hoekom sit doppe vas tydens sizing??
- Pvdw
- Hero Member

hoekom sit doppe vas tydens sizing??
Manne ek wil graag hoor watse ondervindings julle het met doppe wat vassit tydens full size?
Wat het julle gevind laat doppe baie vassit en hoe het julle dit reg gemaak.
Wat van die volgende is moontlikke oorsake. Swak/verkeerde lube, te min/te veel lube, vuil dies, vuil doppe?? Wat van die maak baie probleme en wat nie.
Is daar regtig sekere make dies wat meer vassit as ander??
Luister graag.
Peet.
Wat het julle gevind laat doppe baie vassit en hoe het julle dit reg gemaak.
Wat van die volgende is moontlikke oorsake. Swak/verkeerde lube, te min/te veel lube, vuil dies, vuil doppe?? Wat van die maak baie probleme en wat nie.
Is daar regtig sekere make dies wat meer vassit as ander??
Luister graag.
Peet.
-
Johan Nel
- Hero Member

Re: hoekom sit doppe vas tydens sizing??
Peet die grootste enkele oorsaak wat ek beleef het is weens te min of geen lubing nie, met baie pyne om daai doppe uit die matrys uit te kry agterna. Doppe fabrikate wat ek gebruik het kon ek nie noemenswaardige verskil tussen fabrikate onthou nie, maar dan het ek maar 'n spesifieke fabrikaat op 'n keer gebruik (PMP, Winchester, Sellier & Bellot).
Groete,
JHN
Groete,
JHN
"If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?'
- Laurence J. Peter
- Laurence J. Peter
- Cobus(Cobb)
- Hero Member

Al my vassit kere was agv te min of geen lube in die bek van die dop, daai decapping pin byt lelik was...het al 'n shelholder so verwoes, en moes daai doppe met sukkel uitkry
Cheers
Cheers
- LongWolf
- Hero Member

Cobus
vra vir interessantheid - watter maak dies gebruik jy.
ek oordoen glad nie die lubb nie en het nog nie so probleem ondervind met my RCBS dies nie.
vra vir interessantheid - watter maak dies gebruik jy.
ek oordoen glad nie die lubb nie en het nog nie so probleem ondervind met my RCBS dies nie.
knives@wolfjager.co.za
Francois
Francois
-
Carl
- Hero Member

Lube Peet dis volgens my al wat kan probleem gee. Ek laai nog nie lank genoeg om sif matryse probleem mee te sit nie.
Ek gebruik RCBS en het nog nie 'n vassit gehad nie, as hy effens stram raak rol ek die doppe weer op die smeermiddel. Nog nooit duike gehad van te veel lube nie.
Ek gebruik RCBS en het nog nie 'n vassit gehad nie, as hy effens stram raak rol ek die doppe weer op die smeermiddel. Nog nooit duike gehad van te veel lube nie.
Groete,
9mmP, .22, 243 , 270 , 30-06 , 12 Boor, 9.3x62 die "one gun" solution
- LUAN
- Hero Member

Het sopas 50 doppe vir die 303 gesize en als. Gebruik Lee dies en Lyman case lube en Lee buisie lube in die doppe se bek. Ek het nog nie n dop gehad wat vas sit maar aai daai decapping pin trek darem die doppe skeef runout se moses. Ek het al decap pins kleiner gefyl met die hoop om dinge te verbeter maar dan size die nekke weer te klein en word die koeel so styf geseat die dop "bulge". Kry maar n necksizer.
- NEGE3
- Hero Member

Ek het ook ondervind dat te min lube 'n groot oorsaak is. Te veel veroorsaak weer dat daar so klein duikie op die skouer verskyn. Ek smeer so elke 3de dop se nek aan die binnekant met 'n oorstokkie.
Na elke 10 doppe was ek die setmaat met thinners en 'n kwassie uit en blaas hom droog.
Aan die begin het ek ook doppe gekry wat vassit en het vir my so gereedskap stukkie gedraai soos wat op GS Custom se web blad onder Usefull Stuff gewys word. Hy beskryf die hele proses daar.
Ek gebruik Lee, Lyman en RCBS setmate en almal werk goed vir my.
Weet nie hoeveel keer jy 'n dop gebruik nie maar dopverharding kan ook 'n oorsaak wees glo ek.
Groete.
Na elke 10 doppe was ek die setmaat met thinners en 'n kwassie uit en blaas hom droog.
Aan die begin het ek ook doppe gekry wat vassit en het vir my so gereedskap stukkie gedraai soos wat op GS Custom se web blad onder Usefull Stuff gewys word. Hy beskryf die hele proses daar.
Ek gebruik Lee, Lyman en RCBS setmate en almal werk goed vir my.
Weet nie hoeveel keer jy 'n dop gebruik nie maar dopverharding kan ook 'n oorsaak wees glo ek.
Groete.
Groete,
Koos de Beer
Koos de Beer
- Giepie
- Hero Member

Laai nog baie kort, maar het klaar agter gekom wat se verskil die lube maak. Aan die begin Lee se buisie wit lube gebruik wat goed werk, maar nou 'n "pad" gekry met Lyman lube. Gee elke dop maar so vryf aan die binnekant ook.
As ek klaar gevorm het vee ek elke dop maar weer skoon, veral die nek. Ek het gesien hoe sit die kruit in die nek aan die lube vas. Sal op die volgende groep na vorm en decapping eers skoonmaak binne en buite.
As ek klaar gevorm het vee ek elke dop maar weer skoon, veral die nek. Ek het gesien hoe sit die kruit in die nek aan die lube vas. Sal op die volgende groep na vorm en decapping eers skoonmaak binne en buite.
'n Slim man leer uit sy foute, 'n Wyse mens leer uit ander se foute.
- Armand Steenkamp
- Hero Member

Kan dalk jou dis ook wees, haalbietjie uit mekaar ek kyk of jy iets snaaks sien. Ek het op n kol lee se lube gebruik en toe na n lang tyd haal ek die dies uit mekaar ek sien dat daar roes sit. Dit kan moontlik n dop laat vassit.
Groetnis
Groetnis
- Giepie
- Hero Member

Het al oopgemaak, daar was geen roes nie. Die dies is gebruiktes en dit het wel gelyk of van die olie dik geword het. Dit skoon gemaak, maar toe juis gevoel of dit weer stywer is. Die doppe ge"lube" en werk toe beter.
'n Slim man leer uit sy foute, 'n Wyse mens leer uit ander se foute.
- tripodmvr
- Administrator

Vuil doppe en nie oordentlike verspreiding van die smeermiddel is die 2 hoofredes vir vassit. Het nog net een dop in my herlaai tydperk van 20jr + gehad wat vasgesit het - vuil dop.
My aanbeveling sal wees - skoon matryse, Imperial sizing wax, vryf wande van dop ook met smeermiddel en skoon doppe en jy behoort geen probleem te hê nie.
My aanbeveling sal wees - skoon matryse, Imperial sizing wax, vryf wande van dop ook met smeermiddel en skoon doppe en jy behoort geen probleem te hê nie.
- BRNO (Pierre)
- Hero Member

Volgens my is die twee vernaamste plekke wat kan vassit die dop se nek, en die onderste derde van die dop. Dit moet gelube word, maar soos genoem ook nie te veel nie. Uit persoonlike ondervinding weet ek dat as jy waar die skouers en nek bymekaar kom aan die binne kant nie lube nie, is die kans feitlik 100% dat die binneste sizing rod die dop gaan skeef trek soos hier bo genoem.
Vernem die Lee dies moet gereeld sommer oornag in parrafin gele word, om seker te maak dat alle ou olie en lube skon kom. Ek gebruik, Lee, RCBS en Redding dies vir my gewere, en het al in almal n dop gehad wat vassit (eergister weer), en elke keer was dit a.g.v. te min lube.
Vernem die Lee dies moet gereeld sommer oornag in parrafin gele word, om seker te maak dat alle ou olie en lube skon kom. Ek gebruik, Lee, RCBS en Redding dies vir my gewere, en het al in almal n dop gehad wat vassit (eergister weer), en elke keer was dit a.g.v. te min lube.
Veiligheid eerste manne!
- LUAN
- Hero Member

Dankie vir daai een Pierre ek smeer bietjie Lee se wit buisie lube aan die binnekant van die nek maar nooit tot onder waar die skouers bymekaar kom. Sal dit volgende keer probeer hopelik kom die doppe meer reguit uit. Ja mens moet eintlik jou die skoonmaak reg na jy gesize het ek sien daardie pin hou van vinnig begin roes.
-
Jean Marais
- Hero Member

Ek stem hier saam. Die enigste keer wat 'n dop by my vasgesit het, was to ek te min lube opgesit het. Ek gebruik ook Imperial se sizing wax. Dis baie goed. Ek sit egter nooit smeermiddel binne die dop nie. Ek gebruik 'n baie fyn Mica of grafiet poeier waarmee ek my nekke aan die binnekant "smeer". Maak 'n reuse verskil. Dit help ook dat die koeël gladder set.tripodmvr wrote:Vuil doppe en nie oordentlike verspreiding van die smeermiddel is die 2 hoofredes vir vassit. Het nog net een dop in my herlaai tydperk van 20jr + gehad wat vasgesit het - vuil dop.
Hier's die tipe wat ek gebruik: http://forsterproducts.com/catalog.asp?prodid=701223
Groete
Kolskoot groete!!
Jean Marais (Centurion)
(“Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.” - Albert Einstein)
Jean Marais (Centurion)
(“Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.” - Albert Einstein)
- SV MAD (Henk)
- Hero Member

Het enige iemand al issues gehad met Hornady dies? Ek het nog nooit 'n dop gehad wat vassit met hornady nie/ Hornady dies het ook so 'n klein gaatjie dat as jy te veel lube het dan druk dit daarso uit, dan vervorm jou dop nie.
ek soek nog wapens...
-
Carl
- Hero Member

Ek het sommer 'n "carborator cleaner" spuit kannetjie by Builders gekoop. Ruik soos petrol, paar spuite na 'n ruk se gebruik en dan mooi uitvee met lap wat nie afgee nie.
http://www.wynns.co.za/index_htm_files/102.jpg
Dit wys jou net ons is almal eens, smering/"Lube" is soos in ander aspekte van die lewe baie belangrik, Kampvuur kuier
, Honeymoon
ens
http://www.wynns.co.za/index_htm_files/102.jpg
Dit wys jou net ons is almal eens, smering/"Lube" is soos in ander aspekte van die lewe baie belangrik, Kampvuur kuier
Last edited by Carl on Thu Apr 11, 2013 10:17 am, edited 1 time in total.
Groete,
- NEGE3
- Hero Member

Geen probleem met hulle nie. Werk baie lekker en die afwerking is ook goed.SV MAD (Henk) wrote:Het enige iemand al issues gehad met Hornady dies? Ek het nog nooit 'n dop gehad wat vassit met hornady nie/ Hornady dies het ook so 'n klein gaatjie dat as jy te veel lube het dan druk dit daarso uit, dan vervorm jou dop nie.
As ek nuwe setmate koop maak ek seker dat die sizing pin baie glad en blink is. As ek enigsens masjineer merke daar sien los ek hom.
Groete.
Last edited by NEGE3 on Thu Apr 11, 2013 9:03 am, edited 1 time in total.
Groete,
Koos de Beer
Koos de Beer
- LUAN
- Hero Member

Lee se dies het ook so gaatjie.SV MAD (Henk) wrote:Het enige iemand al issues gehad met Hornady dies? Ek het nog nooit 'n dop gehad wat vassit met hornady nie/ Hornady dies het ook so 'n klein gaatjie dat as jy te veel lube het dan druk dit daarso uit, dan vervorm jou dop nie.
-
KC
Ek stem saam met almal. Dis te min lube wat jy gebruik.
Te veel en jy "dent" jou doppe veral op die skouer gedeelte.
Ek gebruik Lee se buisie wax base lube en nog nooit het n dop vasgesit in n die maar met RCSB dies kan jy maklik die skouer gedeeltes duike in kry met n biedjie te veel lube.
Onlangs het ek vir my n Redding body die aangeskaf en nog nooit weer daardie duike ondervind op die skouer gedeelte.
Ek is miskien gelukkig maar dalk is die die so ontwerp om van die oortollige lube weg te werk
As jy nie n neck sizer het dan kan dit wys wees om die binne kant van die nekke met die lee lube te smeer omdat daardie expander ball baiekeer ook maar stram deur die nek gedeelte beweeg
Te veel en jy "dent" jou doppe veral op die skouer gedeelte.
Ek gebruik Lee se buisie wax base lube en nog nooit het n dop vasgesit in n die maar met RCSB dies kan jy maklik die skouer gedeeltes duike in kry met n biedjie te veel lube.
Onlangs het ek vir my n Redding body die aangeskaf en nog nooit weer daardie duike ondervind op die skouer gedeelte.
Ek is miskien gelukkig maar dalk is die die so ontwerp om van die oortollige lube weg te werk
As jy nie n neck sizer het dan kan dit wys wees om die binne kant van die nekke met die lee lube te smeer omdat daardie expander ball baiekeer ook maar stram deur die nek gedeelte beweeg
-
jamalley
- Hero Member

Ek weet dat die nie heeltemal by hierdie vraag inval nie, maar maak julle manne so dan en wan julle dies skoon en indien wel, waarmee? Is dit nodig - ek sien iemand het hierbo genoem van parafien? Ek het gevind at met Lee se lube pak my expander ball partykeer aan en sal graag die regte advise hieroor wil bekom.
-
KC
jamalley wrote:Ek weet dat die nie heeltemal by hierdie vraag inval nie, maar maak julle manne so dan en wan julle dies skoon en indien wel, waarmee? Is dit nodig - ek sien iemand het hierbo genoem van parafien? Ek het gevind at met Lee se lube pak my expander ball partykeer aan en sal graag die regte advise hieroor wil bekom.
Vee hom met n skoon lappie af . Ek trek sommer n skoon lappie deur die body die dit haal al die oortollige lube af.
So dan en wat spuit ek die buitekante met n dun lagie Q20 om roes te voorkom en vee dan weer met n lappie af
-
jamalley
- Hero Member

- LUAN
- Hero Member

Ek gebruik net asetoon lappie om skroewedraaier gedraai en vee die binnekant mooi uit en klaar.
-
jamalley
- Hero Member

Ek het al gehoor van die asetoon manier, sal dit beslis gebruik, dankie
-
Jean Marais
- Hero Member

Ek gebruik lighter fluid
Kolskoot groete!!
Jean Marais (Centurion)
Jean Marais (Centurion)