Ek will nie my Chrony so laat lyk nie.
Ek het "Armour" planne gekry en gaan dit probeer. Gelukkig skiet ek net met handwapen, ek weet nou nie wat die manne met die GROOT gewere sal gebruik nie, maar vir die wat ook die planne wil he, ek het dit hier gekry.
http://www.parmarng.org/freeidaho/AlSkDjFhG/index.html
Daar is nog ander interesante planne, geniet.
Chrony Armour
- Gregvzyl
- Full Member

Chrony Armour
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Geno
- Administrator

- Gawie(13mm)
- Hero Member

- LUAN
- Hero Member

Re: Chrony Armour
Dis nie snaaks Geno dis n sensitiewe sakie ek moet nou n nuwe chrony koop en dan is dit nie eers myneGeno wrote:Luan (.303) kom in?
- Smiley
- Sr. Member

.303 vertel bietjie wat het nou werklik gebeur??
- tripodmvr
- Administrator

Dit help om 'n verstelbare driepoot te hê om bo-oor te kan skiet. Stel homdat jy net onder die skerm deurkyk dan kan jy nie daar onder groepeer nie.
'n Pistool of rewolwer is baie meer beweeglik en 'n groter gevaar vir 'n chrony.
'n Pistool of rewolwer is baie meer beweeglik en 'n groter gevaar vir 'n chrony.
- LUAN
- Hero Member

Ek was besig om die 308 deur hom te skiet en slaan toe sommer oor na die voorlaaier(te lui om die chrony weg te vat)
Skoot 1 en 2 registreer mooi, skoot 3 screen swart! Koeels was almal op die teiken en die sabbots al drie bymekaar agter die chrony, weet nie of dit onverbrande kruit was of wat maar hys nou moertoe. Die chrony was ook te naby maar nou ja so leer jy.
Skoot 1 en 2 registreer mooi, skoot 3 screen swart! Koeels was almal op die teiken en die sabbots al drie bymekaar agter die chrony, weet nie of dit onverbrande kruit was of wat maar hys nou moertoe. Die chrony was ook te naby maar nou ja so leer jy.
- LongWolf
- Hero Member

.303 nadat ek herstel het - moet ek se, ek sal self K#K ongelukkig wees as dit met my gebeur.
op n ligter noot. Die data kabel is nog heel.
op n ligter noot. Die data kabel is nog heel.
knives@wolfjager.co.za
Francois
Francois