Dagse manne/vroue,
Ons is terug in die wereld van horlosies, budgets, deadlines en belasting.......
Maar laas week was een van die lekkerste jagte nog ooit. Puik reelings,puik kos, puik jagveld, puik vriende en meestal puik skote het van hierdie ene iets besonders gemaak!
Ons groep van 4 is Sondag oggend uit Windhoek weg oppad na Hartebeestloop tussen Stampriet en Aranos. Op die plaas aangekom is ons ingewag deur Barend , ons jaggids wat ek en Cor al ken van Grootfonteindae toe die man hier op skool was. Karre is afgepak en daar was die gebruiklike skietbaansessie waar elkeen gewys het dat hy die een is waarmee rekening gehou moet word oor die volgende 3 dae... Daarna is daar ordentlik vuur gemaak en al die moets en moenies is deurgetrap, en die eerste hofsitting het sommer klaar plaasgevind...... Intussen het Cor se Masterchef-gehalte skenkelpot op die vuur geprut.
Groot was Barend (jaggids) se verbasing toe die "Big black Box" of "Donker Doos" toekenningsoos ons hom noem, alreeds op aand een aan hom toegeken is, omrede hy volgens die groep die meeste missstappe op dag 1 gemaak het..... Klagtes het gewissel van "gebrek aan rooi tapyt met ons aankoms" tot "windgatgeid op die skietbaan met beste groepering".
Hofsitting
Jagkamp
Die vleis was murgsag en die OBS en staanvuur het die koue verdryf terwyl ons tot laatnag gelag en gekuier het.
Kampvuur
Die volgende paar dae het die roetine gehad van wakker word met eerste lig, gou-gou koffie en ontbyt, vetrek na jagveld en jag na hartelus, breek middaguur vir lunch in die duine en dan weer 'n namiddag sessie tot so 4uur. Dan word die bokke slagpale toe geneem en die jagkar gou skoongespuit, waarna ons terug is na die jagkamp vir vuurmaak, stort, aandete, hofsitting en kuier tot laat. Daar het voorwaar mooi skote geval en die manne het hulle elkeen ook skitterend van hulle take gekwyt met sekure skietwerk. 'n GROOT pluimpe aan Barend, ons jaggids wat ook die beste is waarmee ek nog te doen gehad het- dankie mater jy sien ons beslis volgende jaar weer!
Tipiese rooi duineveld waar ons gejag het.
"Cor die verskriklike........"
"Barend kwadraat." Hier het Barend vir Barend gehelp sodat Barend darem ook 'n spogram kon skiet
Cor met 'n mooi Ram
'n regte "bakleigat ram" wat ek in die een kamp geskiet het. Let op die stomp gebreekte horings van al die titelgevegte.
Ek, Barend en Cor wat elkeen die "Super Sniper" en "Donker Doos" toekennings gekry het deur loop van die jagtrip.
Cor met die "Super Sniper" wisseltrofee vir die beste skut oor die 3 dae. Geluk ou maat!!
Ons het op die ou einde 39 springbokke tussen ons vier geskiet met 'n gemidelde gwig van 21.6kg.
Dankie vir Cor, Barend, Reinardt en Barend Dorfling vir 'n onvergeetlike tydjie. Volgende jaar is ons DV terug vir nog. L.W. -nie vroeer nie, want my maagspiere sal seker 'n volle jaar vat om te herstel van al die lag!
Groete
Pieter
.270 Win Mauser aksie; .375 H&H Voere aksie; .303 British No IV Mk-I; 9mm Ruger SR9C. 243 Win Howa Varminter met Custom kolf, Tikka T3 Varmint in 204 Ruger..