Ek het gedink ek sal n kort oorsig oor die demper skryf omdat ek nou al so een n geruime tyd toets.
Ek wil ook omverskoning vra vir die gebrek aan fotos! My kammera se memory card wil nou nie een foto op my rekenaar uitspoeg nie!!!
Mute knaldempers is nog reedelik nuut op die mark en word gebou deur Nicol Brand (Nicol Chukudu op die Forum) en Gawie Blaauw ,n geweersmid van Pretoria.
Ek toets die demper op my RSA 308. Ek het seker al so 420 skote deur hom en ek het nog geen probleeme gehad nie. Op die oog af is dit n mooi demper wat Name rings aan het volgens kaliber ,kan nou nie al die name onthou nie maar dink dis noggal iets anders waarvan ek hou! Op die demper is daar groewe wat presies die selle funksie het as "flutes" op n geweer loop ,vergroot die oppervlak wat help dat die demper vinniger afkoel.
Ek het al met n paar bekende dempers tedoen gehad waarvan almal voor en nadele gehad het. Maar ek moet nou se die Mute is rerig stil!! Ek sal nou nie kan se hy is stiller as die of daai demper nie...... maar vir my oor klink dit so
Geen knaldemper kan jou geweer meer akkuraat maak nie, maar hy laat my wragtag beter skiet!
Die demper vat ook baie van my 308 se skop weg! Hy vat verseker meer skop weg as n paar bekende dempers wat ek ook al op n 308 met min of meer dieselle gewig geskiet het. Hy skop nou amper soos my 243!
n Ander groot voordeel van die Mute is dat hy so bleddie lig is!! Ek het hom nog nie geweeg nie maar ek verbeel Nicol het gese dis onder 400gram ,en die demper is min of meer 233mm lank met 7baffles . Die balaans word nie so baie affekteer soos met die swaar dempers nie. Ook die punt van impak van jou koel met en sonder die demper is baie kleiner.
Die demper se buis is van "Aircraft grade alliminium" en die baffles is van stainless spring steel.
Ek is so beindruk met die demper ek het vir my 243 ook een gekry.
Maar soos met alles het die demper ook maar sy nadele.
Hy raak reedelik gou warm. Maar gelukkig is daar dam kleertjies wat jy vir die demper kan aantrek om die mirrage weg te vat. Het so iets n rukkie trug op die forum gesien.
Die ander ding is jy moet maar nie die demper laat val nie! Alleminium is nie so hard soos staal nie! Myne het al so n paar battle scars op.
Om af te sluit dink ek steeds dis n uitstekende produk! Lig en doodstil! Die is nie n wetenskaplike oorsig nie, bloot uit die oogpunt van n jagter .
PM maar vir Nico Chukudu as julle meer wil weet. Ek sal hom ook se dat hy nog bietjie van die tegniese inligting van hoe hulle die dempers maak kom by sit. Het wel gehoor die manne gebruik CNC masjiene en lazar cutters!
Nicol moet maar al die tegniese goete kom bysit , my kop is te plat daarvoor!
Groetnis