Vertel bietjie.
Wie het almal ingeskryf vir die skiet van 15 Maart en met welke pilspoeger(s) beplan julle om deel te neem?
Ek weet reeds van `n paar manne maar nou is seker so goeie tyd as enige om te bieg!
S&O skiet in Maart
- Alwyn
- Hero Member

Re: S&O skiet in Maart
http://jaracal.com/viewtopic.php?f=1&t=28254
Ek gan verseke daar wees!!! Het n week trug al my I skrywing by die winkel betaal!!
Gan great wees!!!
Ek gan verseke daar wees!!! Het n week trug al my I skrywing by die winkel betaal!!
Gan great wees!!!
- varkjagter
- Full Member

middag Johan ,
ek en my pel kom elkeen met ons 416 ruger , rugers .ek was so haastig die dag met die inskrywing en het nie eers gevra waar dit gehou gaan word nie .is ek reg as ek aanneem dat dit weer by premier gehou gaan word .n nuwe instelling waarvan ek baie hou is dat safari die eerste tien plekke almal met dieselfde prys gaan beloon.
hoop nou maar net n man kom in onder daai tien.
groete varkjagter
ek en my pel kom elkeen met ons 416 ruger , rugers .ek was so haastig die dag met die inskrywing en het nie eers gevra waar dit gehou gaan word nie .is ek reg as ek aanneem dat dit weer by premier gehou gaan word .n nuwe instelling waarvan ek baie hou is dat safari die eerste tien plekke almal met dieselfde prys gaan beloon.
hoop nou maar net n man kom in onder daai tien.
groete varkjagter
-
Johan van Wyk
- Hero Member

Mooi!