Semi auto
- Gerhard
- Hero Member

Re: Semi auto
As ek dit nie mis het nie gaan jy baie moeilik 'n lisensie vir 'n semi auto kry as jy nie 'n sport beoefen nie.
Met 3 Gun het Franci (spelling) hulle self bewys as betroubaar.
Met 3 Gun het Franci (spelling) hulle self bewys as betroubaar.
FFF Safaris
Battlefields of the Escarpment
-
Danie Lombard .243
'n A300 Beretta semi auto het hoself al bewys as 'n bakgat goeie gehalte semi auto haelgeweer. EK het een en 4 van my maters hey ook elk 'n A300.
Liensie is nie 'n probleem nie. Kry toegewyde jagter status by jou jagtersvereniging, artikel 16 van wet 60 van 2000. Kry ook 'n endoseering by jou jagtersvereniging om te bevestig dat jy die wapen benodig vir toegewyde jag.
Ander opsie is togewyde sport skiet status, ook artikel 16 van wet 60 van 2000
Nie moeilik om lisensie te kry vir semi auto haelgeweer nie.
Liensie is nie 'n probleem nie. Kry toegewyde jagter status by jou jagtersvereniging, artikel 16 van wet 60 van 2000. Kry ook 'n endoseering by jou jagtersvereniging om te bevestig dat jy die wapen benodig vir toegewyde jag.
- Gerhard
- Hero Member

Mooi daar leer ek weer iets.Danie .243 wrote: 'n A300 Beretta semi auto het hoself al bewys as 'n bakgat goeie gehalte semi auto haelgeweer. EK het een en 4 van my maters hey ook elk 'n A300.
FFF Safaris
-
ablm468
Ek het ook al gehoor die beretta is 'n goeie geweer, het toegewyde status sowel as sportskut. Sal my oe oophou vir 'n winskoop. Dankie vir die advies.
- Francois Marais
- Administrator

ablm
Kan net bevesig wat Danie gese het, Beretta A300, hulle is ook nie duur nie, en jy sal hom ook nie klaar skiet nie. Het met die man gepraat wat jare lank vir CoVisCo springbokke uit die choppers geskiet het, hy het met 2 van hulle geskiet. Vertel my hy moes ophou want sy skouer was besig om te versplinter, maar die twee Berettas het nog niks makeer nie.
Mooi loop
Francois
Kan net bevesig wat Danie gese het, Beretta A300, hulle is ook nie duur nie, en jy sal hom ook nie klaar skiet nie. Het met die man gepraat wat jare lank vir CoVisCo springbokke uit die choppers geskiet het, hy het met 2 van hulle geskiet. Vertel my hy moes ophou want sy skouer was besig om te versplinter, maar die twee Berettas het nog niks makeer nie.
Mooi loop
Francois
- Monrique (SJ)
- Hero Member

My Pa het ook n A300 , die roer het sowat 200 skote al geskiet in sy ongeveer 20jaar se bestaan. Kan hom dalk kry as ek mooi vra.
Groetnis
SJ
Groetnis
SJ
-
Mkonto
There are many different types of semi autos you need to ask yourself some of them would include:
What do I want to do with it ?
How many cartridges do I need to fit into the magazine ?
What barrel length do I want ?
Do I want a top rib on the barrel ?
What choke(s) do I need ?
What sort of mechanism do I want ? Gas or recoil spring ?
What sort of stock do I want ?
What is my budget ?
What do I want to do with it ?
How many cartridges do I need to fit into the magazine ?
What barrel length do I want ?
Do I want a top rib on the barrel ?
What choke(s) do I need ?
What sort of mechanism do I want ? Gas or recoil spring ?
What sort of stock do I want ?
What is my budget ?