Ek is dringend op soek na catnip, wie weet waar ek dit kan bekom? asb.
Groetnis
Cat Nip
- Francois Marais
- Administrator

Re: Cat Nip
Pieter
Catnip is eintlink n plantjie met sulke vaal blare, dit kan jy by jou naaste kwekery kry.....
Catnip in n aeresol blik koop jy by jou petshop, dit word gebruik om mak katte se krappale te bespuit sodet die katte net daar krap en nie jou sitkamer banke opkrap nie.....
Mooi loop
Francois
Catnip is eintlink n plantjie met sulke vaal blare, dit kan jy by jou naaste kwekery kry.....
Catnip in n aeresol blik koop jy by jou petshop, dit word gebruik om mak katte se krappale te bespuit sodet die katte net daar krap en nie jou sitkamer banke opkrap nie.....
Mooi loop
Francois
- prohunt
- Hero Member

Hallo Pieter,
Ek het ook sommer al droë Catnip in pakkies by van die Troetedierwinkels gekoop.
Groete
Johan
Ek het ook sommer al droë Catnip in pakkies by van die Troetedierwinkels gekoop.
Groete
Johan
- BRNO (Pierre)
- Hero Member

Ek gaan die naweek na n plaas in die noord transvaal, waar daar gereeld rooikatte te siene is, en natuurlik pla die goed ook met die lammers ens. Sal dit werk om van die kat nip aan n boom te smeer, en die kat in te wag?
Veiligheid eerste manne!
-
johans
- Hero Member

dit word ook gebruik in vanghokke,my buurman het dit gebruik maar sonder sukses,ek kani regtig se of dit werk nie
-
Louis102
- Administrator

Mens kry natuurlik ook 'n Catnip-fluitjie. Wetie of dit dalk is waarna Pieter soek nie, Cois?
-
Pieter
- Sr. Member

Louis, nee, ek soek die catnip wat 'n lokaas is, ek het al by die petshop's in ons omgewing verneem maar hul weet nie waarvan ek praat nie, ek het nou al als probeer om die rooikatte in die hokke te kry, makkatpee, cd's wat ek ophang, vis ens.
Pierre, as jy baie tyd en geduld het, probeer hul eerder ry en soek/inroep, ek dink dit sal vinniger wees.
Groetnis
Pierre, as jy baie tyd en geduld het, probeer hul eerder ry en soek/inroep, ek dink dit sal vinniger wees.
Groetnis
- Geno
- Administrator

(Oom?) Pieter.
Stuur n pos adres, dan gooi ek paar pakkies in die pos.
Stuur n pos adres, dan gooi ek paar pakkies in die pos.
Goed, beter, 6millimeter!