In die botter
- Boesman
- Sr. Member

In die botter
Manne, Vrydagmiddag val ek toe pens en pootjies met my gat in die botter. Ons het 'n gemsbok en twee springbokke gaan jag, en as ons dalk 'n koedoe kry vir 'n bonus. Ek het my voorberei vir 'n jong bul of 'n koei. En daar loop ek my vas in die grootste koedoe van my loopbaan. Hy't agter 'n bos weggekruip, en ek kon net die boonste helfte van sy blad en sy kop sien, maar 'n boom se takke wat voor sy gesig was, het my laat twyfel oor 'n kopskoot. Ek het maar die blad gevat. Was so 110 meter, en ek het met die eerste oogopslag gesien dis 'n meneer. Nou-ja, ek is nie eintlik 'n trofeemeter nie, maar toe ons by hom staan, het ek besef hierdie is regtig 'n besonder groot bok. Ek kon die versoeking nie weerstaan nie, en het toe maar gemeet. 55". Pragtige simetriese horings met ivoorpunte. En toe gaan slag ons hom... Kop, vel en pote af. Net die karkas 185kg. Glo nie ek sal dit weer kry nie. Ek het toe maar die gemsbok gelos vir ander dag. En ja, weereens die kamera by die huis vergeet. Sal later vir julle 'n foto van die horings plaas.
- quintin
- Newbie

Re: In die botter
9mm cz 75
303 lee enfield
pse compound bow
as ek my sin kry nog baie ander
303 lee enfield
pse compound bow
as ek my sin kry nog baie ander
- visstok
- Hero Member

Baie geluk Boesman! Nes jy se, in die botter geval!!
Groete Alex
Groete Alex
Sak Sarel, pa wil n bok skiet
- Boesman
- Sr. Member

Dankie manne, alle eer aan die bok en die veld. Nie die jagter nie.
- tau
- Hero Member

Geluk Boesman. 'n groot gryse val nie sommer net nie.
Moet nooit 'n goeie storie met te veel waarheid vernietig nie!!!
The Tool from Toolbag.
The Tool from Toolbag.
-
Eugene
- Hero Member

- Frederik
- Hero Member

Omdat ek amper niks van my fotos het toe ek jonk was nie met die jagte het ek besluit daar is nie 'n manier dat veld toe gaan sonder wapen, ammunissie en kamera nie. Deesdae is dit so maklik met 'n klein digitaal en dit kos niks om van die fotos ontslae te raak nie. Maar dit kos jou baie as jy daardie oomblikke mis.
Maar nou ja dinge gebeur maar so. Miskien kom jy weer in die botter met iets anders en hopelik vir ons almal op die forum het jy 'n kikkie of twee.
Maar nou ja dinge gebeur maar so. Miskien kom jy weer in die botter met iets anders en hopelik vir ons almal op die forum het jy 'n kikkie of twee.
.22lr, 25-06, 7x57, 375 H&H, 458 Lott
- Marc
- Hero Member

Baie geluk, jammerte oor die kamera
Dit was voorwaar 'n lekker bonus 
Mooiloop
Marc
Mooiloop
Marc
" Taking the safety off increases velocity by 100%" - Rayn Cleckner
- theedge
- Hero Member

Geluk maat
When People Walk Away From You, Let Them Go.
Your Destiny Is Never Tied To Anyone Who Leaves You. It Doesn't Mean They Are Bad People.
It Just Means That Their Part In Your Story Is Over.. !

Your Destiny Is Never Tied To Anyone Who Leaves You. It Doesn't Mean They Are Bad People.
It Just Means That Their Part In Your Story Is Over.. !

- Boesman
- Sr. Member

My plan was beslis om die kamera saam te neem. Ek neem nie foto's nie, maar memories. Eintlik het ek baie min jagfoto's, omdat ek nie erg daaraan het nie. Onthou is vir my soveel lekkerder. Maar hier's 'n foto van die horings.
[img width=560 height=420]http://i1199.photobucket.com/albums/aa4 ... G_1197.jpg[/img]
Geniet dit.
[img width=560 height=420]http://i1199.photobucket.com/albums/aa4 ... G_1197.jpg[/img]
Geniet dit.
- Reggie Gerber
- Hero Member

Awsome set of horns
Soos jy se die memories is alles.
Ek het n soort gelyke stel op my muur 54" maar die twee dae se "cat en mouse " sal altyd my memory wees van hom
Reggie
Soos jy se die memories is alles.
Ek het n soort gelyke stel op my muur 54" maar die twee dae se "cat en mouse " sal altyd my memory wees van hom
Reggie
CZ 200s Hunter PCP
baikel shotgun
.22lr Bruno
204R Howa
223Ai Howa
243 Howa
243 Savage Axis
308 Bruno
CZ 75 PO7 Duty 9mm
baikel shotgun
.22lr Bruno
204R Howa
223Ai Howa
243 Howa
243 Savage Axis
308 Bruno
CZ 75 PO7 Duty 9mm
- Frederik
- Hero Member

- Spanner
- Hero Member

D?ksels daai horings vertoon mooi, ek het plek teen my muur vir net so stel, ek moet hulle nog net raakloop.
Derik Strydom
What matters not, is the size of the dog in the fight, but the size of the fight, in the dog !
What matters not, is the size of the dog in the fight, but the size of the fight, in the dog !
-
Ralph
- Full Member

Baie mooi horings. Sit dit op 'n bord en bewaar dit.
Shoot more, shoot more often!
-
stan man
maak vir jou n mooi europese montering. dit is n grootse voorreg om so n dier te kan skiet. ek persoonlik dink dit is n moet om n dier se nagedagtenis te laat voortleef. daarom maak ek europese monterings van die meeste diere wat ek skiet. ja ek weet n mens het nie plek vir almal nie,maar dan kan dit vir iemand gegee word wat dit waardeer.ek het self nog net een trofee laat maak maar die ander wat ek self wou he het ek gemonteer en dit kom dan by my braai op.
jy het regtig n baie mooi koedoe kon skiet.
daie geluk.
jy het regtig n baie mooi koedoe kon skiet.
daie geluk.
- Boesman
- Sr. Member

Ek gaan dit verseker monteer! 'n Man soos daardie verdien om verewig te word. Dis darem wonderlik wat die natuur vir ons gee.
-
johnny
- Hero Member

Vinnige vragie, het daar n traan uit sy oog geloop na hy dood was, sien dit nogal gereeld , veral op groterige koedoes, en gemsbok, is daar ander manne wat dalk dit ook al gesien het???
cheers
cheers
30-06 Brno, 7x57Manlichter schoenauer, 303 lee enfield, 25-06 Zastava, 223 CZ, .22 brno, .22/410 gamo side, by side, 12 boor pomp, 9mm para, bsa no1 en bsa no2.
- Boesman
- Sr. Member

Ek het al baie gehoor van die traan uit 'n koedoe se oog, maar snaaks genoeg dit nog nooit gesien nie. En daarom ook nie eintlik gekyk daarvoor nie..., maar sou dit darem seker gesien het as daar was. Ek kan jou nie met sekerheid antwoord nie.