HELP ASSEBLIEF EIE HONDE
-
bullseye
HELP ASSEBLIEF EIE HONDE
Manne help asseblief alles was rustig op die plaas totdat my eie honde begin het om boer ok lammers te vang in die nag is daar n manier hoe ek hulle dit kan laat afleer ek wil nie graag vir hulle jakkals medisyne gee nie dan gee ek hulle eerder weg. drie honde GSP, LABRADOR en JACK RUSSEL dit is regtig mooi honde en in my wereld moet ju honde vir veiligheid he. So kan ook nie die honde in hok sit nie dan beteken hulle ook niks.So wat ek wil se is ek wil of ek moet honde op plaas he maar hulle kan ook nie my lammers vang nie . Wat se raad het julle vir my??
- Bok
- Full Member

Re: HELP ASSEBLIEF EIE HONDE
As hulle eers eenmal vee gevang het is dit verby hulle hou nie op ni,
so jy gaan sukkel om imand te kry wat die honde sal vat. teensy hulle ini dorp in 'n toe verf gaan bly.
Dis maar sleg maar j sal n plan mut maak hulle gaan jou groot skade dun.
Bok
so jy gaan sukkel om imand te kry wat die honde sal vat. teensy hulle ini dorp in 'n toe verf gaan bly.
Dis maar sleg maar j sal n plan mut maak hulle gaan jou groot skade dun.
Bok
- JAGTERSREG-JRM
- Hero Member

Jammer om die draer van slegte nuus te wees maar as dit een keer gebeur het gaan dit weer en weer gebeur,dink die labrador neem dalk die voortou.Enigste manier is om nuwes te kry,dalk is da iemand op die dorp wat dalk die honde wil aanneem.
Groete
Kobus
Groete
Kobus
Jrm Goods & Services
Kobus van den Berg
VUURWAPEN MOTIVERINGS
WAPEN & AMMUNISIE VERKOPE
Kontak my gerus!!!
082 619 7236
jagtersreg@firearmsa.co.za
http://www.firearmsa.co.za
Kobus van den Berg
VUURWAPEN MOTIVERINGS
WAPEN & AMMUNISIE VERKOPE
Kontak my gerus!!!
082 619 7236
jagtersreg@firearmsa.co.za
http://www.firearmsa.co.za
-
Francois Briedenhann
- Sr. Member

Ek het gehoor jy kry n band wat jy om sy nek sit en n band om die skaap se nek sit sodra hy nader as 5meter van die skaap afkom knyp daai band hom met n paar volts dat hy somer plat val.Kan ook nie hond doodmaak nie maar so nader hy gaan hoe erger raak die volts tot die hond lam neer val dan skop die band af.Dink dit was in die lanbou weekblad.
Groete Hoop dit help.
FB
Groete Hoop dit help.
FB
-
vergund
- Full Member

Jammer om te hoor van jou skade, ek het al gehoor van manne wat n hond met n 'choke ' ketting aan die grootse ram wat vasmaak en dan in die veld los vir n paar dae. Of dit werk sal ek nie weet nie!!!!!
Die enigste ander raad is ongelukkig n jakkalspil.
Die enigste ander raad is ongelukkig n jakkalspil.
.303 br no4 mk 2
.22 cbc
270 Sako
300 WM Tikka
357 Mag Ruger GP100
9mmP Ruger P85
.22 cbc
270 Sako
300 WM Tikka
357 Mag Ruger GP100
9mmP Ruger P85
-
Carl
- Hero Member

Saam-saam is die probleem, probeer dan net een los te hou in die aand. As jy hulle gaan los laat hardloop gaan hulle instik oorneem, almal is jag honde.
Dink nie 'n pil is oplossing nie, skenk die GSP dan eerder vir iemand.
Dink nie 'n pil is oplossing nie, skenk die GSP dan eerder vir iemand.
Groete,
9mmP, .22, 243 , 270 , 30-06 , 12 Boor, 9.3x62 die "one gun" solution
9mmP, .22, 243 , 270 , 30-06 , 12 Boor, 9.3x62 die "one gun" solution
-
Wayne
- Hero Member

Bullseye, I had the same problem, labbie, jack russell and collie. Did not have the heart to get rid of them, or at least 2 of them as the kids loved the dogs. So I chose to alternate them, now the labbie has died and I seem to be able to let the other 2 out during the day, but shut the collie up at night. Unfortunately we will have to wait until they are all dead before we can get another dog.
9mm Tanfoglio, .Parker Hale 308, Bruno 270, Savage 22-250, Ruger .204, .22 Bruno
- Petrie303
- Sr. Member

Dagse,
Ek het toe ek klein was by my oupa gehoor dat jy maak die hond vas tussen dir kraal se muur en hek sodat hy nie kan loop nie, die hek met net groot genoeg oop wees dat 'n skaap netnet deur kan gan. Nou jaag jy die skape se paarkeer daai hek, met die hond wat daar le... Doen dit vir so week, elke dag vir so paar keer....
Die hond kry baie seer ma is glo daar na so bang vir 'n skaap dat hy draaie om hulle loop....
Sterkte!!
Petrie
Ek het toe ek klein was by my oupa gehoor dat jy maak die hond vas tussen dir kraal se muur en hek sodat hy nie kan loop nie, die hek met net groot genoeg oop wees dat 'n skaap netnet deur kan gan. Nou jaag jy die skape se paarkeer daai hek, met die hond wat daar le... Doen dit vir so week, elke dag vir so paar keer....
Die hond kry baie seer ma is glo daar na so bang vir 'n skaap dat hy draaie om hulle loop....
Sterkte!!
Petrie
" The more you practice the luckier you get "
"A fool with a tool stays a fool"
"Dit is die paar duim agter jou scope wat saak maak"
"A fool with a tool stays a fool"
"Dit is die paar duim agter jou scope wat saak maak"
-
johans
- Hero Member

bullseye jy kry ook n collar vir die hond wat jy sy radius stel wat hy om jou huis kan loop,as hy uit daai rduis gaan word hy ook geshok.dink laas was dit so r800 per collar
.22 mauser,223,22-250,12 boor,12boor pomp,cz9mm,glock19,.22magnum
-
KalahariKlong
- Hero Member

Ek stel voor dat jy die labrador toesluit en kyk of die ander twee honde nog loop. Die lab sal maar voor hardloop as dit by daai tiepe van dinge kom. As jy gelukkig is sal hulle dit nie op hulle eie doen nie.
Groete
KK
Groete
KK
Only those who dare to fail greatly can ever achieve greatly