Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
More
Ek dink ons kla almal oor die beskikbaarheid van herlaai komponente veral koeels? Nou wil ek vir Willem Immelman vra hoekom begin Safari nie hulle eie reeks maak nie. Bv n match, "BT" en "Accubond"
wat op dieselfde of baie naby BC het nie.Ek glo daar is meer as genoeg kennis beskikbaar net in sy winkels alleen.
Ek het geen idee wat die koste en wetlike aspekte hiervan sal wees nie, maar ek dink hier is meer as genoeg jagters en herlaaiers om hulle op die "map" te sit.
Meestal van die punte het patent regte op en jy mag dit dus nie dupliseer nie? Om punte te maak het jy fabriek nodig met gevorderde tegnologie en dit kos baie geld om die mark te betree? Koper en ander grondstowwe en masjienerie, arbeid ens is groot kopseer! Dis nie sommer van maak nie!
Ek hoor ook 'n rumer ons het een van die dae 'n "jarakal varmint" koeël.....kannie wag nie, ek sit solank my naam neer vir 3 pakkies.
Cobus
Johannesburg
Christus
BRNO 308, BRNO 22, Howa 243AI, MAB 7.65
12Ga Semi, Fabarm 12G O/U, AYA 12G S/S
Barnett Z 350CRT
Stormers/WP(kyk darm nie meer SA rugby nie)
Ek kan nie sien dat daar wetlike aspekte aspekte betrokke kan wees behalwe as daar patentreg betrokke is nie.
Ek dink ook dat dit nie sommer net vir "maak" is nie. Daar het baie navorsing in gegaan, nie net oor die balistiek en materiaal nie, maar ook die vervaardigingsproses.
Sal self nie omgee as iets op daardie standaard plaaslik gemaak kan word nie. Sal graag eerder "Trots Suid-Afrikaans" wil koop en nie afhanklik te wees van ander lander se nukke en grille nie. Wil juis begin met Peregrine, net jammer dit is so duur.
'n Slim man leer uit sy foute, 'n Wyse mens leer uit ander se foute.