vroeer jare aan die Vrystaatse natuurbewaring behoort, en mens kon net daar jag, met pakette wat deur Vrystaat jagters vereniging, toegeken is.
Ek het in 1986 daar, saam met my pa, gejag, en dit was 'n redelik spogerige plek. Wonder sommer hoe dit nou is, en hoe mens daar kan jag
groete
Ronald
Baie geluk. Hulle bly maar spesiaal, die baster brahmane!.
Se my, Het jy by "tussen die riviere" reservaat gejag? Het vroeer jare aan die Vrystaatse natuurbewaring behoort, en mens kon net daar jag, met pakette wat deur Vrystaat jagters vereniging, toegeken is.
Ek het in 1986 daar, saam met my pa, gejag, en dit was 'n redelik spogerige plek. Wonder sommer hoe dit nou is, en hoe mens daar kan jag
groete
Ronald
- DWB
- Hero Member

Baie mooi! Baie geluk!!!
Noem my sommer Deon
7x57 - 404 Jeffery - 450 Rigby - 500 Jeffery
Overkill is underrated!
"All men die, but few men ever really live"
7x57 - 404 Jeffery - 450 Rigby - 500 Jeffery
Overkill is underrated!
"All men die, but few men ever really live"
- Varmint King
- Jr. Member

Hi Ronald,
Ja, Ek het die vooreg gehaat om daar the gaan jag vir 5 dae. Ons het n vol paket gekoop op die Jaarlikse Veiling....
Ek sal Dit Elke jaar Kan doen...
Ja, Ek het die vooreg gehaat om daar the gaan jag vir 5 dae. Ons het n vol paket gekoop op die Jaarlikse Veiling....
Ek sal Dit Elke jaar Kan doen...
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
kopskoot
- Hero Member

Varmint
As ek mag vra. Is dit die prys vir daai packet R78000. Jy kan maar pm (netnou sien jou vrou)
groete
As ek mag vra. Is dit die prys vir daai packet R78000. Jy kan maar pm (netnou sien jou vrou)
groete
- Roger
- Hero Member

- Varmint King
- Jr. Member

Hi Ronald,
Die plek lyk regtig goed, Moet se die bountyhunter en sy vrou run die span mense goed...
Hier is n uitsig van die stoep af... Die buffels en koedoes loop by die riete in die aande as jy om die boma sit..
Dit is n ongelooflike eer om daar te kan skiet...
Die plek lyk regtig goed, Moet se die bountyhunter en sy vrou run die span mense goed...
Hier is n uitsig van die stoep af... Die buffels en koedoes loop by die riete in die aande as jy om die boma sit..
Dit is n ongelooflike eer om daar te kan skiet...
-
kopskoot
- Hero Member

Tnx Varmint
Ja, dit was vir my n Magic plek daai. Dalk omdat dit my eerste pa en seun jag was, maar dit was regtig baie mooi.
Die slag fasiliteite was ook abatior standaarde, as ek reg onthou.
Sal defenetief probeer om weer dasr uit te kom. Daai paket was redelik billik.
Groete, dn dankie vir die herhinneringe
Ronald
Ja, dit was vir my n Magic plek daai. Dalk omdat dit my eerste pa en seun jag was, maar dit was regtig baie mooi.
Die slag fasiliteite was ook abatior standaarde, as ek reg onthou.
Sal defenetief probeer om weer dasr uit te kom. Daai paket was redelik billik.
Groete, dn dankie vir die herhinneringe
Ronald
- theedge
- Hero Member

Maat baie netjies
- dawiec
- Hero Member

Prag bul Varmint! :-)
- Chevvy SS
- Hero Member