Herlaai Toerusting en Koeel keuse...

Post Reply
Hartskoot Hennie
Sr. Member
Sr. Member

Herlaai Toerusting en Koeel keuse...

Post by Hartskoot Hennie »

Dagse kerels.

Ek het besluit om self te begin herlaai vir my .375H&H. Ek kry nie konstante groeperings met fabrieks ammunisie nie, en die goed raak duur om so oor die toonbank te koop...

Ek het in die nuwe SA Jagter Tydskrif gesien mens kry 'n Lee Breech Lock Challenger Kit vir R1609.00 by Kloppers wat lyk my die basics bevat om te begin herlaai.

Nou wil ek 2 dinge by julle slim manne hoor... Sal die kit werk vir iemand wat nou wil begin herlaai? Mens kan mos later nog goeters en dinge aanskaf soos mens meer clued up raak? Of moet mens saam met die stel nog iets aankoop? Behalwe nou vir die die set...

Dan, het enige een van julle dalk 'n goeie resep (Quick load) vir die .375H&H wat mens mee kan begin? Maw. Tipe en grein punt, kruit, primer keuse en al die relevante dinge? Ek het 'n nuwe CZ550 Magnum Lux in .375H&H, ek dink hy het 'n 1 in 12 twist en 'n 25" duim loop. Maar ek is nie 100% seker nie, niemand kan my se nie...  ???

Ek het gesien hier en daar praat ouens van die 270gr Barnes TSX, is dit 'n goeie keuse?

Ek sal regtig die advies opreg waardeer!

Dankie byvoorbaat,

Hennie
9mm Parabellum - Glock 26 Gen 4
.243 Ackley Improved - Howa 1500
7x57mm Mauser - Musgrave K98
.375 H&H Mag - Winchester M70 Safari Express
.460 Weatherby Mag - DNWW CZ 550 Magnum
12 Gauge - Beretta Mod. S 686
70 lbs - Bowtech Realm X
SV MAD (Henk)
Hero Member
Hero Member

Re: Herlaai Toerusting en Koeel keuse...

Post by SV MAD (Henk) »

Hi Hennie.

Ek dink dit is 'n goeie kit, vir as jy dit wil gebruik as Jag. baie mense sal se kry RCBS ens, maar mens het nie altyd die budget vir dit nie. ek het 'n lee skaal en kry nogsteeds baie goeie groepe (minder as duim op 100m).

Met die geld wat jy spaar op patrone kan jy dalk kyk na GSC's. In my 375 Ruger is my teleskoop gezero met 300gr Claws op 100m, maar as die 200gr GSC HV insit, dan is hy ook gezero op 200m, wat baie lekker is. Best of both worlds.
ek soek nog wapens...
Gerhard
Hero Member
Hero Member

Post by Gerhard »

Ludwig wrote: Vir 'n beginner herlaaier stel ek altyd voor om die beste press en dies te kry wat jy kan bekostig. As jy hierdie 2 items reg koop, hou hulle jou 'n leeftyd, eerder as wat jy na 'n paar maande weer moet opgradeer.
Ek stem 100% saam Ludwig.

Dit is jou fondasie wat jy moet reg het van die begin af met herlaai.
FFF Safaris
Battlefields of the Escarpment
DWB
Hero Member
Hero Member

Post by DWB »

Of kyk na 'n Redding Big Boss II
Noem my sommer Deon
7x57 - 404 Jeffery - 450 Rigby - 500 Jeffery
Overkill is underrated!
"All men die, but few men ever really live"
tripodmvr
Administrator
Administrator

Post by tripodmvr »

Ek wil van julle verskil. Ek het later vir my 'n 2de handse "rock chucker" gekoop. Lee se nuwe pers soortgelyk aan die rock chucker is ook van goeie kwaliteit. Met my cheap Lee stel het ek akkurate jagammunisie gelaai. Ek het later nog ander apparaat bygevoeg om die herlaaiery te vergemaklik. Uit 'n praktiese oogpunt sal die Lee intreestel dus die nodige doen.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
Carl
Hero Member
Hero Member

Post by Carl »

Hennie, kyk vir 2de hands perse. En terwyl jy spaar herlaai saam met 'n vriend, dan het jy net matryse nodig. Ek is nou al deur vlieghengel,vliegbind, fotografie en herlaai toerusting - koop reg en koop net eenkeer.
Groete,
9mmP, .22, 243 , 270 , 30-06 , 12 Boor, 9.3x62 die "one gun" solution
Gerhard
Hero Member
Hero Member

Post by Gerhard »

tripodmvr wrote: Ek wil van julle verskil. Ek het later vir my 'n 2de handse "rock chucker" gekoop. Lee se nuwe pers soortgelyk aan die rock chucker is ook van goeie kwaliteit. Met my cheap Lee stel het ek akkurate jagammunisie gelaai. Ek het later nog ander apparaat bygevoeg om die herlaaiery te vergemaklik. Uit 'n praktiese oogpunt sal die Lee intreestel dus die nodige doen.
Ek verskil weer...

Hennie wil begin laai vir sy 375H&H

As dit nie n magnum kaliber was nie ja dan sal n intree stel dalk die antwoord wees.

Maar op n magnum kaliber...

Beste kwaliteit press en dies wat jy kan bekostig om mee weg te spring.

Die ander komponente kan dan vir n begin redelik goed koop wees en met tyd kan jy opgradeer soos dit jou pas.
FFF Safaris
tripodmvr
Administrator
Administrator

Post by tripodmvr »

Die 375 is ook deel van my klompie wapens. Hy was van die eerste wat ek gekry het en ek het baie min ammunisie vir hom gekoop. Alles omtrent herlaaide patrone en hy het selfs met 'n 1-3,5X20 Tasco teleskoop 1dm groepe op 100m geskiet. Alles te danke aan Lee.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
Rasmus
Hero Member
Hero Member

Post by Rasmus »

Ek het self met n geleende lee stelletjie begin. Maar ek moet erken ek het bietjie gesukkel om die 375 met daai klein press van hulle te laai, wat in die lee anniversary kit kom.

Ek het toe later vir my n Lee Classic cast press gekoop. Ek is baie gelukkig met die press, hy werk heel gaaf. Is lekker stewig ens.

Volgens die bemarking ens is die groenes beter maar of hulle dubbel die prys beter is weet ek nie.

Koop die Lee Classic cast press en koop goeie dies en daar gaan jy!
.40 S&W Sigma, 357mag Colt Trooper MKIII,
44 Magnum Ruger Redhawk, .22 Bruno, 6.5 x 55 Swedish Mauser Ruger, 303 Lee Enfield, .375 H&H Musgrave Semi Custom, .410 mossberg, 12Br over and under Eduard kettner,  12 Br Beretta Semi auto A 301.

THE LIVER IS EVIL AND MUST BE PUNISHED!!!!
Gerhard
Hero Member
Hero Member

Post by Gerhard »

Ek het ook met die Lee gelaai vir die Hornet en die 303....

Maar nou laai ek met n Lyman press en die 3006 se resultate spreek vanself.

Ek dink hierdie kan nogal iets wees wat n beginer na kan kyk.

http://www.huntonline.co.za/products/vi ... II-Pro-Kit
FFF Safaris
Hartskoot Hennie
Sr. Member
Sr. Member

Post by Hartskoot Hennie »

Dankie vir die terugvoering kerels, ek waardeer dit opreg!

Ek lees graag verder...  ;)
9mm Parabellum - Glock 26 Gen 4
.243 Ackley Improved - Howa 1500
7x57mm Mauser - Musgrave K98
.375 H&H Mag - Winchester M70 Safari Express
.460 Weatherby Mag - DNWW CZ 550 Magnum
12 Gauge - Beretta Mod. S 686
70 lbs - Bowtech Realm X
Post Reply