Wat veroorsaak dit?

Post Reply
Darrylth
Full Member
Full Member

Wat veroorsaak dit?

Post by Darrylth »

[image]http://i1368.photobucket.com/albums/ag197/Darryl_Theron/2014-05-20121444_zps9595de9e.jpg[/image]

EK het nou die dag gaan jag, BWB geskiet en volgende rondte gelaai om "follow up shot" te gee indien nodig.

Dit was toe nie nodig en ek het die geweer weer veilig gemaak. Die rondte op die regte kant was die wat ek gelaai het vir follow up. Toe ek hom uithaal het hierdie kring daarop gesit, dit was bietjie nat,maar binne sekondes het dit drooggeword. EK moet by se dat ek die geweer langs my,teen n miershoop laat regop staan terwyl ek besig was om te wag dat die BWB tot ruste moet kom.
Ek het die een toe eenkant gesit, laat die slim manne my kan se wat dit dalk kan wees.
My geweer is nie vol olie in die kamer, en nog minder in die loop :o
Kan dit dalk suur van die kryt wees wat agter gebly het weens nie volle ontbranding nie?

Ek luister graag
Dus kant die boerewors gordyn..
PWV
Hero Member
Hero Member

Re: Wat veroorsaak dit?

Post by PWV »

Is jy seker jou jagmaat het nie op jou geweer waterafgeslaan nie? 8)
Ratel
Hero Member
Hero Member

Post by Ratel »

Pieter Willem Vorster wrote:Is jy seker jou jagmaat het nie op jou geweer waterafgeslaan nie? 8)
Oom Pieter het my nou lekker laat lag. :laugh:
Maak 'n verskil
BRNO (Pierre)
Hero Member
Hero Member

Post by BRNO (Pierre) »

Ratel wrote:
Pieter Willem Vorster wrote:Is jy seker jou jagmaat het nie op jou geweer waterafgeslaan nie? 8)
Eks bly jy het gelag.
Veiligheid eerste manne!
Darrylth
Full Member
Full Member

Post by Darrylth »

Glo nie, dis seker 'n kaapse ding daai. Die mense wat ek ken het darem maniere.
Eugene
Hero Member
Hero Member

Post by Eugene »

Daar het nie dalk nog olie of skoonmaakgoed in jou kamer gewees na jou laaste skoonmaak nie?

Ek gebruik 'n boreguide as ek skoonmaak en het dieselfde ervaar. Nou gebruik ek altyd 'n "boremob" om die kamer skoon te maak na ek die loop skoongemaak het.
Aim small, miss small
Darrylth
Full Member
Full Member

Post by Darrylth »

Eugene wrote:Daar het nie dalk nog olie of skoonmaakgoed in jou kamer gewees na jou laaste skoonmaak nie?

Ek gebruik 'n boreguide as ek skoonmaak en het dieselfde ervaar. Nou gebruik ek altyd 'n "boremob" om die kamer skoon te maak na ek die loop skoongemaak het.
Nee ek glo nie. Ek het die vrydag twee varke geskiet en die BWB saterdag, so dit sou seker gebeur het die vrydag nadat ek die varke geskiet het. Maar dit kon ook wees dat die temp dalk n invloed gehaad het. Vrydag was baie kouer as saterdag. Ek het in die kamer gekyk of daar dalk olie of trisol is wat agter gebly het maar kon niks sien nie. Ek het ook n droe lappie in die kamer gedruk en die was eintlik skoon toe dit uigekom het. Ek druk ook net n skoon lappie deur die loop as ek klaar geskiet het, net om enige vuilheid wat deur die kryt gelos is uit te haal.

Ek verstaan dit nie.
FCLoretz
Hero Member
Hero Member

Post by FCLoretz »

sit jy enige lube in jou nekke as jy herlaai?
Frederick
I have come to realize that you can only reason with reasonable people, from there on out you need to use a language that, unfortunately, is beneath what we today consider to be civilized.
Eugene
Hero Member
Hero Member

Post by Eugene »

FCLoretz wrote:sit jy enige lube in jou nekke as jy herlaai?
Goeie punt! Kan lube wees op nekke wat nie mooi afgevee is nie.
Aim small, miss small
AfricaAmerica
Jr. Member
Jr. Member

Post by AfricaAmerica »

Darrylth,

What you are seeing use to happen a lot to me. I would like to know how long the bullet remained in the chamber before you removed it and for what period of time did your rifle remain in the upright position. I hunt in cold snowy conditions and what happens is that moisture condensate on the inside of the barrel, especially after a round was fired. This causes some of the carbon to dissolve and run into the chamber. What you are seeing is exactly what I use to experience.

The solution for me was to tape the front of the barrel shut with electrical tape. That greatly reduces moisture build-up in the barrel. I also would not use that bullet on your next hunting trip. The neck tension would have increased at a minimum and who knows to what extend it would influence your POI.
Skryf asseblief in Afrikaans. Ek kan dit nog baie goed lees en praat.
Darrylth
Full Member
Full Member

Post by Darrylth »

FCLoretz wrote:sit jy enige lube in jou nekke as jy herlaai?

Ek doen as ek necksize, Ja. Ek gebruik Lee resizing lubricant, ek sit so klein bietjie in die dop en dan smeer ek dit met n oorpluise. Dot kan dalk wees dat ek te veel opgesit het. Dit maak sin, dit kom seker van die vorige koeel.
Kalahari
Hero Member
Hero Member

Post by Kalahari »

Darryl

Skiet jy dalk met knaldemper op? My raaiskoot gaan wees (as jy wel met een skiet) en afhangend hoe lank jou geweer regop teen die boom gestaan het, dat dit van die gasse is wat in jou knaldemper vasgevang word, verander in vloeistof vorm en dan in die loop afgeloop het en die ring veroorsaak het.

Ek mag verkeerd wees, maar ek probeer sover as moontlik my geweer met demper loop af hou, veral na twee of so skote na mekaar. Die vloeistof loop dan vorentoe in die demper en nie teug na jou kamer toe nie.

Dalk 'n ou vrou storie. Kom ons hoor of iemand dalk dieselfde al ondervind het.
Darrylth
Full Member
Full Member

Post by Darrylth »

AfricaAmerica wrote:Darrylth,

What you are seeing use to happen a lot to me. I would like to know how long the bullet remained in the chamber before you removed it and for what period of time did your rifle remain in the upright position. I hunt in cold snowy conditions and what happens is that moisture condensate on the inside of the barrel, especially after a round was fired. This causes some of the carbon to dissolve and run into the chamber. What you are seeing is exactly what I use to experience.

The solution for me was to tape the front of the barrel shut with electrical tape. That greatly reduces moisture build-up in the barrel. I also would not use that bullet on your next hunting trip. The neck tension would have increased at a minimum and who knows to what extend it would influence your POI.
It couldn't have been in the chamber for more than ten minutes. I took the shot, reloaded, saw the animal was down. As I had my son with me I did not want to approach immediately, set the rifle down next the termite mound, had drink of water and chatted with my boy. When we were ready to approach I took the round out of the chamber to make it safe and that when i noticed the deposit on the bullet.
Darrylth
Full Member
Full Member

Post by Darrylth »

Kalahari wrote:Darryl

Skiet jy dalk met knaldemper op? My raaiskoot gaan wees (as jy wel met een skiet) en afhangend hoe lank jou geweer regop teen die boom gestaan het, dat dit van die gasse is wat in jou knaldemper vasgevang word, verander in vloeistof vorm en dan in die loop afgeloop het en die ring veroorsaak het.

Ek mag verkeerd wees, maar ek probeer sover as moontlik my geweer met demper loop af hou, veral na twee of so skote na mekaar. Die vloeistof loop dan vorentoe in die demper en nie teug na jou kamer toe nie.

Dalk 'n ou vrou storie. Kom ons hoor of iemand dalk dieselfde al ondervind het.

Ek skiet met n knaldemper, Ja. Dit kan ook dit wees. Ek het dit nou van die koeel probeer afkrap, en dit kom af met n lem, maar nie met my nael nie. Sal dit my loop beskadig?
Kalahari
Hero Member
Hero Member

Post by Kalahari »

Darrylth wrote:Ek skiet met n knaldemper, Ja. Dit kan ook dit wees. Ek het dit nou van die koeel probeer afkrap, en dit kom af met n lem, maar nie met my nael nie. Sal dit my loop beskadig?
Darryl, my ondervinding is dat die vloeistof soos bv water nie goed is vir jou loop en kamer nie, maw roes is die voorland. My knaldemper in die begin amper nooit afgehaal nie, tot die dag wat ek dit wel doen en die kroon was amper in sy m*(&%*r. Pitmerke sit nou op die loop, gelukkig dikloop, maar die kroon is heel.

Ek maak gereeld die kamer skoon, sommer met die loop se skoonmaak en draai altyd die demper af as ek klaar geskiet het en verwyder sommer ook die carbon van die kroon af.
Die vloeistof voel ook vir my effens taai aan die begin voor dit heeltemal droog raak, maar dit kom wel moeilik af, nie sommer met die hand nie.
Probeer bietjie met 'n skerp lig in die geweer se kamer kyk of jy dalk iets teenwoordig sien, my geweer se loop is s/s so ek kon dit kleur en aanpaksel duidelik sien.

Die kleur en alles soos op jou foto is wat ek by my ondervind het, net nie op 'n koeël nie.
Wees maar versigtig, ons roere kos te veel geld vir die tipe van skade.
Darrylth
Full Member
Full Member

Post by Darrylth »

Ek haal die demper as sodra ek uit die veld is, en sit hom eers terug wanner ek weer in die veld is. Ek sal maar ogie hou dat as klaar geskeit het, om die loop laat onder toe wys.

Dankie vir jou raad.
Kalahari
Hero Member
Hero Member

Post by Kalahari »

Plesier Darryl.
BRNO (Pierre)
Hero Member
Hero Member

Post by BRNO (Pierre) »

Dankie manne. So leer ons almal op n konstruktiewe manier iets uit Darryl en Johan se ervaring. Ek haal ook altyd my KD af tussen huis en veld, maar wanneer ek aan die jag is, bly hy maar op die loop. Van nou af gaan hy in die aand ook maar afgehaal word.
Veiligheid eerste manne!
tgg
Sr. Member
Sr. Member

Post by tgg »

dit kan straks daardie ronte se lube wees wat warm geraak het in die kamer van die vorige skoot se hitte.

Sonic jy jou brass na resizing, of hoe maak jy?
Darrylth
Full Member
Full Member

Post by Darrylth »

Nee, ek vee net die nekke binnekant met klam lap wat se punt ek opgerol het om in die nek te pas. Die merk gaan nie tot by die dop nie, dit stop so 2mm van die dop af.
Ratel
Hero Member
Hero Member

Post by Ratel »

BRNO (Pierre) wrote:
Ratel wrote:
Eks bly jy het gelag.

Pierre
Dis gesond om te lag. Ek het my dadelik die prentjie geskets van die jagmaat wie sy merk laat.
Maak 'n verskil
BRNO (Pierre)
Hero Member
Hero Member

Post by BRNO (Pierre) »

Ratel wrote:Pierre
Dis gesond om te lag. Ek het my dadelik die prentjie geskets van die jagmaat wie sy merk laat.
Ek stry glad nie daarme nie Ratel, ek lag ook baie, en hou vreeslik baie van grappe maak. Niks fout daarmee nie, ek is bly jy het dit snaaks gevind.
Veiligheid eerste manne!
PWV
Hero Member
Hero Member

Post by PWV »

BRNO (Pierre)
Hero Member
Hero Member

Post by BRNO (Pierre) »

Veiligheid eerste manne!