Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Vriend van my (Ruan de Jager se aanstaande swaer) het hierdie jakkals naby Tarlton geskiet.
Let op die oor tag...
Dalk 'n kalahari-reun ingesit om die res groter te laat maak? Of iemand se mak jakkals wat weggekom het?
Nekbandjie met telefoon nommer was ook teenwoordig...
Ek praat onder korreksie maar Nedbank se wildsplaas by Maropeng het 'n ruk terug 'n studie laat doen oor Jakkalse in die omgewing .'n Vriend van my het langs Mohale gate gewerk (Nedbank se plaas )op Kanhym se varkplaas en hulle is gevra om nie jakkalse te skiet nie kan dalk een van daai jakkalse wees wat soontoe uitgewyk het Tarlton is nie ver daarvan af nie
Ek was saterdag daar waar die jakkals geskiet is... Ons het gestaan en bass vang (man en het hulle lekker gebyt) ek loop toe by die wal af oppad na die volgende dam, ek loop verby i pomp huis reg teen die dammetjie se wal... man en wat 'n aktiewe jakkals nes is daar binne daai pomphuis nie aan die gang nie. 100 meter verder is een van aanstaande skoonpa se vers en eerste kalf opgevreet. - Lykmy daai verlede tyd se mak manniekie het ontsnap om sy kalante te gaan help verdere probleme veroorsaak.
Nico dit is nou moerse moerse interessant!!!! en dit maak perfek sin, die grond waar die beeste loop en die jakkals geskiet is grens aan Mohale Gate! geweet hier op jaracal sal mens altyd agter die kap van die byl kom.
Die manne in die omgewing was nogal die mo%r in gewees om dat hulle nie die goed kon skiet nie . Ek sou ook saam gaan skiet het een aand toe word alles gestop
Ek het met my vriend gepraat en die persoon se naam wat die navorsing gedoen is Rob Harrison White Tel no 0824140844 .Die rede vir die navorsing was om te bepaal wat die invloed van die aasvoel resturant op Mogales Gate op die jakkalse se bewergings patrone het .
NicoSmit wrote:Ek het met my vriend gepraat en die persoon se naam wat die navorsing gedoen is Rob Harrison White Tel no 0824140844 .Die rede vir die navorsing was om te bepaal wat die invloed van die aasvoel resturant op Mogales Gate op die jakkalse se bewergings patrone het .
Stuur bietjie vir Mnr White 'n rekening vir die skade deur SY jakkals aangerig, hy kan mos nie ontken dat dit sy jakkals is nie, sy nommer is dan op hom.....